Tesla reaguje na problemy norweskiego użytkownika stacji V4.

Można by powiedzieć: Tesla wsłuchuje się w głos ludu. To nie przesada, bo firma już po zwróceniu uwagi przez jednego użytkownika na temat problemów ze stacją Supercharger w wersji V4, postanawia poddać je zmianie.
Fot. Roschetzky Photography  Shutterstock.com
Data publikacji: 2024-01-01 Fot. Roschetzky Photography Shutterstock.com
tylko co oznacza to wkrótce? Za rok, dwa? W ... 02.01.2024
Mario

Mario

Data dodania: 2024-01-01

Tesla słucha swoich klientów.

Ktoś może powiedzieć że to przesada, ale tak właśnie jest.


Wielokrotnie sam Elon Musk wymieniając się spostrzeżeniami na platformie X z klientami firmy wprowadzał zmiany i to bardzo szybko.

Znamy historię o opcji „Jack Mode” jak i wiele innych funkcjonalności, które powstały dzięki temu, że klienci Tesli po prostu pisali do Muska za pomocą mediów społecznościowych, co bardzo często kończyło się interakcją ze strony zarówno Muska jak i Tesli.


Nie inaczej jest w przypadku najnowszych stacji Tesli, czyli Superchargerów generacji czwartej. V4 jak są nazywane, z jednej strony zbierają bardzo dobre opinie, z drugiej jednak, użytkownicy narzekają na niektóre ich aspekty.

Otóż jeden z norweskich kierowców wytknął Tesli, że kabel do ładowania, mimo że jest dłuższy, to jest na tyle gruby, że w niskich norweskich temperaturach trudno nim manewrować, jest po prostu zbyt sztywny na zimnie. Poza tym nie podobało mu się również to, że uchwyt trzymający pistolet do ładowania, jest jakiś nieporęczny i zawodny. Często wszystko spada na ziemię.


Tesla nie obraziła się na „narzekacza” a wręcz przeciwnie. Krótko i w swoim stylu firma odpowiedziała:


„Minor things matter. Cable dock & stiffness improvements coming soon!”


Ulepszenia będą wkrótce, zarówno jeśli chodzi o sam kabel i jego sztywność, co utrudnia manewrowanie, jak i mocowanie końcówki, tak aby nie wypadała ona na ziemię, co podczas zimy kończy się zawsze jej zabrudzeniem.

Komentarze (1)

0/10
  • Elektryk
    odpowiedz

    tylko co oznacza to wkrótce? Za rok, dwa? W praktyce pewnie tyle to zajmie

Autor

Mario

Mario

Wielbiciel nowych technologii. Szczególnie interesuje się Teslą czy SpaceX, oraz innymi firmami związanymi z Elonem Muskiem. Pisze i publikuje artykuły i posty głównie na łamach TeslaKlubPolska, a także dla serwisu otoev.pl Współpracuje bezpośrednio z Teslą, starając się przybliżyć i pokazać te właśnie auta elektryczne z jak najlepszej strony. Uświadamia i szkoli w zakresie elektromobilności.

NOWOŚĆ! Realne raporty użytkowników Tesla Dodaj swój zasięg

Opinie użytkowników Tesla Model 3 (Highland) Oceń ten model

Ocena ogólna

Opinie:

Max

Data dodania: 21.12.2023
Dużo zmian, to auto pod każdym względem lepsze od poprzedniczki. Choć stara trójka była dla mnie super, Highland jest o niebo lepszy. Szczególnie jeśli chodzi o wyciszenie i zawieszenie. To się od razu rzuca w uszy i... pupę, której jest dużo wygodniej niż w starej wersji:). Jak miałbym wybierać to zdecydowanie i bez wahania kupiłbym Model 3 Highland.
zobacz całą opinię

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

Data dodania: 03.09.2023
W cenie 205 tysięcy złotych brutto, mamy nową podstawową wersję Modelu 3. Jest to inne auto w porównaniu do poprzedniej wersji. Zmieniono tu aż 50% komponentów. Podstawowa wersja ma baterię LFP, bardzo lubianą przez klientów. Zaleta tych baterii, to ich ładowanie do 100% bez obaw o degradację. Mówi się o tym że to auto otrzyma nową baterię od chińskiego CATL, o pojemności 66 kWh, choć i dzisiejsze 60 kWh jak widać radzi sobie doskonale. Zasięg wersji poliftowej określono na 513 km wersji z nowymi 19 calowymi kołami, ale hitem będzie auto na standardowych 18-stkach. Tu według normy mamy zasięg aż 554 km. Wiadomo, że to przesada, jak to w przypadku norm bywa, ale jeśli nowa trójka po zmianach da radę w trasie przejechać około 300 km między ładowaniami, już będzie to absolutnie bardzo dobry wynik.
zobacz całą opinię

Ostatnie komentarze

Pozostaje przenieść fabrykę do Polski, nie ... 14.05.2024
Hm, ale piszecie, że zielone światło. Ale: 1. ... 14.05.2024

Tesla Model 3 (Highland)

Dane techniczne:

Oceń model
Przyspieszenie 0-100 km/h
6.1 sec
Prędkość maksymalna
201 km/h
Zasięg oficjalny (WLTP)
523 km

Ostatnie pytania Zadaj pytanie

Materiały Użytkowników

Nowa Tesla 3 highland a poprzedni Model 3 - różnice

Ciekawy film, który pokazuje różnice pomiędzy nową wersją Tesli 3, a jej poprzednim modelem.
Kamil

W Klubie OtoEV.pl od 1 roku i 1 miesiąca

Tesla Model 3 Highland - odbiory. Jak odebrać Teslę

Ciekawy film pokazujący na co zwrócić uwagę podczas odbioru Tesli Model 3 Highland. Czy są jakieś typowe usterki? zobaczcie w fimie
Kamil

W Klubie OtoEV.pl od 1 roku i 1 miesiąca

Modele producenta Tesla