-
anonim
Bateria Tesla Y long range z BerlinaJedyne co udało nam się ustalić, to bateria z wersji Standard, to jest 60 kWh LFP od BYD. Jak tylko znajdziemy info na temat wersji Long Range, to odpiszemy -
krzysztof
jak mogę sie zarejestrowac sie w OTOEVMożesz to zrobić podczas dodawania danego materiału - np jak chcesz dodać komentarz lub opinię lub firmę. Wtedy wystarczy, że podasz adres email, a konto się utworzy automatycznie i na maila dostaniesz hasło. -
Redakcja OTOEV.PL
Ile jest salonów Tesli w PolsceNie potrzebujesz żadnego starego „salonu” ani serwisu. Kupujesz w aplikacji Tesli tak jak kiełbasę na allegro. Serwis jest mobilny i przyjeżdżają do ciebie do domu wtedy kiedy robisz kupę w ubikacji. To jest właśnie wolność wg. Elona. I ja się pod tym podpisuję obydwiema rękami! Ps. Akurat wczoraj zgłosiłem regulację klapy w bagażniku. Na gwarancji.
Giga Berlin produkuje Model Y dla rynku Indyjskiego
Tesla Gigafactory Berlin produkuje samochody z kierownicą po prawej stronie (RHD) dla Indii.
Podobno Gigia Berlin przygotowuje się do eksportu pojazdów Tesli do Indii jeszcze w tym roku.
Wow, to dość nieoczekiwany i nieco zaskakujący krok.
„Giga Berlin rozpoczęła produkcję samochodów z kierownicą po prawej stronie, które zostaną wysłane do Indii” – podają źródła.
Dla Giga Berlin to nowość:
Samochody Tesli przeznaczone na rynek indyjski będą pierwszymi samochodami z kierownicą po prawej stronie, które Giga Berlin wyprodukuje. Zwykle to Tesla Giga Shanghai zajmuje się produkcją RHD Tesli, eksportując samochody do Australii, Japonii, a nawet Wielkiej Brytanii.
Giga Berlin wyprodukowało jedynie Model Y, co sugeruje, że może to być pierwszy samochód Tesli, który trafi do Indii.
Oczekuje się, że Tesla wyśle zespół roboczy do Indii jeszcze w tym miesiącu.
Według doniesień zespół Tesli rozpocznie poszukiwania lokalizacji w Indiach pod budowę lokalnej fabryki samochodów.
Amerykański producent najwyraźniej planuje zainwestować około 2-3 miliardy dolarów w Gigafabrykę w Indiach.
Cóż, jak się możemy domyślać siła robocza w Indiach będzie znacznie tańsza niż w Europie.
Co na pewno przyczyni się do ogólnych niższych kosztów wytwarzania aut Tesli w tym kraju.
Rząd Indii idzie na rękę Tesli:
W zeszłym miesiącu rząd Indii ogłosił, że obniży stawki podatku importowego dla producentów samochodów, którzy zainwestują w kraju co najmniej 500 milionów dolarów i rozpoczną produkcję pojazdów w ciągu najbliższych trzech lat.
Nowe stawki podatku importowego działają na korzyść Tesli, biorąc pod uwagę, że od jakiegoś czasu lobbowała za obniżeniem podatków importowych w Indiach. Zgodnie z nową polityką producenci samochodów mogą importować do kraju do 8 000 pojazdów rocznie po niższej stawce podatku.
Sytuacja na pewno ulegnie zmianie, jeśli firma taka jak Tesla, zacznie produkować samochody w swojej lokalnie wybudowanej w Indiach fabryce. Wtedy rynek z ponad miliardem potencjalnych klientów stanie przed Teslą otworem. Pamiętajmy również, że indie ni mają tak zaawansowanego rynku EV jak Chiny, więc Tesla będzie miała dość łatwe zadanie, jeśli chodzi o zdominowanie indyjskiego rynku aut na prąd.
Komentarze