Samochody elektryczne z największymi akumulatorami

0 wyników

Hummer EV 1

  • Akumulator netto: 213 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3 s
  • Prędkość maksymalna: 170 km/h

VinFast VF 9 Extended Range

  • Akumulator netto: 123.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.5s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
479 km
realnego zasięgu

Tesla Cybertruck AWD

  • Akumulator netto: 123
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,2
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
Ceny od 319 600 zł

Pininfarina Battista 120 kWh

  • Akumulator netto: 120 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 1,86
  • Prędkość maksymalna: 350 km/h

Lucid Air Dream Edition R

  • Akumulator netto: 118.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.9s
  • Prędkość maksymalna: 270 km/h
Czy to idealny elektryk? Tak wygląda, bo auto to ocieka luksusem i technologicznymi nowinkami. Bardzo zaawansowany napęd i ogromna wydajność robią swoje. Do tego duża bateria i mamy rekordzistę zasięgu na jednym ładowaniu. Tylny rząd siedzeń przypomina bardziej samolot niż samochód. Pasażerowie siedzą w luksusie a miejsca mają pod dostatkiem. Lucid to jedno z najbardziej zaawansowanych aut EV na rynku. Właściwie to auto ma tylko jeden minus. Cenę! Ale jeśli kogoś stać na wydanie kilkuset tysięcy złotych, o wiele chętniej wydałbym je na Lucida niż na przykład BMW i7. I to zdecydowanie chętniej.
668 km
realnego zasięgu

Lucid Air Dream Edition P

  • Akumulator netto: 118.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.7s
  • Prędkość maksymalna: 270 km/h
642 km
realnego zasięgu

Tesla Model S Plaid+ (koncept)

  • Akumulator netto: 115.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.1s
  • Prędkość maksymalna: 322 km/h
637 km
realnego zasięgu
Ceny od 489 990 zł

Lucid Air Grand Touring

  • Akumulator netto: 112.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.0s
  • Prędkość maksymalna: 270 km/h
658 km
realnego zasięgu

Lotus Eletre 111 kWh

  • Akumulator netto: 109.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.5 sec
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
441 km
realnego zasięgu

Mercedes EQS SUV 450 4MATIC

  • Akumulator netto: 108.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.0s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
454 km
realnego zasięgu
Ceny od 570 600 zł

Mercedes EQS SUV 580 4MATIC

  • Akumulator netto: 108.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.6
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
23.05.2023
Genialne, wielkie auto. Cenia niestety też ogromna
454 km
realnego zasięgu
Ceny od 699 000 zł

Mercedes EQS SUV 450plus

  • Akumulator netto: 108.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.7s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

30.08.2023
Może jeździłem nim zbyt krótko aby ocena była dokładna, ale ogólne wrażenie jakie odniosłem to to że jest to bardzo luksusowy EV. Z niezłym zasięgiem, dość dynamiczny. jak dla mnie lekko buja na rondach, jednak może można to zredukować za pomocą ustawień trybu jazdy. Ogólnie wielkie i wygodne auto za duże pieniądze. Bagażnik również bardzo duży. Generalnie to wielkie auto i naprawdę fajnie jeździ.
446 km
realnego zasięgu
Ceny od 591 300 zł

Mercedes EQS SUV 500 4MATIC

  • Akumulator netto: 108.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.2s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
436 km
realnego zasięgu
Ceny od 611 100 zł

Mercedes EQS 450+

  • Akumulator netto: 107.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.2s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
598 km
realnego zasięgu
Ceny od 546 000 zł

Mercedes EQS 450 4MATIC

  • Akumulator netto: 107.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.6s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
13.07.2023
Zdecydowanie jest to najlepiej wyciszony samochod elektryczny jakim jezdzilem. Zasięg jest naprawdę imponujacy, dzięki ogromnej baterii. Mi osobiście tylko przeszkadza ilosc kolorowych ekranów i ich stylistyka. Ale na pewno mozna sie do nich przyzwyczaic.
568 km
realnego zasięgu
Ceny od 564 000 zł

Mercedes EQS 580 4MATIC

  • Akumulator netto: 107.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.3s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h

Mirek

08.11.2023
Samochód jest perfekcyjnie wyciszony, jadąc nim odcinasz się od wszystkiego dookoła. Polecam
554 km
realnego zasięgu
Ceny od 694 100 zł

Mercedes EQS 500 4MATIC

  • Akumulator netto: 107.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.8s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
554 km
realnego zasięgu
Ceny od 567 200 zł

Mercedes EQS AMG 53 4MATIC+

  • Akumulator netto: 107.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.4s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
515 km
realnego zasięgu
Ceny od 735 200 zł

Polestar 3 Long Range Dual motor

  • Akumulator netto: 107.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.0s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
441 km
realnego zasięgu

Polestar 3 Long Range Performance

  • Akumulator netto: 107.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.7s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
434 km
realnego zasięgu

Najnowsze opinie

Mazda MX 30

Data dodania: 10.02.2025
9/10
Jeżdżę tym samochodem czwarty rok więc mogę coś na jego temat napisać. Jest to samochód typowo na miasto i trzeba mieć garażu gniazdko 230V Przejechałem nim 30000km ładuję co drugi,trzeci dzień w garażu od 19.00 do 24.00 i to wystarcza w zupełności na moje potrzeby.Auto doskonale wyposażone/najbogatsza wersja/ świetne przyspieszenie na miasto spalanie średnie po 30000km 19,3KW Do tej pory nie miałem żadnej usterki,a jeżdżę nim codziennie do pracy dzienny przebieg to 25-70km Wady-stukające szyby w drzwiach-kilka razy próbowano naprawić w serwisie bezskutecznie klamki które po opadach deszczu nie pozwalają zamknąć samochodu przez dotyk trzeba to zrobić schowanym w torbie pilotem serwis wyjaśnił że tak ma być??? Auto bardzo wygodne do codziennej jazdy ciche świetne audio wygląd też nietuzinkowy Podsumowując polecam do codziennej jazdy do pracy i na zakupy po mieście a na trasy tzeba mieć benzynę.
opinia

BMW i7 xDrive60

Data dodania: 27.01.2025
10/10
Komfortowa limuzyna klasy premium. Nie ma co porównywać do żadnej z Tesli. Z plusów: - wyciszenie (po zamknięciu drzwi praktycznie nic nie słychać z zewnątrz) - jakoś wykończenia, w każdym detalu wszystko jest spójne idealnie spasowane i wykonane z dobrych materiałów - komfort jazdy - limuzyna płynie, zbiera nierówności bardzo płynnie ale jednocześnie nie odcina całkiem od podłoża - mamy kontrolę nad tym co się dzieje - fotele, regulawane w dziesiątkach kombinacji, można ustawić praktycznie wszystko\ - nagłośnienie kosmos! (głośniki nawet w zagłówkach) - zagięg/zużycie na zaskakująco niskim poziomie - przy spokojnej jeździe 20-25 kWh / 100 km. Więcej testów w dziale z zasięgami https://otoev.pl/modele-ev/bmw/bmw_i7 Minusy: - przekombinowane menu i nawigacja. Interfejs użytkownika niby jest nowoczesny ale czasami człowiek się zastanawia co niemiecki inżynier miał na myśli - brak przedniego bagażnika (maska ma z 1,5metra długości i brak frunka!!) - klapka do ładowania zamykana ręcznie
opinia

Toyota PROACE

Data dodania: 06.01.2025
1/10
80 km z pustym bagażnikiem czas podróży Wrocław - Warszawa 10 godzin w jedną stronę koszt ładowań 1200 w 2 strony Ogólna ocena poniżej krytyki auto jest do niczego
opinia

Izera SUV

Data dodania: 28.12.2024
1/10
Samochód został oficjalnie "skasowany" więc aktualnie jest to fikcyjny pojazd.
opinia

Opel Ampera-e

Data dodania: 27.12.2024
10/10
Latem zasięg miejski ponad 500 km, zimą przy ok 0 stopni 350. Świetne wyposażenie, bezawaryjna
opinia

Tesla Model Y Long Range Dual Motor

Data dodania: 18.12.2024
7/10
Samochód na felgach 20 calowych jest ekstremalnie twardy, jeśli cenicie sobie komfort to trochę sytyację ratują felgi 19. Poza tym, z wad kazdej nowej Tesli to brak czujników parkowania tylko wizualizacja z kamer, dalej automatyczne wycieraczki to kurcze jest dramat do kwadratu... raz działaja dobrze, raz zle, nie ma reguly. Mega plusy to latwosc prowadzenia, nawigacja, cala obsluga jest naprawde intuicyjna, nie ma sie czego tutaj bac. Automatyczne ogrzewanie foteli w zimie tez sie super sprawdza, wsiadasz do cieplego samochodu.
opinia