666 000 kilometrów na jednym akumulatorze, diabelsko dobre auto:), czyli Tesla Model S i jej zalety

Model S potrafi zaskoczyć również pozytywnie. narzekania na psujące się klamki, czy akumulator 12V, blaknął przy tym osiągnieciu. 660 000 km na jednym akumulatorze robi wrażenie
666 000 kilometrów na jednym akumulatorze, diabelsko dobre auto:), czyli Tesla Model S i jej zalety - zdjęcie główne
Data publikacji: 2024-04-27
Mario

Mario

Data dodania: 2024-04-27

 Rekordów ciąg dalszy. Model S zaskakuje i to bardzo pozytywnie.

Tesla Model S to prawdziwy bohater pojazdów elektrycznych o dużych przebiegach i widzieliśmy niezliczone egzemplarze, które sprawdzały się nawet po przejechaniu setek tysięcy kilometrów.

Jednak większość tych sedanów Model S o dużym przebiegu przechodzi przez wymianę kilku akumulatorów przez całe swoje życie, więc widok takiego, który przejechał ponad 400 000 mil (640 000 km), zanim wymagał wymiany akumulatora, robi wrażenie.


Dzienne przebiegi robią ogromne wrażenie:


Program Fully Charged Show opowiada historię Nigela Raynarda z Australii, który codziennie pokonuje około 550 mil (880 km) i przejechał swoją Teslą Model S 2018 na oryginalnym akumulatorze do dystansu około aż 660 000 kilometrów. Mówi, że postanowił spróbować wymienić akumulator, gdy samochód zaczął wyświetlać komunikaty o błędach i nie zapewniał już pełnej mocy, gdy stan naładowania spadł do pewnego poziomu (kiedy według danych samochodu pozostało około 30 mil zasięgu).
Tesla Model S to świetna taksówka


W całej Europie zobaczysz sedany Tesla Model S używane jako taksówki, a wiele z nich przejechało setki tysięcy kilometrów na oryginalnym akumulatorze
Właściciel zauważa, że samochód nadal jeździł dobrze z oryginalnym akumulatorem, chciał on jednak skorzystać z ośmioletniej gwarancji na akumulator Tesli bez limitu kilometrów, która nadal obejmowała jego Model S.


Nowa bateria mile widziana:


W rozmowie z Teslą powiedziano mu, że kwalifikuje się on do otrzymania odnowionego akumulatora, ale na jego szczęście zainstalowano zupełnie nowy (i większy) pakiet o pojemności 90 kWh.

Oryginalny akumulator miał pojemność 75 kWh, jednak prezent od Tesli był ni do pogardzenia. 90 kWh to zdecydowanie lepsza opcja😊.


Być może bardziej imponujące w tym konkretnym przypadku jest to, że Nigel twierdzi, że regularnie szybko ładuje swój samochód prądem stałym DC, chociaż ładuje go też w domu. Mówi też, że często ładował go do 100%, a następnie rozładowywał do bardzo niskiego poziomu naładowania, co jak wiadomo wpływa na trwałość akumulatorów pojazdów elektrycznych, chociaż w tym przypadku nie wydawało się to robić dużej różnicy.
660 000 kilometrów to dla większości z nas aż 26 lat jeżdżenia, zakładając 25 tysięcy rocznego przebiegu. Jest to więc wynik iście kosmiczny. 
Jak również kolejny dowód na to, że baterie Tesli są naprawdę bardzo trwałe jeśli chodzi i ich żywotność i niezawodność.

Mała aktualizacja jest taka, że auto po wymianie baterii ciągle radzi sobie bardzo dobrze i ma już na liczniku sporo ponad 700 000 km.

Komentarze

0/10

Autor

Mario

Mario

Wielbiciel nowych technologii. Szczególnie interesuje się Teslą czy SpaceX, oraz innymi firmami związanymi z Elonem Muskiem. Pisze i publikuje artykuły i posty głównie na łamach TeslaKlubPolska, a także dla serwisu otoev.pl Współpracuje bezpośrednio z Teslą, starając się przybliżyć i pokazać te właśnie auta elektryczne z jak najlepszej strony. Uświadamia i szkoli w zakresie elektromobilności.

NOWOŚĆ! Realne raporty użytkowników Tesla Dodaj swój zasięg

Ostatnie komentarze

Dlaczego został skasowany wczorajszy komentarz z ... 09.05.2024
Z tym sensem ekonomicznym to się zgodzę pod ... 09.05.2024
Wszystko pięknie, tylko sformułowania są w ... 08.05.2024

Tesla Model S 75D

Dane techniczne:

Oceń model
Przyspieszenie 0-100 km/h
4.4s
Prędkość maksymalna
225 km/h
Zasięg oficjalny (WLTP)
Wszystkie dane Tesla Model S 75D

Ostatnie pytania Zadaj pytanie

Modele producenta Tesla