Nowy kolor i nowy szklany dach...

Fot. Felix Mizioznikov  Shutterstock.com
Data publikacji: 2023-03-10 Fot. Felix Mizioznikov Shutterstock.com
Mario

Mario

Data dodania: 2023-03-10

Tesla właśnie poinformowała swoich klientów o tym, że Model S otrzymał kilka nowych rzeczy, które to można już zamawiać przy konfiguracji auta.

Chodzi o nowy czerwony kolor, nowy panoramiczny dach różniący się od poprzednika lepszą przejrzystością i widocznością, przy zachowaniu tej samej wysokiej ochrony przed promieniowaniem UV. Tesla udostępnia również w Modelu S zwykłą okrągłą kierownicę.

Tesla twierdzi, że nowy szklany dach „waży teraz mniej i wpuszcza 5 razy więcej światła” w porównaniu z poprzednim szklanym dachem, zapewniając jednocześnie „ten sam poziom ochrony przed promieniowaniem UV”. Producent twierdzi, że poprawia to również prowadzenie auta, pomagając obniżyć środek ciężkości pojazdu.

Co ciekawe, w swoich nowych komunikatach dotyczących zaktualizowanego Modelu S i Modelu X Tesla nie omawia nowego sprzętu Autopilota – prawdopodobnie dlatego, że oczekuje się, że zmiany te pojawią się również w Modelu 3 i Modelu Y, a producent samochodów nie chce negatywnie wpłynąć na sprzedaż do momentu wejścia na rynek aut z nowym sprzętem na pokładzie.

Podczas gdy firma milczy na temat prawdopodobnie największej zmiany w Modelu S i Modelu X, wyraźnie podkreśliła ostatnią obniżkę cen. Zauważa, że ​​otrzymujesz „więcej funkcji za mniej”. Na początku tego tygodnia firma obniżyła ceny o dość dużo, jeśli chodzi o Modele S i X, bo nawet 10 000$. Jest to więc znacząca obniżka, oscylująca wokół 10% wartości pojazdu.

Wracając na chwilę do najszybszego koloru auta, czyli do Ultra Red zastosowanego w fabryce Fremont, kolor ten jest jakby nieco jaśniejszy od tego który został użyty w berlińskiej fabryce producenta. Nieco dziwna sytuacja, ponieważ wymagało to opracowania dwóch różniących się barw bazy lakieru, co wiąże się z dodatkowymi kosztami. Taniej byłoby użyć dokładnie tego samego koloru co w Berlinie, ale cóż, Tesla nigdy nie robi oczywistych rzeczy, mając gdzieś w cieniu swój plan który realizuje, niestety nie dzieląc się nim do końca ani z prasą ani opinią publiczną, czy inwestorami. Tesla mówi nam to co musi, czyli niezbędne minimum... reszty musimy się domyślić.

Źródło: Electrec.co

Komentarze

0/10

Autor

Mario

Mario

Wielbiciel nowych technologii. Szczególnie interesuje się Teslą czy SpaceX, oraz innymi firmami związanymi z Elonem Muskiem. Pisze i publikuje artykuły i posty głównie na łamach TeslaKlubPolska, a także dla serwisu otoev.pl Współpracuje bezpośrednio z Teslą, starając się przybliżyć i pokazać te właśnie auta elektryczne z jak najlepszej strony. Uświadamia i szkoli w zakresie elektromobilności.

NOWOŚĆ! Realne raporty użytkowników Tesla Dodaj swój zasięg

Opinie użytkowników Tesla Model S Dual Motor Oceń ten model

10/10

Ocena ogólna

Opinie:

Piotr

Data dodania: 29.08.2023
Zawsze byłem fanem "prawdziwych" samochodów, takich co dają wibracje i brzmienie silnika. Elektryki? Eee, dla mnie to zawsze były jakieś zabawki, nie samochody. Ale z ciekawości wsiadłem do Tesli Model S i... co ja mogę powiedzieć... jestem totalnie zafascynowany. Po pierwsze, przyspieszenie. To jest coś niewiarygodnego. Naciskasz pedał i buuum, znika ci w głowie każdy stereotyp o elektrykach. Nie ma opóźnienia, nie ma czekania, jest moc. Po drugie, komfort. Wszystko tu jest zautomatyzowane i wydaje się przemyślane. Ekran w środku wygląda jak jakiś tablet z przyszłości, sterowanie jest intuicyjne, a foteliki jak z pierwszej klasy w samolocie. No i Autopilot. To nie jest jakiś tam zwykły asystent parkowania, to jest krok do jazdy autonomicznej. Pierwszy raz, jak to uruchomiłem to się wystraszyłem 😅, ale teraz? To jest to! Cóż, wygląda na to, że czas się przesiąść na prąd.
zobacz całą opinię

Ostatnie komentarze

Dlaczego został skasowany wczorajszy komentarz z ... 09.05.2024
Z tym sensem ekonomicznym to się zgodzę pod ... 09.05.2024
Wszystko pięknie, tylko sformułowania są w ... 08.05.2024

Tesla Model S Dual Motor

Dane techniczne:

Oceń model
Przyspieszenie 0-100 km/h
3.2s
Prędkość maksymalna
250 km/h
Zasięg oficjalny (WLTP)
647 km
Wszystkie dane Tesla Model S Dual Motor

Ostatnie pytania Zadaj pytanie

Modele producenta Tesla