-
anonim
Bateria Tesla Y long range z BerlinaJedyne co udało nam się ustalić, to bateria z wersji Standard, to jest 60 kWh LFP od BYD. Jak tylko znajdziemy info na temat wersji Long Range, to odpiszemy -
krzysztof
jak mogę sie zarejestrowac sie w OTOEVMożesz to zrobić podczas dodawania danego materiału - np jak chcesz dodać komentarz lub opinię lub firmę. Wtedy wystarczy, że podasz adres email, a konto się utworzy automatycznie i na maila dostaniesz hasło. -
Redakcja OTOEV.PL
Ile jest salonów Tesli w PolsceNie potrzebujesz żadnego starego „salonu” ani serwisu. Kupujesz w aplikacji Tesli tak jak kiełbasę na allegro. Serwis jest mobilny i przyjeżdżają do ciebie do domu wtedy kiedy robisz kupę w ubikacji. To jest właśnie wolność wg. Elona. I ja się pod tym podpisuję obydwiema rękami! Ps. Akurat wczoraj zgłosiłem regulację klapy w bagażniku. Na gwarancji.
Tesla kolejny raz w sądzie, żądanie zapłaty ponad 120 000$ dziennie za naruszanie norm czystości powietrza
Organizacja non-profit wszczęła nowy pozew przeciwko Tesli w sprawie emisji, utrzymując, że lakiernia fabryczna tej firmy we Fremont w Kalifornii naraża pobliskich mieszkańców na działanie szkodliwych substancji zanieczyszczających środowisko.
Pozew złożony
Organizacja Environmental Democracy Project złożyła w poniedziałek pozew do Sądu Okręgowego Stanów Zjednoczonych dla Północnego Okręgu Kalifornii, zarzucając Tesli naruszenie federalnej ustawy o czystym powietrzu od stycznia 2021 r. W pozwie organizacja zarzuca Tesli, że pozwoliła swojej lakierni na nadmierne wytwarzanie tlenków azotu, arsenu, kadmu i innych szkodliwych chemikaliów.
Ta organizacja non-profit domaga się nakazu nałożenia dalszych kar cywilnych na producenta aut w wysokości aż 121 275 dolarów za każdy dzień, w którym Tesla w dalszym ciągu będzie naruszać ustawę o czystym powietrzu.
Tesla już dużo zapłaciła a wydaje się, że to nie koniec
Tesla zgodziła się zapłacić karę w wysokości 1 miliona dolarów i zainstalować panele słoneczne na dachu, aby złagodzić naruszenia jakości powietrza.
Tesla rozstrzygnęła także odrębną sprawę z Agencją Ochrony Środowiska (EPA) w lutym 2022 r. w sprawie naruszeń ustawy o czystym powietrzu, zgadzając się zapłacić agencji grzywnę w wysokości 275 000 dolarów.
W lutym Tesla zgodziła się również zapłacić 1,5 miliona dolarów w ramach ugody z 25 hrabstwami w całej Kalifornii po tym, jak grupa złożyła pozwy przeciwko firmie za niewłaściwe oznakowanie odpadów niebezpiecznych, takich jak olej napędowy, materiały malarskie, oleje smarowe, płyny hamulcowe i kwasy ołowiowe.
Elon Musk krytykuje Reutersa
O większości tego typu incydentów informował jako pierwszy Reuters. W odpowiedzi Elon Musk na platformie X stwierdził, że to (Reuters) najgłupsza organizacja informacyjna na świecie. Powiedział też, że w ciągu ostatnich kilku lat gigant medialny stracił ponad 50% czytelników, bo aż o tyle spadł ruch na stronach Reutersa.
Musk musiał to sprawdzić, ale nie dziwi wcale fakt, że Reuters stracił czytelników. Coraz częściej można tam było znaleźć życzeniowe artykuły nie mające zbyt wiele wspólnego z prawdą. Tego typu zgadywanki, w tak wielkim koncernie z setkami tysięcy dziennikarzy na całym świecie jak widać nie sprawdzają się na dłuższą metę.
Jeśli chodzi o elektromobilność to trzeba wiedzieć o czym się pisze. Faktycznie podpierać się sprawdzonymi informacjami i pisać w sposób merytoryczny. Wtedy ludzie będą doceniać takie artykuły.
Komentarze