-
anonim
Bateria Tesla Y long range z BerlinaJedyne co udało nam się ustalić, to bateria z wersji Standard, to jest 60 kWh LFP od BYD. Jak tylko znajdziemy info na temat wersji Long Range, to odpiszemy -
krzysztof
jak mogę sie zarejestrowac sie w OTOEVMożesz to zrobić podczas dodawania danego materiału - np jak chcesz dodać komentarz lub opinię lub firmę. Wtedy wystarczy, że podasz adres email, a konto się utworzy automatycznie i na maila dostaniesz hasło. -
Redakcja OTOEV.PL
Ile jest salonów Tesli w PolsceNie potrzebujesz żadnego starego „salonu” ani serwisu. Kupujesz w aplikacji Tesli tak jak kiełbasę na allegro. Serwis jest mobilny i przyjeżdżają do ciebie do domu wtedy kiedy robisz kupę w ubikacji. To jest właśnie wolność wg. Elona. I ja się pod tym podpisuję obydwiema rękami! Ps. Akurat wczoraj zgłosiłem regulację klapy w bagażniku. Na gwarancji.
666 000 kilometrów na jednym akumulatorze, diabelsko dobre auto:), czyli Tesla Model S i jej zalety
Rekordów ciąg dalszy. Model S zaskakuje i to bardzo pozytywnie.
Tesla Model S to prawdziwy bohater pojazdów elektrycznych o dużych przebiegach i widzieliśmy niezliczone egzemplarze, które sprawdzały się nawet po przejechaniu setek tysięcy kilometrów.
Jednak większość tych sedanów Model S o dużym przebiegu przechodzi przez wymianę kilku akumulatorów przez całe swoje życie, więc widok takiego, który przejechał ponad 400 000 mil (640 000 km), zanim wymagał wymiany akumulatora, robi wrażenie.
Dzienne przebiegi robią ogromne wrażenie:
Program Fully Charged Show opowiada historię Nigela Raynarda z Australii, który codziennie pokonuje około 550 mil (880 km) i przejechał swoją Teslą Model S 2018 na oryginalnym akumulatorze do dystansu około aż 660 000 kilometrów. Mówi, że postanowił spróbować wymienić akumulator, gdy samochód zaczął wyświetlać komunikaty o błędach i nie zapewniał już pełnej mocy, gdy stan naładowania spadł do pewnego poziomu (kiedy według danych samochodu pozostało około 30 mil zasięgu).
Tesla Model S to świetna taksówka
W całej Europie zobaczysz sedany Tesla Model S używane jako taksówki, a wiele z nich przejechało setki tysięcy kilometrów na oryginalnym akumulatorze
Właściciel zauważa, że samochód nadal jeździł dobrze z oryginalnym akumulatorem, chciał on jednak skorzystać z ośmioletniej gwarancji na akumulator Tesli bez limitu kilometrów, która nadal obejmowała jego Model S.
Nowa bateria mile widziana:
W rozmowie z Teslą powiedziano mu, że kwalifikuje się on do otrzymania odnowionego akumulatora, ale na jego szczęście zainstalowano zupełnie nowy (i większy) pakiet o pojemności 90 kWh.
Oryginalny akumulator miał pojemność 75 kWh, jednak prezent od Tesli był ni do pogardzenia. 90 kWh to zdecydowanie lepsza opcja😊.
Być może bardziej imponujące w tym konkretnym przypadku jest to, że Nigel twierdzi, że regularnie szybko ładuje swój samochód prądem stałym DC, chociaż ładuje go też w domu. Mówi też, że często ładował go do 100%, a następnie rozładowywał do bardzo niskiego poziomu naładowania, co jak wiadomo wpływa na trwałość akumulatorów pojazdów elektrycznych, chociaż w tym przypadku nie wydawało się to robić dużej różnicy.
660 000 kilometrów to dla większości z nas aż 26 lat jeżdżenia, zakładając 25 tysięcy rocznego przebiegu. Jest to więc wynik iście kosmiczny.
Jak również kolejny dowód na to, że baterie Tesli są naprawdę bardzo trwałe jeśli chodzi i ich żywotność i niezawodność.
Mała aktualizacja jest taka, że auto po wymianie baterii ciągle radzi sobie bardzo dobrze i ma już na liczniku sporo ponad 700 000 km.
Komentarze