Testy to coś co lubimy, a jeśli przeprowadza je Bjorn Nyland, tym bardziej ogląda się je z zainteresowaniem. Zwraca on uwagę na drobne niuanse, na które większość z nas na początku nie zwraca uwagi, jednak później podczas użytkowania, potrafią nam nieźle doskwierać.
Nowy Polestar jest poprawiony w stosunku do starej wersji.
Mamy więc większą baterię 82 kWh brutto, oraz w topowej wersji aż 476 koni mechanicznych mocy.
Przyspieszyło też ładowanie. Jak zobaczycie na filmie Bjorna, okolice 200 kW, to teraz normalka, jeśli tak można powiedzieć.
Moc podana przez producenta to 205 kW. Jest więc zdecydowanie lepiej.
Obejrzyjcie jak nasz elektromobilny Norweg radzi sobie z nową odsłoną Polestara, próbując pobić rekord czasowy poprzedniej wersji, w wyzwaniu pod nazwą „1000 km challenge.” Bjorn robi to praktycznie z każdym testowanym przez siebie autem. A to konkretne wyzwanie jest bardzo interesujące.
Czy zatem nowej generacji polestar 2 będzie szybszy od swojego poprzednika? Szczegóły w filmiku poniżej.