NIO ET 7 - zasięg, czyli jak wygląda praktyka!

NIO ET 7 - zasięg, czyli jak wygląda praktyka! - zdjęcie główne
Data publikacji: 2023-04-16
Mario

Mario

Data dodania: 2023-04-16

Na poniższym filmie możecie zobaczyć jak wygląda jazda Nio ET7, w teście Bjorna Nylanda, czyli 1000 km Challenge. 

Oraz jak wymienia się baterię na stacji zbudowanej przez firmę Nio właśnie w tym celu w Norwegii. Prawdopodobnie test zostanie powtórzony przez Bjorna również w warunkach letnich, ponieważ obecny był robiony przy temperaturze -12 stopni Celsjusza, co nie sprzyja ani zasięgowi ani szybkości wymiany baterii z którą było trochę kłopotów. Późniejsza część testu przebiegała już w bardziej sprzyjających warunkach.

Wszystko to bardzo ciekawe, a Bjorn opowiada jak zwykle z niezwykłym zaangażowaniem. Zresztą zobaczcie sami...

Źródło: Bjorn Nyland.

Komentarze

0/10

Autor

Mario

Mario

Wielbiciel nowych technologii. Szczególnie interesuje się Teslą czy SpaceX, oraz innymi firmami związanymi z Elonem Muskiem. Pisze i publikuje artykuły i posty głównie na łamach TeslaKlubPolska, a także dla serwisu otoev.pl Współpracuje bezpośrednio z Teslą, starając się przybliżyć i pokazać te właśnie auta elektryczne z jak najlepszej strony. Uświadamia i szkoli w zakresie elektromobilności.

NOWOŚĆ! Realne raporty użytkowników NIO Dodaj swój zasięg

Opinie użytkowników NIO ET7 100 kWh Oceń ten model

Ocena ogólna

Opinie:

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

Data dodania: 29.08.2023
NIO to nowy gracz na europejskim rynku. Auto zrobione wręcz wzorowo, jeśli chodzi o jakość i wykonanie. Bateria 100 kWh robi robotę, mogłaby tylko nieco szybciej się ładować choć i to co jest do normalnej jazdy nawet w trasie wystarczy. Auto ma dużo miejsca i zaawansowany Soft, a najlepszą robotę robi NOMI, czyli taki śmieszny asystent jazdy. Generalnie będę śledził z uwagą tego producenta bo robi naprawdę dobrą elektromobilną robotę.
zobacz całą opinię
Data dodania: 02.08.2023
Mam przyjemność mieć 1 w Polsce NIO ET7. Dlaczego dałem 9 a nie 10? Technologicznie producent mógł zrobić ładowanie DC na więcej niż 140kWh ale nie zrobił. Szkoda. Nie zmienia to faktu, że krzywa ładowania jest całkiem przyjemna. Co do wyposażenia: Sztos. Brakuje tylko NIGHT VISION, ale to mają nieliczni w luksusowych markach.
zobacz całą opinię

Ostatnie komentarze

Pozostaje przenieść fabrykę do Polski, nie ... 14.05.2024
Hm, ale piszecie, że zielone światło. Ale: 1. ... 14.05.2024

NIO ET7 100 kWh

Dane techniczne:

Oceń model
Przyspieszenie 0-100 km/h
3.8s
Prędkość maksymalna
200 km/h
Zasięg oficjalny (WLTP)
495 km
Wszystkie dane NIO ET7 100 kWh

Ostatnie pytania Zadaj pytanie

  • FankaEko

    Ekologia aut EV
    To jest takie pytanie jakby samochody spalinowe były wzorem ekologii. Po pierwsze samochody elektryczne nie emitują zanieczyszczeń w miejscu gdzie jeżdżą, może to zabrzmi brutalnie ale to podstawowa ich zaleta. Miasta bez spalin i bez hałasu to już teraźniejszość. Nie ma co się doszukiwać na siłę wad samochodów elektrycznych, a już na pewno nie w ich ekologii.

Modele producenta NIO