Wersja Performance Model 3 Highland na testach

Od czasu do czasu można zauważyć jakieś fajne auto które jest testowane i zamaskowane. Auta są różne, lepsze lub gorsze, bardziej ciekawe lub mniej. Jednak jeśli widzimy czerwone zaciski hamulcowe i jedzie po ulicy Model 3 Highland, oznacza to jedno... wersję Performance
Fot. twitter.com/klwtts
Data publikacji: 2024-01-24 Fot. twitter.com/klwtts
Myślę, że jest szansa na to że jednak nie ... 24.01.2024
Mario

Mario

Data dodania: 2024-01-24

Wersja Performance Modelu 3 cieszy się dużym powodzeniem, to auto o iście sportowym zacięciu i przyspieszeniu na poziomie nico ponad 3 sekund od 0 do 100 km/h.

Prawdziwy wariat na kołach. 530 koni mechanicznych i niesamowity moment obrotowy sprawiają opad szczęki każdego, kto wsiądzie i się przejedzie tym autem.


Tak przynajmniej było do tej pory. 

Niestety wraz z wejściem do sprzedaży modelu Highland, usunięto ze strony internetowej Tesli możliwość zamawiania wersji Performance.

Mimo tego, że zmienioną i to dużo trójkę, możemy kupić już od ładnych kilku miesięcy, nie ma możliwości nabycia najszybszej wersji tego modelu (Performance), jednak ostatnio pojawiło się światełko w tunelu.


Otóż zauważono na ulicy model testowy trójki, dobrze zamaskowany, jednak wiadomo na 99%, że była to wersja właśnie Performance. Czerwone zaciski hamulców, troszkę inny kształt przedniego zderzaka, zdradzały sportowe zacięcie auta. Można więc śmiało przypuszczać że wersja Performance trafi już niedługo oficjalnie na stronę Tesli i będzie ją można bez problemu zamawiać.

Jaka będzie jej cena? Nie wiadomo, jednak idąc tropem wersji Standard oraz Long Range, bardzo możliwe, że Tesla zastosuje cenę identyczną z tą która obowiązywała ostatnio na przedliftową wersję tego auta.


Choć pewności nie mamy, patrząc na politykę cenową Tesli.

Pozostaje nam tylko czekać cierpliwie i mieć nadzieje że tesle Model 3 we wszystkich wersjach zaliczą śladem Modelu Y obniżkę swoich cen. Co na pewno ucieszyło by klientów, a Tesli dało zastrzyk nowych zamówień na trójkę.


Zdjęcie z platformy X:


Komentarze (2)

0/10
  • Kris
    odpowiedz

    Czyli bedzie jeszcze bardziej sztywna, nizsza i szybsza?

    • Mario

      Myślę, że jest szansa na to że jednak nie będzie bardziej sztywna. Zawieszenie w wersji Highland jest bardziej komfortowe niż w starej wersji, tak więc możliwe że nowy performance będzie ciut mniej sztywny i nie pogubimy plomb w zębach jadąc po dziurawych drogach:)

Autor

Mario

Mario

Wielbiciel nowych technologii. Szczególnie interesuje się Teslą czy SpaceX, oraz innymi firmami związanymi z Elonem Muskiem. Pisze i publikuje artykuły i posty głównie na łamach TeslaKlubPolska, a także dla serwisu otoev.pl Współpracuje bezpośrednio z Teslą, starając się przybliżyć i pokazać te właśnie auta elektryczne z jak najlepszej strony. Uświadamia i szkoli w zakresie elektromobilności.

NOWOŚĆ! Realne raporty użytkowników Tesla

Opinie użytkowników Tesla Model 3 (Highland) Oceń ten model

Ocena ogólna

Opinie:

Max

Data dodania: 21.12.2023
Dużo zmian, to auto pod każdym względem lepsze od poprzedniczki. Choć stara trójka była dla mnie super, Highland jest o niebo lepszy. Szczególnie jeśli chodzi o wyciszenie i zawieszenie. To się od razu rzuca w uszy i... pupę, której jest dużo wygodniej niż w starej wersji:). Jak miałbym wybierać to zdecydowanie i bez wahania kupiłbym Model 3 Highland.
zobacz całą opinię

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

Data dodania: 03.09.2023
W cenie 205 tysięcy złotych brutto, mamy nową podstawową wersję Modelu 3. Jest to inne auto w porównaniu do poprzedniej wersji. Zmieniono tu aż 50% komponentów. Podstawowa wersja ma baterię LFP, bardzo lubianą przez klientów. Zaleta tych baterii, to ich ładowanie do 100% bez obaw o degradację. Mówi się o tym że to auto otrzyma nową baterię od chińskiego CATL, o pojemności 66 kWh, choć i dzisiejsze 60 kWh jak widać radzi sobie doskonale. Zasięg wersji poliftowej określono na 513 km wersji z nowymi 19 calowymi kołami, ale hitem będzie auto na standardowych 18-stkach. Tu według normy mamy zasięg aż 554 km. Wiadomo, że to przesada, jak to w przypadku norm bywa, ale jeśli nowa trójka po zmianach da radę w trasie przejechać około 300 km między ładowaniami, już będzie to absolutnie bardzo dobry wynik.
zobacz całą opinię

Ostatnie komentarze

Tesla Model 3 (Highland)

Dane techniczne:

Oceń model
Przyspieszenie 0-100 km/h
6.1 sec
Prędkość maksymalna
201 km/h
Zasięg oficjalny (WLTP)
523 km

Ostatnie pytania Zadaj pytanie

Materiały Użytkowników

Nowa Tesla 3 highland a poprzedni Model 3 - różnice

Ciekawy film, który pokazuje różnice pomiędzy nową wersją Tesli 3, a jej poprzednim modelem.
Kamil

W Klubie OtoEV.pl od 1 roku

Tesla Model 3 Highland - odbiory. Jak odebrać Teslę

Ciekawy film pokazujący na co zwrócić uwagę podczas odbioru Tesli Model 3 Highland. Czy są jakieś typowe usterki? zobaczcie w fimie
Kamil

W Klubie OtoEV.pl od 1 roku

Modele producenta Tesla