-
anonim
Bateria Tesla Y long range z BerlinaJedyne co udało nam się ustalić, to bateria z wersji Standard, to jest 60 kWh LFP od BYD. Jak tylko znajdziemy info na temat wersji Long Range, to odpiszemy -
krzysztof
jak mogę sie zarejestrowac sie w OTOEVMożesz to zrobić podczas dodawania danego materiału - np jak chcesz dodać komentarz lub opinię lub firmę. Wtedy wystarczy, że podasz adres email, a konto się utworzy automatycznie i na maila dostaniesz hasło. -
Redakcja OTOEV.PL
Ile jest salonów Tesli w PolsceNie potrzebujesz żadnego starego „salonu” ani serwisu. Kupujesz w aplikacji Tesli tak jak kiełbasę na allegro. Serwis jest mobilny i przyjeżdżają do ciebie do domu wtedy kiedy robisz kupę w ubikacji. To jest właśnie wolność wg. Elona. I ja się pod tym podpisuję obydwiema rękami! Ps. Akurat wczoraj zgłosiłem regulację klapy w bagażniku. Na gwarancji.
Tesla przymierza jazdę autonomiczną do Chin i Europy
Tesla zaczyna oferować ulepszoną subskrypcję autopilota w Chinach, FSD już wkrótce?
Tesla rozpoczęła oferowanie ulepszonego autopilota w Chinach w ramach subskrypcji już od 699 juanów miesięcznie, co stanowi równowartość około 98,5$.
Po raz pierwszy właściciele Tesli w tym kraju będą mieli dostęp do takich funkcji, jak automatyczna zmiana pasa ruchu, automatyczne parkowanie, inteligentne przywołanie i inne.
Najpierw Chiny, potem Europa:
Posunięcie to jest postrzegane jako pierwszy krok w kierunku rozszerzenia w pełni autonomicznej jazdy Tesli na Chiny, podczas gdy inne rynki poza Ameryką Północną czekają na pojawienie się oprogramowania FSD.
Elon Musk, powiedział, że wersja 12 jest „gotowa do nadzorowanego FSD w krajach LHD”, podczas gdy w krajach RHD, takich jak Australia, Wielka Brytania czy Japonia, „zajmie to trochę więcej czasu”.
FSD w Chinach:
Chiński gigant Baidu ogłosił w ubiegły poniedziałek, że od maja będzie dostarczał wszystkim pojazdom Tesli w Chinach najnowszą wersję Baidu Maps.
W tym tygodniu Tesla świętowała 10. rocznicę swojej obecności na rynku chińskim, na którym ma łącznie 1,7 miliona właścicieli jej pojazdów – co stanowi drugi co do wielkości rynek Tesli. Elon Musk napisał niedawno na Twitterze, że Tesla może wkrótce zaoferować w Chinach całkowicie autonomiczną jazdę, mówiąc: „Być może będzie to możliwe już wkrótce”.
FSD w Europie:
W piątek starszy doradca szwedzkiego wydziału transportu, Rikard Fredriksson, podzielił się na LinkedIn informacją, że w Niemczech przeprowadził z pracownikiem Tesli demonstrację technologii FSD. Ta chwila oznacza pierwsze oficjalne użycie oprogramowania do wspomagania jazdy w Europie. Chodzi o pełną wersję FSD, a przynajmniej najbardziej zaawansowaną w tym momencie wersję.
Czyżby to pierwsze jaskółki zwiastujące wejście FSD do Europy?
Czy nasze Unijne prawodawstwo odważy się i zaakceptuje jazdę w pełni autonomiczną?
Robi się coraz bardziej ciekawie.
Poza tym Tesla obniżyła niedawno cenę swojego oprogramowania „w pełni autonomicznego prowadzenia” w USA z 12 000 do 8 000 dolarów, a w Kanadzie z 16 000 dolarów kanadyjskich do 11 000 dolarów. Ta obniżka ceny jest następstwem 50% obniżki miesięcznego abonamentu za FSD ogłoszonej na początku tego miesiąca.
Widać, że Tesla zaczyna w tej kwestii atakować coraz śmielej. Europa, Chiny, no i rynek rodzimy, czyli Ameryka Północna. Coraz więcej miejsc w których, już za jakiś czas, możemy zobaczyć Tesle jeżdżące samodzielnie.
Komentarze