Najszybsze samochody elektryczne

0 wyników

Pininfarina Battista 120 kWh

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 1,86
  • Prędkość maksymalna: 350 km/h

Aspark Owl 64 kWh

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 1,9 s
  • Prędkość maksymalna: 400 km/h

Rimac Nevera 120 kWh

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 1,97 s
  • Prędkość maksymalna: 412 km/h
Ceny od 8 741 600 zł

Lucid Air Sapphire

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2
  • Prędkość maksymalna: 320 km/h
Ceny od 1 178 236 zł

BYD YangWang U9

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2s
  • Prędkość maksymalna: 300 km

Tesla Model S Plaid+ (koncept)

  • Akumulator netto: 115.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.1s
  • Prędkość maksymalna: 322 km/h
637 km
realnego zasięgu
Ceny od 489 990 zł

Tesla Model S Plaid

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.1s
  • Prędkość maksymalna: 322 km/h

Opinia dodana przez AI

21.08.2023
Osiągi: To, co najbardziej wyróżnia Model S Plaid na tle konkurencji, to jego zdolność przyspieszania od 0 do 100 km/h w mniej niż 2 sekundy. To czyni go jednym z najszybszych seryjnych aut na świecie. Dodatkowo, jego prędkość maksymalna to około 322 km/h. Zasięg: Z jednym ładowaniem Model S Plaid może pokonać około 627 km, co jest naprawdę imponującym wynikiem w świecie samochodów elektrycznych. Technologia: Wnętrze auta charakteryzuje się olbrzymim ekranem dotykowym o przekątnej 17 cali, który służy do kontroli większości funkcji pojazdu. System Infotainment został całkowicie odświeżony, oferując bardziej intuicyjny interfejs i szybszą odpowiedź. Wygląd i wnętrze: Model S Plaid posiada nowoczesny, aerodynamiczny kształt z charakterystycznymi dla Tesli liniami. Wnętrze jest luksusowe z wykończeniami z wysokiej jakości materiałów, choć, jak wcześniej wspomniano, jego minimalistyczny design może nie przypaść do gustu każdemu
546 km
realnego zasięgu
Ceny od 519 990 zł

Tesla Roadster II

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2,1 s
  • Prędkość maksymalna: 400 km/h

Faraday Future 91

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2,39 s

Tesla Model S Performance

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.5s
  • Prędkość maksymalna: 261 km/h
490 km
realnego zasięgu
Ceny od 419 990 zł

Tesla Model X Plaid

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.6s
  • Prędkość maksymalna: 262 km/h
02.07.2023
Przejechałem Modelem X Long Range już 100 000 km i polecam przede wszystkim za przestrzeń, pojemność bagażników. Falcony są naprawdę praktyczne, nie ma się czego obawiać jeśli chodzi o parkowanie. Wersja Plaid to już naprawdę petarda.
428 km
realnego zasięgu
Ceny od 554 990 zł

Lucid Air Dream Edition P

  • Akumulator netto: 118.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.7s
  • Prędkość maksymalna: 270 km/h
642 km
realnego zasięgu

Tesla Model S P100D

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.7s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
13.07.2023
Model S to dla mnie same zalety. Duża przestrzeń i co najważniejsze w tej wersji bateria 100 kWh. To największa bateria stosowana przez Teslę. Pozwala on na naprawdę dobre zasięgi, nawet w trasie przy jeździe autostradowej. Model S idealnie nadaje się na wyjazdy wakacyjne, co do jego funkcjonalności w mieście może być różnie. Auto jest bardzo szerokie i bardzo długie. to właściwie 5 metrowa limuzyna. Jeśli ktoś głównie porusza się po mieście lepiej rozważyć zakup Modelu 3. Jednak na trasy Model S to znakomity wybór.
431 km
realnego zasięgu
Ceny od 419 990 zł

Maserati GranTurismo Folgore

  • Akumulator netto: 83.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.7s
  • Prędkość maksymalna: 320 km/h
387 km
realnego zasięgu
Ceny od 896 867 zł

Hispano Suiza Carmen Boulogne

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2,7 s
Ceny od 8 046 898 zł

Porsche Taycan Turbo S

  • Akumulator netto: 83.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.8s
  • Prędkość maksymalna: 260 km/h

Krzych

30.06.2023
Parametry sportowe pierwsza klasa, prowadzenie super. Slabiej z praktycznoscia poniewaz z tylu jest malo miejsca. No i ta cena!
363 km
realnego zasięgu
Ceny od 969 000 zł

Porsche Taycan Turbo S Sport Turismo

  • Akumulator netto: 83.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.8s
  • Prędkość maksymalna: 260 km/h
358 km
realnego zasięgu
Ceny od 974 000 zł

Lucid Air Dream Edition R

  • Akumulator netto: 118.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.9s
  • Prędkość maksymalna: 270 km/h
Czy to idealny elektryk? Tak wygląda, bo auto to ocieka luksusem i technologicznymi nowinkami. Bardzo zaawansowany napęd i ogromna wydajność robią swoje. Do tego duża bateria i mamy rekordzistę zasięgu na jednym ładowaniu. Tylny rząd siedzeń przypomina bardziej samolot niż samochód. Pasażerowie siedzą w luksusie a miejsca mają pod dostatkiem. Lucid to jedno z najbardziej zaawansowanych aut EV na rynku. Właściwie to auto ma tylko jeden minus. Cenę! Ale jeśli kogoś stać na wydanie kilkuset tysięcy złotych, o wiele chętniej wydałbym je na Lucida niż na przykład BMW i7. I to zdecydowanie chętniej.
668 km
realnego zasięgu

Lotus Eletre R

  • Akumulator netto: 107.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.9s
  • Prędkość maksymalna: 260 km/h
397 km
realnego zasięgu

Porsche Taycan Turbo S Cross Turismo

  • Akumulator netto: 83.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.9s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
357 km
realnego zasięgu
Ceny od 966 000 zł

Najnowsze opinie

Tesla Model 3 Long Range Performance

Data dodania: 26.04.2024
8/10
+ ma kopa + trzyma się dobrze drogi + wygodna z przodu, dość wygodna z tyłu - niewygodny bagażnik tylny przy załadunku do linii foteli w porównaniu np. do eSki, Y - warstwa śniegu elegancko potrafi spaść do tylnego bagażnika szczególnie jak nie zdąży spłynąć przy odmrażaniu tylnej szyby - zawieszenie przednie - całe wymienione po 30kkm przebiegu a omijam dziury i zwaaaalniam na progach - układ HVAC - wymieniane elementy po kolei aż jest nowy (brak AC, rzęziła "pompa ciepła", wycieki czynnika, padła "nagrzewnica/wymiennik"
opinia

BMW i3 94 Ah

Data dodania: 17.04.2024
10/10
Użytkuje dwa jeden 2016 przed lift 150 tyś km pojemność netto zeszła z 29,5 na 27,4 kWh . Z wymianą poduszka pod silnikiem 300pln Z wymianą łożysko mcperson 370pln Brak pompy ciepła daje zużycie średnioroczne 16,5 kWh /100km Standardowa prognoza w 20’C -180 km. Rekord 240km Drugi polift 2017 50 tyś km pojemność zeszła z 29,6 na 29 kWh . Brak awarii i wymian . Pompa ciepła daje zużycie średnioroczne 13,4 kWh /100km. Standardowa prognoza w 20’C -210km Rekord 314km. + mały ale duży(305 cm pomiędzy szybami) + zrywny + niezniszczalny + zwrotny + genialna krzywa ładowania do 84%ładuje się praktycznie pełną mocą 50 kW (średnia 46-47) czyli od 15 do 85 % ładuje się 24-28 min. - twarde zawieszenie. - wąskie 19’ opony to słaby pomysł (na 20’ i 195/55 jest idealnie)
opinia

Toyota bZ4X AWD

Data dodania: 13.04.2024
8/10
Miałem samochód na długi weekend i wybrałem się z Poznania do Wrocławia. Trasa 170 km, prędkość 110 i po dojechania około 80 km pozostało. Wiadomo że więcej bo zawsze trochę to oszukuje. Z powrotem 100 km. Temperatura 25 więc klima mocno. Plusy: bardzo dobre trzymanie na pasie praktycznie bez rąk na kierownicy i w tym adaptacyjny tempomat. Przyjemne resorowanie, układ kierowniczy ok choc jeśli ktoś lubi sportowy to wiadomo. Siedze is wygodne. Minusy - fatalny system nie można niczego sobie samodzielnie ustawić, jest tak jak ma być i koniec. Nawigacja to porażka prowadzi dziwnymi drogami bez szansy na pokazywanie miejsc ładowania nie mówiąc o liczeniu gdzie i kiedy. Przed kierowcą fatalny wyświetlacz. I co najgłupsze pokazuje ile jest energii jak w spalinowych. Malutkie w rogu kilometry zasięgu. Niespecjalnie pokazuje podczas ładowania czas i szybkość. Ogólnie słaby zasięg ale wygodny samochód. System multimedialny nie do przyjęcia.
opinia

Jaguar I Pace EV400

Data dodania: 06.04.2024
10/10
Wszystko zajebiście gdyby tylko nie ta cena...
opinia

Mazda MX 30

Data dodania: 04.04.2024
9/10
Mój przedmówca dość krytycznie podszedł do oceny Mazdy mx30. Pytanie czy teoretyzuje bo po prostu miał okazję przejechać się testowo autem ,czy jest naprawdę właścicielem samochodu .Mam samochód od kilku miesięcy i jestem bardzo zadowolony .Auto jest wyposażone jak niejeden luksusowy automobil. Przejeżdża ok. 170-180 km na jednym naładowaniu .Jest to w zupełności wystarczające do codziennej obsługi : przedszkole , szkoła , treningi , biuro ,sprawunki itp. Jest bardzo dynamiczne i zwinne . Świetnie trzyma się jezdni dzięki niskiemu środkowi ciężkości przez ciężar baterii . W zakrętach jak sortowe auto . Średnie gabaryty pozwalają na łatwe parkowanie i manewrowanie w mieście . Bagażnik jak na takie kompaktowe auto OK . Bardzo wygodne z przodu , z tyłu gorzej . Ale jest to kompakt . A jej wada w postaci niedużej baterii okazała się największą zaletą Mazdy .Ładujemy ją ze zwykłego gniazdka 230v .Pod domem ,u kolegi na działce itp. Nie potrzebna jest kosztowna stacja ładowania .
opinia

Renault Megane E Tech EV60 220hp

Data dodania: 28.03.2024
5/10
Niestety jest beznadziejny. Spartaczyli model megane doszczętnie pchając go oczywiście w stronę wyglądu suva. Dziwnie podniesiony z nieproporcjonalnie wielkimi kołami albo to kwestia nadkoli? Dziwnie to bardzo wygląda. Wielkie ekrany nie wiem po co. To auto czy jeżdzżący telewizor?. Pewnie jak padnie to wymiana 30% wartości auta. Po za tym taka kasa za megane. Świat motoryzacji zszedł na psy. Dla mnie nie warty oceny wyższej niż 3, w sumie to nawet nie wiem za co. Kolejna zabawka elektryczna dla nie mająca żadnego sensu. Szkoda bo kiedyś megane naprawdę było fajne. Teraz to już tylko kolejny model, o którym trzeba szybko zapomnieć
opinia