Zużycie energii w elektryku z boxem!

Fot. “Obraz użyty na podstawie licencji od Shutterstock.com”
Data publikacji: 2023-11-09 Fot. “Obraz użyty na podstawie licencji od Shutterstock.com”
Mario

Mario

Data dodania: 2023-11-09
Bjorn Nyland postanowił sprawdzić jak wydajny jest elektryczny model Volkswagena Z dwoma różnymi bagażnikami zewnętrznymi.

Mamy więc typowy dachowy bagażnik, i drugie nieco rzadziej spotykane rozwiązanie, czyli bagażnik umieszczony z tyłu za autem.
Które rozwiązanie jest lepsze? Które głośniejsze? Które wreszcie powoduje większe zużycie energii?

Wiele rodzin w czasie wakacji wyjeżdża swoimi EV na wakacje. Do Włoch, do Chorwacji, Francji czy nawet dalekiej i pięknej Hiszpanii.
Często potrzebują one dodatkowej przestrzeni na wszystkie "manele" które chcą ze sobą zabrać. Czasami jest tego naprawdę sporo.

Bagażniki zewnętrzne często potrafią mieć większą pojemność niż fabryczny bagażnik w aucie. Można tam więc upchnąć mnóstwo rzeczy i nie martwić się tym, że zabraknie nam miejsca na bagaże wewnątrz naszego elektryka.

Zobaczcie sami, taką wiedzę warto mieć, na wypadek dalekiego wakacyjnego wyjazdu.

Komentarze

0/10

Autor

Mario

Mario

Wielbiciel nowych technologii. Szczególnie interesuje się Teslą czy SpaceX, oraz innymi firmami związanymi z Elonem Muskiem. Pisze i publikuje artykuły i posty głównie na łamach TeslaKlubPolska, a także dla serwisu otoev.pl Współpracuje bezpośrednio z Teslą, starając się przybliżyć i pokazać te właśnie auta elektryczne z jak najlepszej strony. Uświadamia i szkoli w zakresie elektromobilności.

NOWOŚĆ! Realne raporty użytkowników Volkswagen Dodaj swój zasięg

Ostatnie komentarze

Dlaczego został skasowany wczorajszy komentarz z ... 09.05.2024
Z tym sensem ekonomicznym to się zgodzę pod ... 09.05.2024

Volkswagen ID.3 Pro S

Dane techniczne:

Oceń model
Przyspieszenie 0-100 km/h
7.9s
Prędkość maksymalna
160 km/h
Zasięg oficjalny (WLTP)
553 km
Wszystkie dane Volkswagen ID.3 Pro S

Ostatnie pytania

Modele producenta Volkswagen