-
anonim
Bateria Tesla Y long range z BerlinaJedyne co udało nam się ustalić, to bateria z wersji Standard, to jest 60 kWh LFP od BYD. Jak tylko znajdziemy info na temat wersji Long Range, to odpiszemy -
krzysztof
jak mogę sie zarejestrowac sie w OTOEVMożesz to zrobić podczas dodawania danego materiału - np jak chcesz dodać komentarz lub opinię lub firmę. Wtedy wystarczy, że podasz adres email, a konto się utworzy automatycznie i na maila dostaniesz hasło.
7-miejscowy Model Y w nowej cenie.
Nowy rok, nowe zmiany.
Tesla z nowym rokiem sporo zmienia, jeśli chodzi o ceny zarówno aut jak i opcji, które można do nich wybrać.
Tesla podniosła cenę 7-miejscowego Modelu Y o 500 dolarów. Model Y z 7 siedzeniami kosztuje teraz 3000 dolarów (jest to cena opcji 7 miejscowej zamiast opcji 5 miejscowej). Zanim Tesla podniosła cenę, opcja 7-miejscowego Modelu Y wynosiła 2500 dolarów.
Ceny w USA nie zmieniły się zasadniczo, jeśli chodzi o auta, opcje dodatkowe, jak na przykład 7 miejsc zamiast 5 w Tesla Model Y można zakupić dziś za nieco więcej niż to było wcześniej, czyli za 3000$, tak jak napisałem wyżej.
Chiny to już inna historia, czyli znów Chińczycy będą się cieszyć z obniżki.
Tesla China wprowadziła obniżki cen, zarówno Modelu 3 jak i Modelu Y.
Producent samochodów zaktualizował swoją stronę zamówień Modelu 3 i obniżył ceny wariantów z napędem na tylne koła (RWD) i dwusilnikowym napędem na wszystkie koła (AWD) odpowiednio o 3,87% i 5,93%.
Ceny Tesli Model 3 Highland RWD zaczynają się od 245 900 RMB (133 800 złotych!!!), podczas gdy dwusilnikowy napęd AWD kosztuje 285 900 RMB (155 700 złotych!!!)
Tymczasem cena Modelu Y RWD to teraz 258 900 RMB (140 900 zł). Model Y Long Range AWD można kupić już za kwotę równą 299 900 RMB (163 300 zł).
Tesla utrzymuje dobrą pozycję w chińskim przemyśle motoryzacyjnym, głównie dzięki dobrym autom i dobrym cenom, co widzimy po kolejnej obniżce. Główną konkurencją amerykańskiego producenta samochodów w Chinach jest marka BYD.
Obniżki cen Tesli w Chinach doprowadziły do wojny cenowej z innymi lokalnymi producentami pojazdów elektrycznych, których w Chinach nie brakuje. Co ciekawe, chińscy producenci wydają się stosować tę samą strategię co Tesla w Europie. Sprzedają oni swoje pojazdy elektryczne w Europie, po tak niskich cenach, że europejskim producentom samochodów trudno jest dorównać. Sytuacja osiągnęła punkt kulminacyjny w wojnie handlowej między Europą a Chinami, a całą sprawą zajęły się nawet unijne władze.
Komentarze (2)
Obniżka w Chinach na 3/y zwiastuje obniżkę w EU ?
tak przewaznie jest, ze najpierw Chinach/USA a pozniej EU