Twitter w nowej wersji ma przynieść pierwsze zyski!
Dyrektor naczelna X, Linda Yaccarino, udostępniła niedawno kilka aktualizacji na temat platformy mediów społecznościowych.
W wywiadzie Yaccarino stwierdziła, że w ciągu ostatnich 12 tygodni do X wróciło wielu reklamodawców, a także zdecydowana większość największych reklamodawców firmy.
Dyrektor generalna X pojawiła się na konferencji Code firmy Vox Media. Podczas wydarzenia upamiętniono także 100 dni Yaccarino na stanowisku dyrektora generalnego platformy mediów społecznościowych znanej wcześniej jako Twitter. W trakcie rozmowy Prezes podkreśliła, że zmian w X nie można porównać z żadną inną firmą na rynku.
„Tempo zmian i zakres ambicji w firmie X naprawdę nie istnieją nigdzie indziej” – powiedział Yaccarino. Zauważyła również, że X prawdopodobnie osiągnie rentowność na początku 2024 r. „Teraz, gdy zagłębiłam się w biznes i mamy dobry pogląd na to, co przewidywalne, i wychodzi na to że w 2024 roku firma będzie rentowna” – stwierdziła.
Na rentowność X wpływa liczba reklamodawców na platformie mediów społecznościowych. Na szczęście wygląda na to, że firma widzi powrót wielu reklamodawców. Yaccarino zauważyła, że „90% ze 100 najlepszych reklamodawców powróciło na platformę tylko w ciągu ostatnich dwunastu tygodni”, jak również ogólnie około 1500 reklamodawców powróciło na platformę również w ciągu ostatnich 12 tygodni.
Yaccarino podkreśliła również, że od czerwca wydłużył się czas spędzany przez użytkowników X na platformie.
Stwierdzenie to zostało jednak zakwestionowane przez ankieterkę Julię Boorstin z CNBC, która wskazała na twierdzenia firmy Apptopia zajmującej się analizą aplikacji, która podała, że X ma niższą liczbę użytkowników od czasu przejęcia Twittera oraz że liczba pobrań aplikacji platformy mediów społecznościowych spadła o 30% w ciągu dwóch miesięcy po rebrandingu.
Ciekawa sytuacja...