Carrefour, Eleport i strategiczna umowa. Czeka nas rozwój infrastruktury
To partnerstwo ma ułatwić Polakom dostęp do stacji ładowania pojazdów elektrycznych i promować ekologiczne metody transportu. Projekt wpisuje się w globalną strategię zrównoważonego rozwoju Grupy Carrefour, mającą na celu obniżenie emisji gazów cieplarnianych zgodnie z trajektorią wynoszącą 1,5°C.
Do 2025 roku Carrefour planuje zmniejszyć emisję o 30%, do 2030 roku o 50%, a do 2040 roku aż o 70% w porównaniu do 2019 roku.
Wspólna inicjatywa
Umowa ustanawia wspólną inicjatywę między Carrefour Polska a Eleport, mającą na celu rozwijanie sieci stacji ładowania na terenie całego kraju. Dzięki tej współpracy klienci Carrefoura będą mogli ładować swoje samochody elektryczne energią pochodzącą w 100% z odnawialnych źródeł. Pierwsze 170 punktów ładowania zostanie zlokalizowane przy ponad 70 obiektach Carrefour w 65 miastach i uruchomione jeszcze w tym roku.
Obecnie trwają prace związane z procesem administracyjnym oraz przygotowaniem każdej lokalizacji do montażu urządzeń. Celem partnerów jest jak najszybsze wdrożenie infrastruktury ładowania w tych miejscach. Rozwój infrastruktury pomoże firmie być bliżej klientów.
Eleport rozwija sieć
Eleport widzi w tej współpracy ogromną szansę na dalsze poszerzanie swojej sieci w Polsce. Dzięki tej umowie Eleport zaoferuje klientom możliwość szybkiego ładowania samochodów elektrycznych w wielu polskich miastach.
Umowa pomiędzy Carrefourem a Eleportem stanowi ważny krok w kierunku zrównoważonego rozwoju i wspierania ekologicznych inicjatyw w sektorze handlu detalicznego. Planowana rozbudowa infrastruktury zwiększy wygodę korzystania z aut elektrycznych, czym zachęci więcej osób do wybierania ekologicznych rozwiązań transportowych.
Komentarze