Dostawcze samochody elektryczne

0 wyników

Maxus e-Deliver 3 50

  • Prędkość maksymalna: 120 km/h

Mariusz

27.06.2023
Świetnie sprawdza się jako samochód dostawczy.
Ceny od 153 900 zł

Mercedes eSprinter Furgon

  • Akumulator netto: 35 kWh

Maciej

27.06.2023
Idealny do przewożenia rożnego rodzaju towarów.
Ceny od 143 893 zł

Opel Vivaro-e Combi L 75 kWh

  • Akumulator netto: 68.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.3s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
230 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 264 500 zł

Toyota PROACE Verso L 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
152 km
realnego zasięgu Dane techniczne

Maxus e-Deliver 9 72

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 18,4 s
  • Prędkość maksymalna: 100 km/h
Ceny od 272 900 zł

Maxus e-Deliver 3 35

  • Akumulator netto: 35 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11 s
  • Prędkość maksymalna: 120 km/h
Ceny od 153 900 zł

Maxus e-Deliver 9 52

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 18,4 s
  • Prędkość maksymalna: 100 km/h
Ceny od 239 900 zł

BYD ETP3

  • Prędkość maksymalna: 100 km/h

BYD ETM6

  • Prędkość maksymalna: 90 km/h

BYD ETH8

  • Prędkość maksymalna: 90 km/h

Renault Master E-Tech Electric

  • Akumulator netto: 52 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 20.6 s
  • Prędkość maksymalna: 100 km/h
Ceny od 238 200 zł

Citroen e-Jumpy Combi XS 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.1s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
158 km
realnego zasięgu Dane techniczne

Najnowsze opinie

BMW i7 xDrive60

Data dodania: 27.01.2025
10/10
Komfortowa limuzyna klasy premium. Nie ma co porównywać do żadnej z Tesli. Z plusów: - wyciszenie (po zamknięciu drzwi praktycznie nic nie słychać z zewnątrz) - jakoś wykończenia, w każdym detalu wszystko jest spójne idealnie spasowane i wykonane z dobrych materiałów - komfort jazdy - limuzyna płynie, zbiera nierówności bardzo płynnie ale jednocześnie nie odcina całkiem od podłoża - mamy kontrolę nad tym co się dzieje - fotele, regulawane w dziesiątkach kombinacji, można ustawić praktycznie wszystko\ - nagłośnienie kosmos! (głośniki nawet w zagłówkach) - zagięg/zużycie na zaskakująco niskim poziomie - przy spokojnej jeździe 20-25 kWh / 100 km. Więcej testów w dziale z zasięgami https://otoev.pl/modele-ev/bmw/bmw_i7 Minusy: - przekombinowane menu i nawigacja. Interfejs użytkownika niby jest nowoczesny ale czasami człowiek się zastanawia co niemiecki inżynier miał na myśli - brak przedniego bagażnika (maska ma z 1,5metra długości i brak frunka!!) - klapka do ładowania zamykana ręcznie
opinia

Toyota PROACE

Data dodania: 06.01.2025
1/10
80 km z pustym bagażnikiem czas podróży Wrocław - Warszawa 10 godzin w jedną stronę koszt ładowań 1200 w 2 strony Ogólna ocena poniżej krytyki auto jest do niczego
opinia

Izera SUV

Data dodania: 28.12.2024
1/10
Samochód został oficjalnie "skasowany" więc aktualnie jest to fikcyjny pojazd.
opinia

Opel Ampera-e

Data dodania: 27.12.2024
10/10
Latem zasięg miejski ponad 500 km, zimą przy ok 0 stopni 350. Świetne wyposażenie, bezawaryjna
opinia

Tesla Model Y Long Range Dual Motor

Data dodania: 18.12.2024
7/10
Samochód na felgach 20 calowych jest ekstremalnie twardy, jeśli cenicie sobie komfort to trochę sytyację ratują felgi 19. Poza tym, z wad kazdej nowej Tesli to brak czujników parkowania tylko wizualizacja z kamer, dalej automatyczne wycieraczki to kurcze jest dramat do kwadratu... raz działaja dobrze, raz zle, nie ma reguly. Mega plusy to latwosc prowadzenia, nawigacja, cala obsluga jest naprawde intuicyjna, nie ma sie czego tutaj bac. Automatyczne ogrzewanie foteli w zimie tez sie super sprawdza, wsiadasz do cieplego samochodu.
opinia

Audi e-tron Sportback 55 quattro

Data dodania: 18.12.2024
6/10
Niestety Audi e-tron po 77 tys km miało awarie silnika. Samochód był już po gwarancji, co początkowo miało się wiązać z wydatkiem ponad 30 tys zł. Okazuje się, że te modele mają wadę fabryczną w silniku i puszcza uszczelka od chłodzenia silnika, co powoduje zalanie elektroniki chłodziwem. W całej historii jest happy end ponieważ Audi wymieniło silnik za darmo - pomimo końca gwarancji. Dlatego polecam abyście walczyli w takim wypadku o darmową wymianę. Audi doskonale wie, że silniki w tych e-tronach mają wadę i nie wzywa do akcji serwisowej, tylko czeka aż samochód się zepsuje.
opinia