Tesla kręci reklamę na temat ładowania aut na Superchargerach. Aut innych niż Tesle

Tesla stawia ostatnio na reklamę. Nie jest ona nachalna i nie jest bardzo powszechna, jednak można zobaczyć już reklamy tej marki na niektórych platformach w sieci. To nietypowe, bo akurat ta marka nie reklamowała się praktycznie nigdy wcześniej.
Fot. twitter.com/houmanhemmati
Data publikacji: 2024-02-26 Fot. twitter.com/houmanhemmati

MM

Data dodania: 2024-02-26

Na platformie X można zobaczyć zdjęcia tego jak amerykański producent, czyli Tesla fotografuje auta innych producentów na swojej stacji Supercharger podczas ładowania.


Będzie film, zapewne jako reklama:


Jak się okazało na 62 stanowiskowe j stacji ładowania Tesli w Santa Monica dostrzeżono Forda Mustanga 

Mach-E oraz G MC Hammer EV. Obecne były również pojazdy Tesli, takie jak między innymi elektryczny Pickup czyli Cybertruck.

Jak widzimy na informacji na zdjęciu oprócz zdjęć kręcono również film. Zapewne zobaczymy go niedługo w formie krótkiej reklamy marki Tesla, dotyczącej możliwości ładowania aut innych producentów na stacjach Supercharger Tesli.


Kto poszedł w NACS?


Lista producentów która przyjęła system NACS, jako obowiązujący w swoich autach, wydłuża się praktycznie z miesiąca na miesiąc. Na początku lutego do tego grona dołączył Stellantis i ogłosił, że przyjmie standard ładowania Tesli, dla swoich pojazdów elektrycznych. Stellantis był ostatnim dużym producentem a właściwie grupą producencką, która opierała się przyjęciu standardu NACS w swoich autach.


Inni wielcy, tak jak trójka z Detroit, czyli Ford oraz marki spod sztandaru General Motors, przystąpili do NACS w zeszłym roku. Do grona tego dołączyli również Toyota, Honda, Volkswagen, Bmw i Hyundai, obiecując w tym roku ładowanie przez specjalny adapter, natomiast w przyszłym roku, ładowanie na stacjach Supercharger w sposób bezpośredni. Oznacza to, że wszystkie wyprodukowane na rynek USA auta, będą wyposażone w gniazdo ładowania NACS, co umożliwi ładowanie bez zastosowania adaptera w sposób bezpośredni.


NACS, czyli elegancja plus moc:


Złącze Tesli jest naprawdę zgrabnym i niewielkim rozwiązaniem, jednocześnie bardzo zaawansowanym technicznie. Okazało się, że pojazd poprzez to właśnie złącze może być ładowany mocą nawet 1 MW. 

Złącze nie ma ruchomych części i jest ponad połowę mniejsze i dwa razy mocniejsze, jeżeli chodzi o moc ładowania, od złącza CCS1, które było najbardziej popularnym rozwiązaniem do tej pory w Ameryce Północnej.


Prawdopodobnie zatem niedługo, ujrzymy film promocyjny Tesli, na temat tego jak inni producenci korzystają z jej ładowarek, w sposób bezpieczny, szybki i z naprawdę dużą mocą, którą mogą dostarczyć stacje Supercharger.



Zdjęcia z platformy X:

Komentarze

0/10

Autor

MM

Wielbiciel nowych technologii. Szczególnie interesuje się Teslą czy SpaceX, oraz innymi firmami związanymi z Elonem Muskiem. Pisze i publikuje artykuły i posty głównie na łamach TeslaKlubPolska, a także dla serwisu otoev.pl Współpracuje bezpośrednio z Teslą, starając się przybliżyć i pokazać te właśnie auta elektryczne z jak najlepszej strony. Uświadamia i szkoli w zakresie elektromobilności.

NOWOŚĆ! Realne raporty użytkowników Tesla Dodaj swój zasięg

Opinie użytkowników Tesla Model 3 (Highland) Oceń ten model

Ocena ogólna

Opinie:

Max

Data dodania: 21.12.2023
Dużo zmian, to auto pod każdym względem lepsze od poprzedniczki. Choć stara trójka była dla mnie super, Highland jest o niebo lepszy. Szczególnie jeśli chodzi o wyciszenie i zawieszenie. To się od razu rzuca w uszy i... pupę, której jest dużo wygodniej niż w starej wersji:). Jak miałbym wybierać to zdecydowanie i bez wahania kupiłbym Model 3 Highland.
zobacz całą opinię

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

Data dodania: 03.09.2023
W cenie 205 tysięcy złotych brutto, mamy nową podstawową wersję Modelu 3. Jest to inne auto w porównaniu do poprzedniej wersji. Zmieniono tu aż 50% komponentów. Podstawowa wersja ma baterię LFP, bardzo lubianą przez klientów. Zaleta tych baterii, to ich ładowanie do 100% bez obaw o degradację. Mówi się o tym że to auto otrzyma nową baterię od chińskiego CATL, o pojemności 66 kWh, choć i dzisiejsze 60 kWh jak widać radzi sobie doskonale. Zasięg wersji poliftowej określono na 513 km wersji z nowymi 19 calowymi kołami, ale hitem będzie auto na standardowych 18-stkach. Tu według normy mamy zasięg aż 554 km. Wiadomo, że to przesada, jak to w przypadku norm bywa, ale jeśli nowa trójka po zmianach da radę w trasie przejechać około 300 km między ładowaniami, już będzie to absolutnie bardzo dobry wynik.
zobacz całą opinię

Ostatnie komentarze

Odpowiednie ciśnienie w oponach ma kluczowe ... 13.04.2025
Audi RS e-tron GT to flagowy model elektryczny ... 10.03.2025
Jest też ładowarka lidl Nadarzyn 60kw 21.02.2025

Tesla Model 3 (Highland)

Dane techniczne:

Oceń model
Przyspieszenie 0-100 km/h
6.1 sec
Prędkość maksymalna
201 km/h
Zasięg oficjalny (WLTP)
523 km

Ostatnie pytania Zadaj pytanie

Materiały Użytkowników

Nowa Tesla 3 highland a poprzedni Model 3 - różnice

Ciekawy film, który pokazuje różnice pomiędzy nową wersją Tesli 3, a jej poprzednim modelem.
Kamil

W Klubie OtoEV.pl od 2 lat i 7 miesięcy

Tesla Model 3 Highland - odbiory. Jak odebrać Teslę

Ciekawy film pokazujący na co zwrócić uwagę podczas odbioru Tesli Model 3 Highland. Czy są jakieś typowe usterki? zobaczcie w fimie
Kamil

W Klubie OtoEV.pl od 2 lat i 7 miesięcy

Modele producenta Tesla