-
anonim
Bateria Tesla Y long range z BerlinaJedyne co udało nam się ustalić, to bateria z wersji Standard, to jest 60 kWh LFP od BYD. Jak tylko znajdziemy info na temat wersji Long Range, to odpiszemy -
krzysztof
jak mogę sie zarejestrowac sie w OTOEVMożesz to zrobić podczas dodawania danego materiału - np jak chcesz dodać komentarz lub opinię lub firmę. Wtedy wystarczy, że podasz adres email, a konto się utworzy automatycznie i na maila dostaniesz hasło. -
Redakcja OTOEV.PL
Ile jest salonów Tesli w PolsceNie potrzebujesz żadnego starego „salonu” ani serwisu. Kupujesz w aplikacji Tesli tak jak kiełbasę na allegro. Serwis jest mobilny i przyjeżdżają do ciebie do domu wtedy kiedy robisz kupę w ubikacji. To jest właśnie wolność wg. Elona. I ja się pod tym podpisuję obydwiema rękami! Ps. Akurat wczoraj zgłosiłem regulację klapy w bagażniku. Na gwarancji.
Tesla zadba o bezpieczeństwo młodych kierowców. Nowe tryby jazdy ograniczą funkcje auta
Tesla doda ograniczone profile kierowców w celu zapewnienia bezpieczniejszej jazdy nastolatkom i niedoświadczonym kierowcom.
Tesla przygotowuje się do dodania profili kierowców z ograniczeniami.
Firma ma wprowadzić w nadchodzącej aktualizacji profile kierowców z ograniczeniami, których celem jest poprawa bezpieczeństwa młodych kierowców.
Ograniczone profile kierowców:
Znamy przykłady naprawdę groźnych wypadków aut Tesli, łącznie ze śmiertelnymi, kiedy to nieodpowiedzialny młody kierowca, przecenił swoje umiejętności i nie dostosował prędkości do warunków jazdy, co skończyło się tragedią.
Przez lata wiele osób prosiło Teslę o wprowadzenie zastrzeżonych profili kierowców, podobnych do obecnie istniejącego trybu parkingowego Tesli.
Tryb parkingowego służy już dziś do ograniczenia maksymalnej prędkości samochodu, zmniejsza przyspieszenie i uniemożliwia korzystanie z autopilota i FSD. Nowe profile z ograniczeniami pozwolą Ci zastosować pewne ograniczenia do profili kierowców, bez pełnoprawnych ograniczeń trybu parkingowego, który ogranicza również HomeLink, historię GPS i nie tylko.
Czyli możemy się domyślać, że będzie to taki trochę bogatszy tryb parkingowego, nie aż tak bardzo zablokowany i okrojony.
Jakie będą ograniczenia?
Inne ograniczenia, które można również wdrożyć, mogą obejmować wyłączenie korzystania z autopilota i FSD, wyłączenie „trybu Joe”, dostępu do przedniego bagażnika lub schowka podręcznego, brak możliwości wyłączenia trybu sentry mode, no i te najbardziej podstawowe ale jednocześnie najgroźniejsze, czyli organicznie mocy auta i prędkości oraz przyspieszenia. To właśnie one stają się niebezpiecznym narzędziem w rękach młodych i niedoświadczonych kierowców, których czasami fantazja ponosi aż za bardzo.
Biorąc pod uwagę, jak łatwo jest zamieniać profile w Tesli, producent musiałaby uniemożliwić użytkownikowi przejście z profilu z ograniczeniami na profil zwykły. Tesla może to zrobić na różne sposoby, na przykład powiązać profile kierowców z kartą-kluczem lub urządzeniem mobilnym i wymagać podania kodu PIN w celu wyjścia z zastrzeżonego profilu, podobnie jak dzieje się to w trybie parkingowego.
Bardziej bezpiecznie i spokojniej dla rodziców:
Dodatkowe środki bezpieczeństwa mogą obejmować również alerty powiadamiające rodziców lub opiekunów, gdy pojazd dotrze do celu lub przekroczy ustalone ograniczenia prędkości. Biorąc pod uwagę, że Tesla może automatycznie wezwać służby ratunkowe w razie wypadku, może to być doskonała funkcja zapewniająca bezpieczeństwo młodym kierowcom jadącym po raz pierwszy samodzielnie.
Tesla stara się dbać o bezpieczeństwo swoich klientów, a nie jest to temat łatwy, bo pamiętajmy, że auta Tesli są pojazdami bardzo szybkimi. Mają ogromną moc i szalone przyspieszenia. Niedoświadczony młody kierowca może sobie napytać biedy, jeśli zabraknie mu umiejętności aby nad tymi wszystkimi aspektami zapanować.
Komentarze