Najszybsze samochody elektryczne

0 wyników

Pininfarina Battista 120 kWh

  • Akumulator netto: 120 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 1,86
  • Prędkość maksymalna: 350 km/h

Aspark Owl 64 kWh

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 1,9 s
  • Prędkość maksymalna: 400 km/h

Rimac Nevera 120 kWh

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 1,97 s
  • Prędkość maksymalna: 412 km/h
Ceny od 8 741 600 zł

Lucid Air Sapphire

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2
  • Prędkość maksymalna: 320 km/h
Ceny od 1 178 236 zł

BYD YangWang U9

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2s
  • Prędkość maksymalna: 300 km

Tesla Model S Plaid+ (koncept)

  • Akumulator netto: 115.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.1s
  • Prędkość maksymalna: 322 km/h
637 km
realnego zasięgu
Ceny od 489 990 zł

Tesla Model S Plaid

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.1s
  • Prędkość maksymalna: 322 km/h

Opinia dodana przez AI

21.08.2023
Osiągi: To, co najbardziej wyróżnia Model S Plaid na tle konkurencji, to jego zdolność przyspieszania od 0 do 100 km/h w mniej niż 2 sekundy. To czyni go jednym z najszybszych seryjnych aut na świecie. Dodatkowo, jego prędkość maksymalna to około 322 km/h. Zasięg: Z jednym ładowaniem Model S Plaid może pokonać około 627 km, co jest naprawdę imponującym wynikiem w świecie samochodów elektrycznych. Technologia: Wnętrze auta charakteryzuje się olbrzymim ekranem dotykowym o przekątnej 17 cali, który służy do kontroli większości funkcji pojazdu. System Infotainment został całkowicie odświeżony, oferując bardziej intuicyjny interfejs i szybszą odpowiedź. Wygląd i wnętrze: Model S Plaid posiada nowoczesny, aerodynamiczny kształt z charakterystycznymi dla Tesli liniami. Wnętrze jest luksusowe z wykończeniami z wysokiej jakości materiałów, choć, jak wcześniej wspomniano, jego minimalistyczny design może nie przypaść do gustu każdemu
546 km
realnego zasięgu
Ceny od 511 990 zł

Tesla Roadster II

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2,1 s
  • Prędkość maksymalna: 400 km/h

Faraday Future 91

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2,39 s

Tesla Model S Performance

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.5s
  • Prędkość maksymalna: 261 km/h
490 km
realnego zasięgu
Ceny od 419 990 zł

Tesla Model X Plaid

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.6s
  • Prędkość maksymalna: 262 km/h
02.07.2023
Przejechałem Modelem X Long Range już 100 000 km i polecam przede wszystkim za przestrzeń, pojemność bagażników. Falcony są naprawdę praktyczne, nie ma się czego obawiać jeśli chodzi o parkowanie. Wersja Plaid to już naprawdę petarda.
428 km
realnego zasięgu
Ceny od 546 990 zł

Lucid Air Dream Edition P

  • Akumulator netto: 118.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.7s
  • Prędkość maksymalna: 270 km/h
642 km
realnego zasięgu

Tesla Model S P100D

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.7s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
13.07.2023
Model S to dla mnie same zalety. Duża przestrzeń i co najważniejsze w tej wersji bateria 100 kWh. To największa bateria stosowana przez Teslę. Pozwala on na naprawdę dobre zasięgi, nawet w trasie przy jeździe autostradowej. Model S idealnie nadaje się na wyjazdy wakacyjne, co do jego funkcjonalności w mieście może być różnie. Auto jest bardzo szerokie i bardzo długie. to właściwie 5 metrowa limuzyna. Jeśli ktoś głównie porusza się po mieście lepiej rozważyć zakup Modelu 3. Jednak na trasy Model S to znakomity wybór.
431 km
realnego zasięgu
Ceny od 419 990 zł

Maserati GranTurismo Folgore

  • Akumulator netto: 83.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.7s
  • Prędkość maksymalna: 320 km/h
387 km
realnego zasięgu
Ceny od 896 867 zł

Hispano Suiza Carmen Boulogne

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2,7 s
Ceny od 8 046 898 zł

Lotus Emeya R

  • Akumulator netto: 100.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.8 sec
  • Prędkość maksymalna: 256 km/h
449 km
realnego zasięgu

Porsche Taycan Turbo S

  • Akumulator netto: 83.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.8s
  • Prędkość maksymalna: 260 km/h

Krzych

30.06.2023
Parametry sportowe pierwsza klasa, prowadzenie super. Slabiej z praktycznoscia poniewaz z tylu jest malo miejsca. No i ta cena!
363 km
realnego zasięgu
Ceny od 969 000 zł

Porsche Taycan Turbo S Sport Turismo

  • Akumulator netto: 83.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.8s
  • Prędkość maksymalna: 260 km/h
358 km
realnego zasięgu
Ceny od 974 000 zł

Maserati GranCabrio Folgore

  • Akumulator netto: 83.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.8 sec
  • Prędkość maksymalna: 290 km/h
358 km
realnego zasięgu

Lucid Air Dream Edition R

  • Akumulator netto: 118.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.9s
  • Prędkość maksymalna: 270 km/h
Czy to idealny elektryk? Tak wygląda, bo auto to ocieka luksusem i technologicznymi nowinkami. Bardzo zaawansowany napęd i ogromna wydajność robią swoje. Do tego duża bateria i mamy rekordzistę zasięgu na jednym ładowaniu. Tylny rząd siedzeń przypomina bardziej samolot niż samochód. Pasażerowie siedzą w luksusie a miejsca mają pod dostatkiem. Lucid to jedno z najbardziej zaawansowanych aut EV na rynku. Właściwie to auto ma tylko jeden minus. Cenę! Ale jeśli kogoś stać na wydanie kilkuset tysięcy złotych, o wiele chętniej wydałbym je na Lucida niż na przykład BMW i7. I to zdecydowanie chętniej.
668 km
realnego zasięgu

Najnowsze opinie

BYD Dolphin Honor Edition

Data dodania: 14.10.2024
10/10
Super samochód.
opinia

Opel Mokka Electric

Data dodania: 15.09.2024
7/10
Mam ją przez okres 6-ciu miesięcy. Przejechałem 4 500 km. Kupując miałem świadomość, że jest to samochód do jazdy po mieście i okolicach do 100 km. Na razie technicznie spisuje się bardzo dobrze. W mojej opinii użytkowo ma kilka elementów które mnie denerwują: Podstawowa sprawa - instrukcja obsługi.Brak wersji papierowej jest uciążliwy, ponadto jest to wspólna instrukcja dla wersji spalinowej i elektrycznej. Czytanie jej jest koszmarem. Dotychczas nie udało mi się rozszyfrować układów bezpieczeństwa i kontroli pasów ruchu. Nie zależnie od aktywowania układów przyciskami, układy działają w sposób bliżej nieokreślony. Instrukcja jest niepomocna. Parkowanie auta w garażu. Czy samochód stojący w odizolowanym miejscu automatycznie musi mieć zaciągnięty ręczny, zablokowaną skrzynię i drzwi. Nie przetoczysz auta, wyjmiesz zapomnianej rzeczy z kabiny. W wypadku jakiejś awarii lub z powodu niebezpieczeństwa nie wypchniesz auta z garażu. Otwieranie klapy bagażnika pod zderzakiem? Zła lokalizacja
opinia

Opel Mokka e

Data dodania: 27.08.2024
8/10
przejechałem nim ponad 65000km w 2 lata - ogólnie autko ok. Natomiast serwis beznadziejny. Nie umieją przez ten czas usunąć usterki która jest wkurzająca. Mam zamiar kupić drugiego elektryka tylko z większym zasięgiem
opinia

BYD YangWang U8

Data dodania: 14.08.2024
9/10
Ciekawy stylistycznie , nietuzinkowy ,dobre rozwiązania techniczne węzłów i agregatów ,pływa, jeździ bokiem i wokół własnej osi, elektryk z własną elektrownią ,wykończenie top-topów. Obawiam się że w EU potraktują go jako hybrydę którą nie jest , ale kilka spraw sądowych winno rozwiązać określenie że to 100%elektryk z własną elektrownią . Jest zjawiskowy i dla mnie jest przedmiotem porządania .
opinia

Tesla Model 3

Data dodania: 01.07.2024
10/10
Samochód mam od miesiąca i myślałem że właściciele to eco-świry. KOnkurencja mocno w tyle. BMW z pod świateł ogląda zawsze tył tylko ten ban na autopilota za szaleństwa to przesada
opinia

Audi Q4 e-tron

Data dodania: 28.06.2024
5/10
awaria całkowita napędu przy 12 tys przebiegu, przy 6 tys ujawniły się stuki - źle spasowana karoseria samochód ma 8 miesięcy
opinia