Model S Plaid i Model X Plaid są wyposażone w trzy silniki elektryczne - jeden z przodu na przedniej osi i dwa z tyłu (niezależne dla tylnych kół).
Wszystkie trzy silniki to technologia Magnesu Stałego - Synchroniczny Silnik Reluktancyjny - PMSRM-wszystkie z wirnikiem z tuleją węglową.
"Słyszeliśmy twierdzenie, że Tesla Model S Plaid ma moc szczytową 1020 i chcieliśmy sprawdzić, czy to twierdzenie jest prawdziwe. Z pomocą Mainline Prohub Dyno dotarliśmy do sedna sprawy."
Zgodnie z badaniem szczytowa moc wyjściowa zarejestrowana na piastach kół wynosiła 1101,2 KM, podczas gdy szczytowy moment obrotowy wynosił 905,4 ft lb (ponad 1227 Nm).
Drugi pomiar wskazuje 1067,3 KM przy 1191 Nm (878,6 ft lb), osiągnięte przy 91% stanie naładowania akumulatora (SOC).
No to by było na tyle… krótko mówiąc
jest moc !
Źródło:
Insideeves
-
anonim
Bateria Tesla Y long range z BerlinaJedyne co udało nam się ustalić, to bateria z wersji Standard, to jest 60 kWh LFP od BYD. Jak tylko znajdziemy info na temat wersji Long Range, to odpiszemy -
krzysztof
jak mogę sie zarejestrowac sie w OTOEVMożesz to zrobić podczas dodawania danego materiału - np jak chcesz dodać komentarz lub opinię lub firmę. Wtedy wystarczy, że podasz adres email, a konto się utworzy automatycznie i na maila dostaniesz hasło.