-
anonim
Bateria Tesla Y long range z BerlinaJedyne co udało nam się ustalić, to bateria z wersji Standard, to jest 60 kWh LFP od BYD. Jak tylko znajdziemy info na temat wersji Long Range, to odpiszemy -
krzysztof
jak mogę sie zarejestrowac sie w OTOEVMożesz to zrobić podczas dodawania danego materiału - np jak chcesz dodać komentarz lub opinię lub firmę. Wtedy wystarczy, że podasz adres email, a konto się utworzy automatycznie i na maila dostaniesz hasło. -
Redakcja OTOEV.PL
Ile jest salonów Tesli w PolsceNie potrzebujesz żadnego starego „salonu” ani serwisu. Kupujesz w aplikacji Tesli tak jak kiełbasę na allegro. Serwis jest mobilny i przyjeżdżają do ciebie do domu wtedy kiedy robisz kupę w ubikacji. To jest właśnie wolność wg. Elona. I ja się pod tym podpisuję obydwiema rękami! Ps. Akurat wczoraj zgłosiłem regulację klapy w bagażniku. Na gwarancji.
6 milionowe auto Tesli wyjechało z fabryki
Kiedyś musiało to nastąpić, a patrząc na to, jak szybko potrafią produkować auta elektryczne fabryki Tesli, dojście do 10 milionów będzie jak mrugnięcie okiem😊. Inaczej mówiąc zabierze znacznie mniej czasu niż dojście do dzisiejszych 6 milionów.
6 milionów tesli na drogach:
Dokonując niezwykłego wyczynu, który podkreśla jej dominację na rynku pojazdów elektrycznych, Tesla ogłosiła wyprodukowanie swojego sześciomilionowego pojazdu.
Do tego, jak się to obecnie określa, kamienia milowego doszło 16 lat po debiucie pierwszego modelu, czyli Roadstera pierwszej generacji, a było to w 2008 roku.
Droga Tesli od niszowego gracza do globalnej potęgi pojazdów elektrycznych pokazuje, że w dużej mierze udało jej się osiągnąć pierwotny cel, jakim było przyspieszenie globalnego przyjęcia pojazdów elektrycznych.
Co ciekawe, sześciomilionowa Tesla, która zjechała z linii produkcyjnej to Model Y, obecnie najlepiej sprzedający się samochód na świecie, którego tylko w ubiegłym roku sprzedano 1,23 miliona egzemplarzy.
Ten kamień milowy, oczekiwany na początku 2024 r., został osiągnięty dopiero pod koniec marca, co sugeruje celowe nadążanie za strategią produkcyjną Tesli.
Ponieważ Tesla przygotowuje się do zwiększenia produkcji długo oczekiwanego Cybertrucka i nowego
Modelu 3, obserwatorzy branży są ciekawi tempa produkcji firmy w przyszłości.
Okres między wyprodukowaniem czteromilionowego pojazdu w marcu 2023 r. a tym ostatnim kamieniem milowym wskazuje na stale przyspieszające tempo produkcji.
Jednak pomimo twierdzeń o zwiększonej mocy, Tesla wydaje się równoważyć swoją produkcję z popytem rynkowym i prognozami rentowności, zamiast maksymalnie obciążać swoje zakłady.
Nie do końca jest różowo:
Wyzwania takie jak intensywna konkurencja, zwłaszcza ze strony BYD, tymczasowe przestoje fabryk i ogólne spowolnienie sprzedaży, wpłynęły na jej (Tesli) gorsze krótkoterminowe wyniki.
Niemniej jednak firmie udało się osiągnąć bardzo dobry poziom sprzedaży w pierwszym kwartale obecnego roku, co wyraźnie świadczy o jej odporności na wahania rynkowe oraz ciągłej atrakcyjności aut tego producenta dla konsumentów.
Nadchodzące miesiące będą kluczowe dla ustalenia, czy Tesla może utrzymać dynamikę i nadal wyznaczać standardy w branży pojazdów elektrycznych. Czy ciągle będzie numerem jeden w produkcji i sprzedaży aut na prąd?
Jednak nawet jeśli tak się nie stanie, i to chińskie firmy takie jak BYD przejmą pałeczkę pierwszeństwa, myślę, że na ogromnej ilości rynków światowych, największą popularnością mimo wszystko, będą cieszyły się auta właśnie Tesli.
Komentarze