-
anonim
Bateria Tesla Y long range z BerlinaJedyne co udało nam się ustalić, to bateria z wersji Standard, to jest 60 kWh LFP od BYD. Jak tylko znajdziemy info na temat wersji Long Range, to odpiszemy -
krzysztof
jak mogę sie zarejestrowac sie w OTOEVMożesz to zrobić podczas dodawania danego materiału - np jak chcesz dodać komentarz lub opinię lub firmę. Wtedy wystarczy, że podasz adres email, a konto się utworzy automatycznie i na maila dostaniesz hasło.
Tesla rozwija się w Europie...
Kolejnym projektem jest otwarcie centrum dystrybucji w Giengen w Badenii-Wirtembergii. Tesla zdecydowała się na Giengen w Badenii-Wirtembergii, podał portal eurotransport.de . Firma zawarła długoterminową umowę najmu budynku z „Giengener Industriepark (GIP) A7”, zlokalizowanym w dzielnicy Heidenheim.
Znajdzie się w nim centrum dystrybucyjne o powierzchni 22 000 metrów kwadratowych z pomieszczeniami biurowymi i socjalnymi. Planowane jest stworzenie tu setek miejsc pracy. Lokalizacja jest bardzo dogodna, ponieważ znajduje się niemal w samym sercu UE, dzięki czemu jest idealnym miejscem do dystrybucji części zamiennych do różnych krajów.
Wiemy że Tesla ma problemy z dystrybucją części, tak więc takie rozwiązanie usprawni wysyłkę zamówionych przez klientów części na terenie Europy. Do tej pory bardzo często części musiały przebyć bardzo długą drogę z USA do centrum Tesli w Holandii, a dopiero potem do docelowego klienta, często również zahaczając o centrum serwisowe w danym kraju.
Obecnie na 22 000 metrów kwadratowych, będą przechowywane części zamienne , ale również w specjalnie do tego przeznaczonych pomieszczeniach, spełniających normy bezpieczeństwa, składowane będą baterie do aut Tesli. Tak więc jeśli chodzi o dostępność części do samochodów Tesli sytuacja w Europie powinna się znacząco poprawić.
Zła dostępność i opóźnienia w wysyłce części zamiennych były jedną z większych bolączek Tesli, które miały zostać poprawione. Jak widać Tesla wsłuchuje się w głosy nas użytkowników i stara się poprawić i usprawnić swoje działania na Starym kontynencie...
Jak możemy usłyszeć od burmistrza Giengen:
"Mówi się, że nowe centrum dystrybucyjne nadaje się do dedykowanego przechowywania i dystrybucji komponentów, w tym akumulatorów, co nie jest dostępne we wszystkich tego typu obiektach. Baterie muszą być przechowywane w warunkach spełniających określone normy bezpieczeństwa. W GIP A7 można to zrobić bez problemu – powiedział burmistrz.
Ponadto zakład GIP A7 jest ukierunkowany na ochronę środowiska, zgodnie z polityką Tesli. Budynek, w którym mieści się producent, posiada m.in. instalację fotowoltaiczną oraz innowacyjny system ogrzewania i napowietrzania słonecznego. „Możemy być dumni, że decyzja Tesli o podpisaniu długoterminowej umowy najmu w zakładzie w Giengen jest hołdem dla naszej innowacyjnej siły” – powiedział Henle, burmistrz miasta.
Źródło: Electrek.co
Komentarze