Tesla rozwija się w Europie...

Amerykański producent po otwarciu fabryki niedaleko Berlina, cały czas rozszerza swoje wpływy w Europie.
Fot. Arcansel shutterstock
Data publikacji: 2022-11-13 Fot. Arcansel shutterstock
Mario

Mario

Data dodania: 2022-11-13

Kolejnym projektem jest otwarcie centrum dystrybucji w Giengen w Badenii-Wirtembergii. Tesla zdecydowała się na Giengen w Badenii-Wirtembergii, podał portal eurotransport.de . Firma zawarła długoterminową umowę najmu budynku z „Giengener Industriepark (GIP) A7”, zlokalizowanym w dzielnicy Heidenheim. 


Znajdzie się w nim centrum dystrybucyjne o powierzchni 22 000 metrów kwadratowych z pomieszczeniami biurowymi i socjalnymi. Planowane jest stworzenie tu setek miejsc pracy. Lokalizacja jest bardzo dogodna, ponieważ znajduje się niemal w samym sercu UE, dzięki czemu jest idealnym miejscem do dystrybucji części zamiennych do różnych krajów.


Wiemy że Tesla ma problemy z dystrybucją części, tak więc takie rozwiązanie usprawni wysyłkę zamówionych przez klientów części na terenie Europy. Do tej pory bardzo często części musiały przebyć bardzo długą drogę z USA do centrum Tesli w Holandii, a dopiero potem do docelowego klienta, często również zahaczając o centrum serwisowe w danym kraju.


Obecnie na 22 000 metrów kwadratowych, będą przechowywane części zamienne , ale również w specjalnie do tego przeznaczonych pomieszczeniach, spełniających normy bezpieczeństwa, składowane będą baterie do aut Tesli. Tak więc jeśli chodzi o dostępność części do samochodów Tesli sytuacja w Europie powinna się znacząco poprawić.


Zła dostępność i opóźnienia w wysyłce części zamiennych były jedną z większych bolączek Tesli, które miały zostać poprawione. Jak widać Tesla wsłuchuje się w głosy nas użytkowników i stara się poprawić i usprawnić swoje działania na Starym kontynencie...

Jak możemy usłyszeć od burmistrza Giengen:


"Mówi się, że nowe centrum dystrybucyjne nadaje się do dedykowanego przechowywania i dystrybucji komponentów, w tym akumulatorów, co nie jest dostępne we wszystkich tego typu obiektach. Baterie muszą być przechowywane w warunkach spełniających określone normy bezpieczeństwa. W GIP A7 można to zrobić bez problemu – powiedział burmistrz.


Ponadto zakład GIP A7 jest ukierunkowany na ochronę środowiska, zgodnie z polityką Tesli. Budynek, w którym mieści się producent, posiada m.in. instalację fotowoltaiczną oraz innowacyjny system ogrzewania i napowietrzania słonecznego. „Możemy być dumni, że decyzja Tesli o podpisaniu długoterminowej umowy najmu w zakładzie w Giengen jest hołdem dla naszej innowacyjnej siły” – powiedział Henle, burmistrz miasta.


Źródło: Electrek.co

Komentarze

0/10

Autor

Mario

Mario

Wielbiciel nowych technologii. Szczególnie interesuje się Teslą czy SpaceX, oraz innymi firmami związanymi z Elonem Muskiem. Pisze i publikuje artykuły i posty głównie na łamach TeslaKlubPolska, a także dla serwisu otoev.pl Współpracuje bezpośrednio z Teslą, starając się przybliżyć i pokazać te właśnie auta elektryczne z jak najlepszej strony. Uświadamia i szkoli w zakresie elektromobilności.

NOWOŚĆ! Realne raporty użytkowników Tesla Dodaj swój zasięg

Ostatnie komentarze

Widzę, że kolega nie ogarnia współczesnych EV ... 04.05.2024

Tesla Roadster II

Dane techniczne:

Oceń model
Przyspieszenie 0-100 km/h
2,1 s
Prędkość maksymalna
400 km/h
Zasięg oficjalny (WLTP)
1000
Wszystkie dane Tesla Roadster II

Ostatnie pytania Zadaj pytanie

Modele producenta Tesla