-
anonim
Bateria Tesla Y long range z BerlinaJedyne co udało nam się ustalić, to bateria z wersji Standard, to jest 60 kWh LFP od BYD. Jak tylko znajdziemy info na temat wersji Long Range, to odpiszemy -
krzysztof
jak mogę sie zarejestrowac sie w OTOEVMożesz to zrobić podczas dodawania danego materiału - np jak chcesz dodać komentarz lub opinię lub firmę. Wtedy wystarczy, że podasz adres email, a konto się utworzy automatycznie i na maila dostaniesz hasło.
Giga Shanghaj szykuje się na produkcję Modelu 2! Rozbudowa zakładu w przygotowaniu.
Temat taniego i najnowszego modelu auta marki Tesla za rozsądną cenę powraca niczym aborygeński bumerang. Co chwile pojawiają się potencjalne przecieki na ten temat.
Tym razem przecieki pojawiły się w chińskiej prasie, która to powołuje się na źródła powiązane i zorientowane w całej sprawie.
Według tych doniesień, Tesla China planuje rozpocząć rozbudowę chińskiej fabryki Tesli, a konkretnie chodzi o dział mający zajmować się projektowaniem a później produkowaniem nowego modelu marki. Nowego i taniego, który ma stać się autem najbardziej popularnym na świecie, jeśli chodzi o auta EV.
Powołując się na źródła rzekomo zaznajomione ze sprawą, lokalny chiński serwis informacyjny Late Post zauważył, że Tesla faktycznie rozpoczęła przygotowania do fazy 3 rozbudowy Giga Shanghai w 2021 r. Firma podobno zebrała nawet zespół do realizacji projektu. Jednak według doniesień inicjatywa została zawieszona, a część personelu została przeniesiona do innych działów.
Chińskie gazety szpiegują niczym James Bond:
Jak podaje Late Post, w Chinach spekuluje się, że gdyby Tesli udało się z powodzeniem zrealizować fazę trzecią rozbudowy fabryki Giga Szanghaj, lokalizacja ta mogłaby nadać priorytet produkcji niedrogiego samochodu elektrycznego firmy, który zostałby zbudowany na długo oczekiwanej platformie nowej generacji.
Właśnie platforma nowej generacji Tesli jest kluczem do osiągnięcia celu firmy, jakim jest osiągnięcie sprzedaży na poziomie 20 milionów pojazdów rocznie w 2030 roku.
Gigafactory Shanghai jest obecnie najbardziej wydajną fabryką Tesli. Zjazd samochodu z linii w Giga Shanghai zajmuje tylko 37 sekund, podczas gdy w Gigafactory Texas zajmuje to, przynajmniej na razie, 76 sekund. Samochód nowej generacji Tesli, przy oczekiwanej wydajności produkcyjnej, prawdopodobnie osiągnąłby moc wyjściową, którą trudno byłoby osiągnąć w jakiejkolwiek innej fabryce produkującej elektryki.
Z poprzednich raportów wynikało, że Tesla zamierzała podwoić roczną zdolność produkcyjną Giga Shanghai do 2 milionów pojazdów w ramach planowanej rozbudowy zakładu w trzeciej fazie.To sprawia, że Giga Shanghai Tesla jest największym na świecie centrum produkcyjnym pod względem wolumenu produkcji, ale jeśli plan Tesli zostanie zrealizowany wydajność zdecydowanie wzrośnie. Oby tylko popyt nadążył za planami produkcyjnymi..
Nie tylko samochody:
Jeśli ostatnie doniesienia z Chin okażą się trafne, Tesla wkrótce będzie miała w kraju dwa znaczące projekty budowlane. Na początku tego roku, Tesla podpisała także umowę z władzami Szanghaju Lingang na budowę Megafabryki w okolicy.
Megafactory, podobnie jak jej siostrzana fabryka w Lathrop w Kalifornii, będzie produkować akumulatory Megapack, flagowy produkt Tesli do magazynowania energii, zaprojektowany specjalnie do zastosowań na dużą skalę.
Tak więc firma chce rozbudowywać swoje produkcyjne portfolio, jeśli chodzi o Chiny. Nie ogranicza się tylko do aut elektrycznych, ale również zwraca coraz większą uwagę na magazyny energii, z których to firma jest znana na całym świecie.
Jeśli decyzje o rozbudowie fabryki wejdą w życie, może się okazać, że za jakiś czas zaczniemy otrzymywać przecieki na temat konkretów, co do nowego modelu Tesli. Modelu za rozsądną cenę...
Komentarze