Najnowsze samochody elektryczne

0 wyników

Audi Q4 e-tron 50 quattro

  • Akumulator netto: 76.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.2s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
343 km
realnego zasięgu
Ceny od 283 800 zł

Audi Q4 e-tron 45 quattro

  • Akumulator netto: 76.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
343 km
realnego zasięgu
Ceny od 261 400 zł

Audi Q4 e-tron 35

  • Akumulator netto: 52.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0 sec
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
28.06.2023
Niestety przy tej baterii zasięg będzie najmniejszy. Polecam przyjrzeć się modelom 40 i 50 w nazwie. Wtedy mamy większy zasięg
265 km
realnego zasięgu

Audi Q4 Sportback e-tron 50 quattro

  • Akumulator netto: 76.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.2s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
28.06.2023
Jeździłem chwilę tym samochodem i mam mieszane odczucia. Z jednej strony fajny samochód - pojemny, duży bagażnik, z drugiej bardzo ograniczone parametry techniczne - przyspieszenie, prędkość maksymalna - to wszystko jest mocno przycięte. Jak komuś takie ograniczenia nie przeszkadzają, to poza tym poprawne auto. Zwłaszcza, że w tym modelu jest największa bateria i to jest warte polecenia
363 km
realnego zasięgu
Ceny od 260 100 zł

Hyundai IONIQ 5 Standard Range AWD

  • Akumulator netto: 54.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.1s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

30.08.2023
Ciekawe i nowoczesne wzornictwo, przyciąga wzrok, kiedy IONIQ 5 jedzie ulicą. Dużo miejsca, dobre wyciszenie i bardzo dobre przyspieszenie. Jednak poprzez swoją kanciastość szczególnie w trasie auto nie jest mistrzem oszczędności. Sytuację ratuje jak w przypadku modelu 6, czy Kii EV6 bateria wykonana w architekturze 800V. Dzięki temu auto ładuje się błyskawicznie. Nie trzeba więc spędzać mnóstwa czasu na stacji DC. Wystarczy około 20 minut i można spokojnie kontynuować podróż.
260 km
realnego zasięgu

Hyundai IONIQ 5 Project 45

  • Akumulator netto: 70.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.2s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
323 km
realnego zasięgu

Hyundai IONIQ 5 Standard Range 2WD

  • Akumulator netto: 54.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.5s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
265 km
realnego zasięgu
Ceny od 219 900 zł

Hyundai Kona Electric 64 kWh

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.9s
  • Prędkość maksymalna: 167 km/h
19.07.2023
Bardzo fajne autko, nie za wielkie. Ma sporą baterię 64 kWh można więc mieć naprawdę przyzwoity zasięg. Małe zużycie energii szczególnie w mieście. Zużycie na poziomie 12-14 kWh/100 km jest łatwe do osiągnięcia. W trasie będzie to więcej. Auto z minusów ma mały bagażnik. Poza tym to bardzo przyjemny elektryk.
358 km
realnego zasięgu
Ceny od 155 900 zł

Opel Mokka e

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.2s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h

Krzysztof

27.08.2024
przejechałem nim ponad 65000km w 2 lata - ogólnie autko ok. Natomiast serwis beznadziejny. Nie umieją przez ten czas usunąć usterki która jest wkurzająca. Mam zamiar kupić drugiego elektryka tylko z większym zasięgiem
230 km
realnego zasięgu
Ceny od 169 000 zł

Volkswagen ID.3 Pure Performance

  • Akumulator netto: 45.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
245 km
realnego zasięgu

Volkswagen ID.3 Pro S - 5 Seats

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
407 km
realnego zasięgu

Volkswagen ID.3 Pro S - 4 Seats

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
407 km
realnego zasięgu

Tesla Model 3 Long Range Dual Motor

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.4s
  • Prędkość maksymalna: 233 km/h
31.10.2023
Tesla 3 to super samochód sam używam od prawie 3 lat i jestem zadowolony wyposażeniem i estetyką wykonania
469 km
realnego zasięgu
Ceny od 240 990 zł

Mercedes EQV 250 Long

  • Akumulator netto: 60.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Łukasz

27.06.2023
Sprawdziłem to auto. Idealny do przewożenia dużej ilości osób
176 km
realnego zasięgu
Ceny od 386 518 zł

Mercedes EQV 250 Extra-Long

  • Akumulator netto: 60.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Marcin

30.06.2023
Bus idealny na podroze - najdluzsza wersja ze wszystkich V klas. Jesli ktos szuka bardziej do miasta, to warto wziac wersje "long" a nie extra long, latwiej sie manewruje
176 km
realnego zasięgu
Ceny od 391 290 zł

Audi Q4 Sportback e-tron 40

  • Akumulator netto: 76.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.5s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
05.10.2023
Jako budżetowy model Audi - spełnia moje oczekiwania. Wykończenie i materiały znacznie przyjemniejsze niż w innych elektrykach tej klasy cenowej. Przestronne wnętrze. Klasyczny wygląd. Realny zasięg w cyklu mieszanym wychodzi mi około 450km. Na autostradzie przy 140km/h - około 300km. Przy 110km/h - 420km - wartości z realnej jazdy jesienią (+12C - radio+ klima+ ładowanie telefonu - na normalnym trybie). Mam wersję z PC i liczę na to że w zimę nie będzie tak drastycznej różnicy jak w tym zestawieniu. Nie wiem dlaczego modele skody i VW z tą samą baterią i silnikiem - a gorszą aerodynamiką są klasyfikowane wyżej.
382 km
realnego zasięgu
Ceny od 260 100 zł

Audi Q4 Sportback e-tron 35

  • Akumulator netto: 52.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Marek

08.11.2023
Po roku użytkowania Audi Q4 Sportback e-tron 35 mogę śmiało powiedzieć, że jest to samochód, który spełnia moje oczekiwania. Jego sportowy wygląd wyróżnia się na drodze, a wnętrze jest wykończone materiałami wysokiej jakości, oferując komfort po długim dniu pracy.Zasięg jest wystarczający do codziennych dojazdów, choć w dłuższe trasy wymaga planowania. Jednakże, muszę zaznaczyć, że przestrzeń bagażowa mogłaby być większa, a cena samochodu jest dość wysoka, szczególnie po dodaniu dodatkowych opcji. Mimo kilku drobnych niedogodności, Audi Q4 Sportback e-tron 35 jest świetnym wyborem dla kogoś, kto ceni sobie połączenie luksusu, technologii i ekologicznej jazdy.
265 km
realnego zasięgu
Ceny od 260 100 zł

BMW iX xDrive50

  • Akumulator netto: 105.2 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.6
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
474 km
realnego zasięgu
Ceny od 498 000 zł

Mercedes EQS 450+

  • Akumulator netto: 107.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.2s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
598 km
realnego zasięgu
Ceny od 546 000 zł

Dacia Spring Electric

  • Akumulator netto: 25.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 19.1s
  • Prędkość maksymalna: 125 km/h
01.02.2024
Plusy: 1. Najlepsza relacja ceny do zasięgu wśród EV dostępnych na rynku. Zasięg przy 0°C to około 200km (sprawdzone na trasie Tychy - Częstochowa - Tychy), przy minus 10°C zasięg około 170km, latem nawet 250, a czasem więcej. 2. Niska stosunkowo cena i niskie koszty eksploatacji. 3. Jak na auto tej klasy komfort podróżowania jest przyzwoity, posiada wszystkie niezbędne rzeczy, radio multimedialne z Android Auto i nawigacją, 4. ładowarka CCS w opcji 5. Zużycie energii pomiędzy 10 a 13kwh/100km 6. Całkiem spory bagażnik jak na takie małe auto, można powiększyć składając siedzenia 7. Zauważyłem że dobrze zachowuje się na nawierzchniach śliskich, np. Nie zakopuje się w śniegu tylko spokojnie rusza Minusy: 1. Wykończenie wnętrza i jakość plastików 2. Brak paru przydatnych funkcji jak np ogrzewanie lusterek, podświetlenie schowków, tempomat. 3. Moc silnika mogłaby być choć trochę większa. 4. Przednia wycieraczka ma tendencję do korozji i najlepiej id razu wymienić pióro na typ flex.
148 km
realnego zasięgu
Ceny od 114 600 zł