Małe samochody elektryczne

0 wyników

Dacia Spring Electric

  • Akumulator netto: 25.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 19.1s
  • Prędkość maksymalna: 125 km/h
01.02.2024
Plusy: 1. Najlepsza relacja ceny do zasięgu wśród EV dostępnych na rynku. Zasięg przy 0°C to około 200km (sprawdzone na trasie Tychy - Częstochowa - Tychy), przy minus 10°C zasięg około 170km, latem nawet 250, a czasem więcej. 2. Niska stosunkowo cena i niskie koszty eksploatacji. 3. Jak na auto tej klasy komfort podróżowania jest przyzwoity, posiada wszystkie niezbędne rzeczy, radio multimedialne z Android Auto i nawigacją, 4. ładowarka CCS w opcji 5. Zużycie energii pomiędzy 10 a 13kwh/100km 6. Całkiem spory bagażnik jak na takie małe auto, można powiększyć składając siedzenia 7. Zauważyłem że dobrze zachowuje się na nawierzchniach śliskich, np. Nie zakopuje się w śniegu tylko spokojnie rusza Minusy: 1. Wykończenie wnętrza i jakość plastików 2. Brak paru przydatnych funkcji jak np ogrzewanie lusterek, podświetlenie schowków, tempomat. 3. Moc silnika mogłaby być choć trochę większa. 4. Przednia wycieraczka ma tendencję do korozji i najlepiej id razu wymienić pióro na typ flex.
148 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 114 600 zł

Górski Pałacyk Noclegi

Tesla Model 2 (koncept)

  • Akumulator netto: 53 kWh

Kaja

13.12.2023
To będzie hit sprzedaży
400
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 100000 zł

Smart EQ Fortwo coupe

  • Akumulator netto: 16.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.6s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h

Karolina

27.06.2023
Nie mam problemu z zaparkowaniem go ;)
92 km
realnego zasięgu Dane techniczne

Dacia Spring Electric 65 Extreme

  • Akumulator netto: 25.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.7s
  • Prędkość maksymalna: 125 km/h

Kinga

27.06.2023
Super się nim jeździ :) Jestem bardzo zadowolona
137 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 106 900 zł

Skoda CITIGOe iV

  • Akumulator netto: 32.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.3s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h

Magdalena

27.06.2023
Samochód przystosowany dla kobiety :)
181 km
realnego zasięgu Dane techniczne

Citroen C-Zero

  • Akumulator netto: 14.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 15.9s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
82 km
realnego zasięgu Dane techniczne

Smart ForTwo Cabrio Electric Drive

  • Akumulator netto: 16.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.8s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
78 km
realnego zasięgu Dane techniczne

Smart ForFour Electric Drive

  • Akumulator netto: 16.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.7s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
78 km
realnego zasięgu Dane techniczne

Smart EQ fortwo cabrio

  • Akumulator netto: 16.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.9s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
83 km
realnego zasięgu Dane techniczne

Smart EQ ForFour 17kWh

  • Akumulator netto: 16.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.7s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
82 km
realnego zasięgu Dane techniczne

SEAT Mii Electric

  • Akumulator netto: 32.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.3s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
181 km
realnego zasięgu Dane techniczne

Mitsubishi i-MiEV

  • Akumulator netto: 14.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 15.9s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
77 km
realnego zasięgu Dane techniczne

Renault Twingo Electric

  • Akumulator netto: 21.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.6s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h
122 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 70 000 zł

Peugeot iOn

  • Akumulator netto: 14.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 15.9s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
82 km
realnego zasięgu Dane techniczne

Volkswagen e Up

  • Akumulator netto: 32.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.9s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
189 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 96 290 zł

Citroen e-Mehari

  • Prędkość maksymalna: 110 km/h

Citroen Ami

  • Prędkość maksymalna: 45 km/h

Dacia Spring Electric 45

  • Akumulator netto: 25.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 19.1s
  • Prędkość maksymalna: 125 km/h
142 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 101 490 zł

Najnowsze opinie

Tesla Model 3

Data dodania: 01.07.2024
10/10
Samochód mam od miesiąca i myślałem że właściciele to eco-świry. KOnkurencja mocno w tyle. BMW z pod świateł ogląda zawsze tył tylko ten ban na autopilota za szaleństwa to przesada
opinia

Audi Q4 e-tron

Data dodania: 28.06.2024
5/10
awaria całkowita napędu przy 12 tys przebiegu, przy 6 tys ujawniły się stuki - źle spasowana karoseria samochód ma 8 miesięcy
opinia

Nissan Leaf

Data dodania: 13.05.2024
3/10
- słabe ładowanie AC - systemowe zużycie KWh/100km nie pokrywa się z faktycznym w samochodzie co przekłada się na rozbieżność w dystansie który można pokonać samochodem - uszkodzenie beteri nie powoduje skutków gwarancyjnych powyżej 100tyś naprawa jest odpplatna i po stronie klienta - sposób regeneracji baterii na gwarancji w celu podwyszenia SOH o 20% daje wiele do życzenia tj. zmniejszenie bufora dolnego granica 2,5V - tylko kilka serwisów gwaranta posiada pełną akredytację na kontrolę i ustawienia baterii trakcyjne
opinia

Nissan Leaf 40 kWh

Data dodania: 13.05.2024
10/10
Jestem posiadaczem tego modelu od roku, auto kupione jako nowe, nie kasowany średni pobór energii na głównym komputerze, w lecie unikam klimatyzacji, w zimie wsiadam do auta zagrzanego z sieci, grzeję go też przed odjazdem z pracy z timera i staram się nie dogrzewać wiele w czasie jazdy. Średnioroczny pobór energii równiutko 13,0 kWh/100km głównie z dróg podmiejskich (70%) autostrada to może (5%) miasto pozostałe (25%). Do czego zmierzam, mocno ciężkie buty testowały to zużycie energii, które podane jest na stronie. Moje średnioroczne 13,0 kWh/100km mógłbym rozdzielić na 9-10 kWh/100km w środku lata i 16-17 kWh/100km w środku zimy. Oczywiście staram się nie jeździć wiele szybciej niż ograniczenia prędkości, aczkolwiek na autostradzie zdarzyło się przetestować V-max w postaci licznikowego 155km/h, mocne przyspieszenia spod świateł też się zdarzyło potestować. Ze swojego doświadczenia bardzo polecam jeśli nie robi się tras i ładuje się w domu z cegły będzie służył latami :-)
opinia

Kia e-Niro 64 kWh

Data dodania: 08.05.2024
9/10
Jestem właścicielem KIA e-niro 64, już 3 rok. Przejechałem 41000 km. Jestem bardzo zadowolony, w ładną pogodę jadąc przepisowo przejechałem 507 km. Jarek z Gołdap
opinia

Tesla Model 3 Long Range Performance

Data dodania: 26.04.2024
8/10
+ ma kopa + trzyma się dobrze drogi + wygodna z przodu, dość wygodna z tyłu - niewygodny bagażnik tylny przy załadunku do linii foteli w porównaniu np. do eSki, Y - warstwa śniegu elegancko potrafi spaść do tylnego bagażnika szczególnie jak nie zdąży spłynąć przy odmrażaniu tylnej szyby - zawieszenie przednie - całe wymienione po 30kkm przebiegu a omijam dziury i zwaaaalniam na progach - układ HVAC - wymieniane elementy po kolei aż jest nowy (brak AC, rzęziła "pompa ciepła", wycieki czynnika, padła "nagrzewnica/wymiennik"
opinia