-
anonim
Bateria Tesla Y long range z BerlinaJedyne co udało nam się ustalić, to bateria z wersji Standard, to jest 60 kWh LFP od BYD. Jak tylko znajdziemy info na temat wersji Long Range, to odpiszemy -
krzysztof
jak mogę sie zarejestrowac sie w OTOEVMożesz to zrobić podczas dodawania danego materiału - np jak chcesz dodać komentarz lub opinię lub firmę. Wtedy wystarczy, że podasz adres email, a konto się utworzy automatycznie i na maila dostaniesz hasło.
Tesla szuka pracownika w Hiszpanii, praca marzenie...
Po ostatnim zamieszaniu z opcją Autopilota, Tesla zdaje się przykładać bardziej do tego tematu.
Przynajmniej w Europie.
Tesla ma problem z rynkiem europejskim, gdyż przepisy ruchu drogowego w europejskich krajach nie są jednolite. Fakt, są podobne, jednak różnią się niuansami, na przykład w postaci oznakowań na drogach, czy samych znaków drogowych.
Sam Elon Musk powiedział w jednym z wywiadów, że Autopilot w Europie, to sprawa dużo bardziej skomplikowana, niż na przykład w USA i Kanadzie, czyli na rynku północnoamerykańskim.
Wygląda na to, że Tesla poważnie podchodzi do testów zaawansowanych systemów wspomagania kierowcy (ADAS- Advanced Driver Assistance Systems) w Europie, ponieważ opublikowała ogłoszenie o pracę dla specjalisty ds. testów w Tarragonie w Hiszpanii.
Tak się składa, że Tarragona jest siedzibą Applus IDIADA (hiszpańskie przedsiębiorstwo świadczące usługi inżynierskie, testowe, projektowe i homologacyjne z siedzibą w Santa Oliva, założone w 1990 roku. Swoje usługi świadczy dla koncernów motoryzacyjnych), uznawanego za jeden z najlepszych poligonów doświadczalnych motoryzacji w Europie. Decyzja Tesli o zatrudnieniu specjalisty ds. testów w Tarragonie wydaje się być krokiem firmy mającym na celu poczynienie znacznych postępów w rozwoju ADAS w Europie.
Applus IDIADA to obiekt o powierzchni 370 hektarów, zbudowany w celu wspierania potrzeb klientów w zakresie testowania pojazdów. W tym ogromnym obiekcie znajduje się wiele torów testowych i warsztatów otwartych przez cały rok. Applus IDIADA niewątpliwie będzie dobrym miejscem dla specjalisty od testów ADAS.
Specjalista Tesli będzie ściśle współpracował z inżynierami i technikami firmy, aby poprawić wydajność systemu ADAS firmy.
Ogłoszenie Tesli:
„Szukamy wysoce zmotywowanej osoby, która pomoże przyspieszyć nasze testy na poziomie pojazdu. Specjalista ds. testów ADAS to bardzo praktyczne stanowisko, które blisko współpracuje z inżynierami i technikami w celu testowania wydajności naszego systemu i identyfikowania ulepszeń” – stwierdziła Tesla.
W styczniu Tesla zaoferowała wiele stanowisk pracy, szukając miedzy innymi operatora testowego ADAS. Miejsca pracy były zlokalizowane w całej Europie, w tym w Zurychu w Szwajcarii, Kopenhadze w Danii i Helsinkach w Finlandii. Niedawne ogłoszenie o pracę, które mówiło o specjaliście ds. testów ADAS, wskazuje na pewien postęp w testowaniu i zaawansowaniu prac nad opcją Autopilot, biorąc pod uwagę, że stanowisko to wiąże się z podróżami krajowymi i międzynarodowymi.
„Jest to stanowisko na pełen etat, które wymaga dobrej organizacji, pewności co do swoich umiejętności prowadzenia pojazdu, dużych zdolności technicznych i umiejętności zarządzania projektami według płynnego harmonogramu. Stanowisko to mieści się w Tarragonie w Hiszpanii, ale wymaga także elastyczności w podróżowaniu (do 40%) do różnych miejsc docelowych w kraju i za granicą, jeśli to konieczne, w celu testowania pojazdów na drogach publicznych i na poligonach doświadczalnych” – stwierdziła Tesla w opisie stanowiska.
Tesla bardzo długo pracuje nad swoim Autopliotem, niezależnie czy to w podstawowej wersji czy FSD, czyli jazdy w pełni autonomicznej, nie jest to jak widać łatwy temat. Jeśli by był łatwy to opcja FSD byłaby dostępna od kilku właśnie lat, jednak tak nie jest a prace nad ukończeniem systemu FSD są przekładane z roku na rok. Mimo tego iż sam Elon Musk kilkukrotnie mówił że firma jest już blisko sukcesu, jeśli chodzi o pełną funkcjonalność systemu, jakoś tego nie widać w „real life”:)
Komentarze