Kia EV9 w wersji GT-Line - recenzja czytelnika

Mam przyjemność podzielić się z wami testem nowego samochodu elektrycznego Kia EV9, w wersji GT-Line.
Kia EV9 w wersji GT-Line - recenzja czytelnika - zdjęcie główne
Data publikacji: 2024-02-11

Marek

Data dodania: 2024-02-11

Ten potężny elektryk wyposażony w baterię o pojemności 100kWh i osiągający przyspieszenie do 100 km/h w zaledwie 5.8 sekundy zapewnia niesamowite doznania za kierownicą. Zarówno cena też robi wrażenie- 370 000zł. Jako doświadczony tester samochodów elektrycznych od 21 roku, a także szczęśliwy posiadacz Kia E-Niro i Forda Mustanga Mach-E, jestem podekscytowany możliwością dzielenia się moimi wrażeniami z testu z Wami. Samochody testuje pod kątem zwykłego użytkownika, tak jakby to był pojazd spalinowy aby pokazać realne zużycie, przy realnej jeździe.

 Zapraszam Was do obejrzenia i doświadczenia tego ekscytującego przeżycia.


Marek

Komentarze

0/10

NOWOŚĆ! Realne raporty użytkowników KIA Dodaj swój zasięg

Opinie użytkowników EV9 Oceń ten model

10/10

Ocena ogólna

Opinie:

Data dodania: 25.01.2024
Bardzo dobry samochód. Dużo przestrzeni dla 7 dryblasów. Bagażnik za 3 rzędem to 122x57x80cm(SxLxH). Wygodne fotele. Realny zasięg dla szybkiego ładowania zimą (w trasie od 10% do 90% to około 200-240km po płaskim - mi to w zupełności wystarcza na przerwę wypoczynkową. Świetnie działają systemy autonomicznej jazdy. Wyłączyłem kontrolę uwagi (patrzenia do przodu), która działa zbyt szybko i jest bez sensu dla mnie, a została kontrola zmęczenia i sygnał propozycji przerwy na kawę przy oznakach zmęczenia. Interkom - kierowca i pasażer mówią przez głośniki do tyłu to bajeczka. Wiele udogodnień, trudno wymienić. Super materiały. Po 40tys.km realne średnie zużycie 28kWh/100km (wg liczników na ładowarkach).
zobacz całą opinię

Ostatnie komentarze

EV9

Dane techniczne:

Oceń model
Przyspieszenie 0-100 km/h
Prędkość maksymalna
Zasięg oficjalny (WLTP)
Wszystkie dane EV9

Ostatnie pytania

Modele producenta KIA