-
anonim
Bateria Tesla Y long range z BerlinaJedyne co udało nam się ustalić, to bateria z wersji Standard, to jest 60 kWh LFP od BYD. Jak tylko znajdziemy info na temat wersji Long Range, to odpiszemy -
krzysztof
jak mogę sie zarejestrowac sie w OTOEVMożesz to zrobić podczas dodawania danego materiału - np jak chcesz dodać komentarz lub opinię lub firmę. Wtedy wystarczy, że podasz adres email, a konto się utworzy automatycznie i na maila dostaniesz hasło. -
Redakcja OTOEV.PL
Ile jest salonów Tesli w PolsceNie potrzebujesz żadnego starego „salonu” ani serwisu. Kupujesz w aplikacji Tesli tak jak kiełbasę na allegro. Serwis jest mobilny i przyjeżdżają do ciebie do domu wtedy kiedy robisz kupę w ubikacji. To jest właśnie wolność wg. Elona. I ja się pod tym podpisuję obydwiema rękami! Ps. Akurat wczoraj zgłosiłem regulację klapy w bagażniku. Na gwarancji.
Tesla chce zainwestować w Indiach 2 miliardy dolarów
Rozumiem, że Tesla chce się rozwijać i zdobywać nowe rynki (jak ten w Indiach), jednak ostatnie wyniki jasno pokazują, że trzeba zachować ostrożność w inwestycjach. Zrozumieli to inni uczestnicy rynku, a wyłamuje się konwenansom jak zwykle Tesla. Czy Musk i spółka są aż tak pewni siebie i swoich aut, że wydadzą w Indiach kolejne miliardy dolarów, aby produkować jeszcze więcej elektrycznych aut?
Tesla rozważa utworzenie spółki joint venture z Reliance, największym indyjskim konglomeratem. Reliance pomogłoby Tesli zbudować zakład produkcyjny i infrastrukturę pojazdów elektrycznych w Indiach.
Elon Musk spotka się z premierem Modim 22 kwietnia 2024 r. w New Delhi w Indiach. Oczekuje się, że po wizycie Musk ogłosi więcej szczegółów na temat potencjalnej fabryki Tesli w Indiach i inwestycji firmy w tym kraju.
Tesla szuka:
Według doniesień Tesla bada potencjalne lokalizacje pod zakład produkcyjny w Indiach. Oczekuje się, że oprócz Muska do Indii wyleci cały zespół Tesli, aby kontynuować poszukiwania lokalizacji. Obecnie Tesla rzekomo wskazała lokalizacje w Gujarat i Maharashtra.
Oczekuje się, że Tesla ogłosi w Indiach inwestycję o wartości 2 miliardów dolarów, która zostanie przeznaczona na gigafabrykę i inne obszary wspierające pojazdy elektryczne (może to być sieć Supercharger). Inwestycja jest zgodna z nową polityką indyjskiego rządu dotyczącą pojazdów elektrycznych, która zapewnia korzyści firmom, które zainwestują w tym kraju co najmniej 500 milionów dolarów. Firmy, które zdecydują się na inwestycję w Indiach, muszą w ciągu trzech lat zbudować w tym kraju zakłady produkcyjne i rozpocząć krajową produkcję pojazdów elektrycznych.
Indie zaczynają promować auta na prąd:
Nowa polityka Indii dotycząca pojazdów elektrycznych obejmuje kilka innych wymagań.
Jednak korzyści zdają się przewyższać wydatki, nawet tak wysokie. Firmy, które zainwestują 800 milionów dolarów w Indiach, będą mogły importować do 8000 pojazdów elektrycznych rocznie po obniżonej stawce cła importowego wynoszącej 15%. Giga Berlin produkuje już pojazdy z kierownicą po prawej stronie (RHD) dla Indii, co sugeruje, że Tesla jest pewna inwestycji w tym kraju.
To byłyby kolejne wielkie pieniądze wydane przez Teslę na rozbudowę swoich fabryk. Firma ma już kilka wielkich zakładów, jednak jak widać celuje w kolejną Giga.
Amerykański producent musi mieć swoje przemyślenia na temat rozwoju rynku EV, a może nawet wie coś, czego nie wiedzą inni producenci, zdający się czaić, jeśli chodzi o inwestowanie w rozwój EV.
Komentarze