Najszybsze samochody elektryczne

0 wyników

Pininfarina Battista 120 kWh

  • Akumulator netto: 120 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 1,86
  • Prędkość maksymalna: 350 km/h

Aspark Owl 64 kWh

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 1,9 s
  • Prędkość maksymalna: 400 km/h

Rimac Nevera 120 kWh

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 1,97 s
  • Prędkość maksymalna: 412 km/h
Ceny od 8 741 600 zł

Lucid Air Sapphire

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2
  • Prędkość maksymalna: 320 km/h
Ceny od 1 178 236 zł

BYD YangWang U9

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2s
  • Prędkość maksymalna: 300 km

Tesla Model S Plaid+ (koncept)

  • Akumulator netto: 115.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.1s
  • Prędkość maksymalna: 322 km/h
637 km
realnego zasięgu
Ceny od 489 990 zł

Tesla Model S Plaid

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.1s
  • Prędkość maksymalna: 322 km/h

Opinia dodana przez AI

21.08.2023
Osiągi: To, co najbardziej wyróżnia Model S Plaid na tle konkurencji, to jego zdolność przyspieszania od 0 do 100 km/h w mniej niż 2 sekundy. To czyni go jednym z najszybszych seryjnych aut na świecie. Dodatkowo, jego prędkość maksymalna to około 322 km/h. Zasięg: Z jednym ładowaniem Model S Plaid może pokonać około 627 km, co jest naprawdę imponującym wynikiem w świecie samochodów elektrycznych. Technologia: Wnętrze auta charakteryzuje się olbrzymim ekranem dotykowym o przekątnej 17 cali, który służy do kontroli większości funkcji pojazdu. System Infotainment został całkowicie odświeżony, oferując bardziej intuicyjny interfejs i szybszą odpowiedź. Wygląd i wnętrze: Model S Plaid posiada nowoczesny, aerodynamiczny kształt z charakterystycznymi dla Tesli liniami. Wnętrze jest luksusowe z wykończeniami z wysokiej jakości materiałów, choć, jak wcześniej wspomniano, jego minimalistyczny design może nie przypaść do gustu każdemu
546 km
realnego zasięgu
Ceny od 511 990 zł

Tesla Roadster II

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2,1 s
  • Prędkość maksymalna: 400 km/h

Faraday Future 91

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2,39 s

Tesla Model S Performance

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.5s
  • Prędkość maksymalna: 261 km/h
490 km
realnego zasięgu
Ceny od 419 990 zł

Tesla Model X Plaid

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.6s
  • Prędkość maksymalna: 262 km/h
02.07.2023
Przejechałem Modelem X Long Range już 100 000 km i polecam przede wszystkim za przestrzeń, pojemność bagażników. Falcony są naprawdę praktyczne, nie ma się czego obawiać jeśli chodzi o parkowanie. Wersja Plaid to już naprawdę petarda.
428 km
realnego zasięgu
Ceny od 546 990 zł

Lucid Air Dream Edition P

  • Akumulator netto: 118.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.7s
  • Prędkość maksymalna: 270 km/h
642 km
realnego zasięgu

Tesla Model S P100D

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.7s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
13.07.2023
Model S to dla mnie same zalety. Duża przestrzeń i co najważniejsze w tej wersji bateria 100 kWh. To największa bateria stosowana przez Teslę. Pozwala on na naprawdę dobre zasięgi, nawet w trasie przy jeździe autostradowej. Model S idealnie nadaje się na wyjazdy wakacyjne, co do jego funkcjonalności w mieście może być różnie. Auto jest bardzo szerokie i bardzo długie. to właściwie 5 metrowa limuzyna. Jeśli ktoś głównie porusza się po mieście lepiej rozważyć zakup Modelu 3. Jednak na trasy Model S to znakomity wybór.
431 km
realnego zasięgu
Ceny od 419 990 zł

Maserati GranTurismo Folgore

  • Akumulator netto: 83.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.7s
  • Prędkość maksymalna: 320 km/h
387 km
realnego zasięgu
Ceny od 896 867 zł

Hispano Suiza Carmen Boulogne

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2,7 s
Ceny od 8 046 898 zł

Lotus Emeya R

  • Akumulator netto: 100.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.8 sec
  • Prędkość maksymalna: 256 km/h
449 km
realnego zasięgu

Porsche Taycan Turbo S

  • Akumulator netto: 83.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.8s
  • Prędkość maksymalna: 260 km/h

Krzych

30.06.2023
Parametry sportowe pierwsza klasa, prowadzenie super. Slabiej z praktycznoscia poniewaz z tylu jest malo miejsca. No i ta cena!
363 km
realnego zasięgu
Ceny od 969 000 zł

Porsche Taycan Turbo S Sport Turismo

  • Akumulator netto: 83.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.8s
  • Prędkość maksymalna: 260 km/h
358 km
realnego zasięgu
Ceny od 974 000 zł

Maserati GranCabrio Folgore

  • Akumulator netto: 83.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.8 sec
  • Prędkość maksymalna: 290 km/h
358 km
realnego zasięgu

Lucid Air Dream Edition R

  • Akumulator netto: 118.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.9s
  • Prędkość maksymalna: 270 km/h
Czy to idealny elektryk? Tak wygląda, bo auto to ocieka luksusem i technologicznymi nowinkami. Bardzo zaawansowany napęd i ogromna wydajność robią swoje. Do tego duża bateria i mamy rekordzistę zasięgu na jednym ładowaniu. Tylny rząd siedzeń przypomina bardziej samolot niż samochód. Pasażerowie siedzą w luksusie a miejsca mają pod dostatkiem. Lucid to jedno z najbardziej zaawansowanych aut EV na rynku. Właściwie to auto ma tylko jeden minus. Cenę! Ale jeśli kogoś stać na wydanie kilkuset tysięcy złotych, o wiele chętniej wydałbym je na Lucida niż na przykład BMW i7. I to zdecydowanie chętniej.
668 km
realnego zasięgu

Najnowsze opinie

BMW i7 xDrive60

Data dodania: 27.01.2025
10/10
Komfortowa limuzyna klasy premium. Nie ma co porównywać do żadnej z Tesli. Z plusów: - wyciszenie (po zamknięciu drzwi praktycznie nic nie słychać z zewnątrz) - jakoś wykończenia, w każdym detalu wszystko jest spójne idealnie spasowane i wykonane z dobrych materiałów - komfort jazdy - limuzyna płynie, zbiera nierówności bardzo płynnie ale jednocześnie nie odcina całkiem od podłoża - mamy kontrolę nad tym co się dzieje - fotele, regulawane w dziesiątkach kombinacji, można ustawić praktycznie wszystko\ - nagłośnienie kosmos! (głośniki nawet w zagłówkach) - zagięg/zużycie na zaskakująco niskim poziomie - przy spokojnej jeździe 20-25 kWh / 100 km. Więcej testów w dziale z zasięgami https://otoev.pl/modele-ev/bmw/bmw_i7 Minusy: - przekombinowane menu i nawigacja. Interfejs użytkownika niby jest nowoczesny ale czasami człowiek się zastanawia co niemiecki inżynier miał na myśli - brak przedniego bagażnika (maska ma z 1,5metra długości i brak frunka!!) - klapka do ładowania zamykana ręcznie
opinia

Toyota PROACE

Data dodania: 06.01.2025
1/10
80 km z pustym bagażnikiem czas podróży Wrocław - Warszawa 10 godzin w jedną stronę koszt ładowań 1200 w 2 strony Ogólna ocena poniżej krytyki auto jest do niczego
opinia

Izera SUV

Data dodania: 28.12.2024
1/10
Samochód został oficjalnie "skasowany" więc aktualnie jest to fikcyjny pojazd.
opinia

Opel Ampera-e

Data dodania: 27.12.2024
10/10
Latem zasięg miejski ponad 500 km, zimą przy ok 0 stopni 350. Świetne wyposażenie, bezawaryjna
opinia

Tesla Model Y Long Range Dual Motor

Data dodania: 18.12.2024
7/10
Samochód na felgach 20 calowych jest ekstremalnie twardy, jeśli cenicie sobie komfort to trochę sytyację ratują felgi 19. Poza tym, z wad kazdej nowej Tesli to brak czujników parkowania tylko wizualizacja z kamer, dalej automatyczne wycieraczki to kurcze jest dramat do kwadratu... raz działaja dobrze, raz zle, nie ma reguly. Mega plusy to latwosc prowadzenia, nawigacja, cala obsluga jest naprawde intuicyjna, nie ma sie czego tutaj bac. Automatyczne ogrzewanie foteli w zimie tez sie super sprawdza, wsiadasz do cieplego samochodu.
opinia

Audi e-tron Sportback 55 quattro

Data dodania: 18.12.2024
6/10
Niestety Audi e-tron po 77 tys km miało awarie silnika. Samochód był już po gwarancji, co początkowo miało się wiązać z wydatkiem ponad 30 tys zł. Okazuje się, że te modele mają wadę fabryczną w silniku i puszcza uszczelka od chłodzenia silnika, co powoduje zalanie elektroniki chłodziwem. W całej historii jest happy end ponieważ Audi wymieniło silnik za darmo - pomimo końca gwarancji. Dlatego polecam abyście walczyli w takim wypadku o darmową wymianę. Audi doskonale wie, że silniki w tych e-tronach mają wadę i nie wzywa do akcji serwisowej, tylko czeka aż samochód się zepsuje.
opinia