Samochody elektryczne z największymi akumulatorami

0 wyników

Hummer EV 1

  • Akumulator netto: 213 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3 s
  • Prędkość maksymalna: 170 km/h

VinFast VF 9 Extended Range

  • Akumulator netto: 123.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.5s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
479 km
realnego zasięgu

Tesla Cybertruck AWD

  • Akumulator netto: 123
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,2
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
Ceny od 319 600 zł

Lucid Air Dream Edition R

  • Akumulator netto: 118.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.9s
  • Prędkość maksymalna: 270 km/h
Czy to idealny elektryk? Tak wygląda, bo auto to ocieka luksusem i technologicznymi nowinkami. Bardzo zaawansowany napęd i ogromna wydajność robią swoje. Do tego duża bateria i mamy rekordzistę zasięgu na jednym ładowaniu. Tylny rząd siedzeń przypomina bardziej samolot niż samochód. Pasażerowie siedzą w luksusie a miejsca mają pod dostatkiem. Lucid to jedno z najbardziej zaawansowanych aut EV na rynku. Właściwie to auto ma tylko jeden minus. Cenę! Ale jeśli kogoś stać na wydanie kilkuset tysięcy złotych, o wiele chętniej wydałbym je na Lucida niż na przykład BMW i7. I to zdecydowanie chętniej.
668 km
realnego zasięgu

Lucid Air Dream Edition P

  • Akumulator netto: 118.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.7s
  • Prędkość maksymalna: 270 km/h
642 km
realnego zasięgu

Tesla Model S Plaid+ (koncept)

  • Akumulator netto: 115.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.1s
  • Prędkość maksymalna: 322 km/h
637 km
realnego zasięgu
Ceny od 489 990 zł

Lucid Air Grand Touring

  • Akumulator netto: 112.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.0s
  • Prędkość maksymalna: 270 km/h
658 km
realnego zasięgu

Lotus Eletre 111 kWh

  • Akumulator netto: 109.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.5 sec
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
441 km
realnego zasięgu

Mercedes EQS SUV 450 4MATIC

  • Akumulator netto: 108.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.0s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
454 km
realnego zasięgu
Ceny od 570 600 zł

Mercedes EQS SUV 580 4MATIC

  • Akumulator netto: 108.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.6
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
23.05.2023
Genialne, wielkie auto. Cenia niestety też ogromna
454 km
realnego zasięgu
Ceny od 699 000 zł

Mercedes EQS SUV 450plus

  • Akumulator netto: 108.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.7s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

30.08.2023
Może jeździłem nim zbyt krótko aby ocena była dokładna, ale ogólne wrażenie jakie odniosłem to to że jest to bardzo luksusowy EV. Z niezłym zasięgiem, dość dynamiczny. jak dla mnie lekko buja na rondach, jednak może można to zredukować za pomocą ustawień trybu jazdy. Ogólnie wielkie i wygodne auto za duże pieniądze. Bagażnik również bardzo duży. Generalnie to wielkie auto i naprawdę fajnie jeździ.
446 km
realnego zasięgu
Ceny od 591 300 zł

Mercedes EQS SUV 500 4MATIC

  • Akumulator netto: 108.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.2s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
436 km
realnego zasięgu
Ceny od 611 100 zł

Mercedes EQS 450+

  • Akumulator netto: 107.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.2s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
598 km
realnego zasięgu
Ceny od 546 000 zł

Mercedes EQS 450 4MATIC

  • Akumulator netto: 107.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.6s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
13.07.2023
Zdecydowanie jest to najlepiej wyciszony samochod elektryczny jakim jezdzilem. Zasięg jest naprawdę imponujacy, dzięki ogromnej baterii. Mi osobiście tylko przeszkadza ilosc kolorowych ekranów i ich stylistyka. Ale na pewno mozna sie do nich przyzwyczaic.
568 km
realnego zasięgu
Ceny od 564 000 zł

Mercedes EQS 580 4MATIC

  • Akumulator netto: 107.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.3s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h

Mirek

08.11.2023
Samochód jest perfekcyjnie wyciszony, jadąc nim odcinasz się od wszystkiego dookoła. Polecam
554 km
realnego zasięgu
Ceny od 694 100 zł

Mercedes EQS 500 4MATIC

  • Akumulator netto: 107.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.8s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
554 km
realnego zasięgu
Ceny od 567 200 zł

Mercedes EQS AMG 53 4MATIC+

  • Akumulator netto: 107.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.4s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
515 km
realnego zasięgu
Ceny od 735 200 zł

Polestar 3 Long Range Dual motor

  • Akumulator netto: 107.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.0s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
441 km
realnego zasięgu

Polestar 3 Long Range Performance

  • Akumulator netto: 107.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.7s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
434 km
realnego zasięgu

Volvo EX90 Twin Motor

  • Akumulator netto: 107.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.9s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
417 km
realnego zasięgu
Ceny od 439 900 zł

Najnowsze opinie

Tesla Model 3 Long Range Performance

Data dodania: 26.04.2024
8/10
+ ma kopa + trzyma się dobrze drogi + wygodna z przodu, dość wygodna z tyłu - niewygodny bagażnik tylny przy załadunku do linii foteli w porównaniu np. do eSki, Y - warstwa śniegu elegancko potrafi spaść do tylnego bagażnika szczególnie jak nie zdąży spłynąć przy odmrażaniu tylnej szyby - zawieszenie przednie - całe wymienione po 30kkm przebiegu a omijam dziury i zwaaaalniam na progach - układ HVAC - wymieniane elementy po kolei aż jest nowy (brak AC, rzęziła "pompa ciepła", wycieki czynnika, padła "nagrzewnica/wymiennik"
opinia

BMW i3 94 Ah

Data dodania: 17.04.2024
10/10
Użytkuje dwa jeden 2016 przed lift 150 tyś km pojemność netto zeszła z 29,5 na 27,4 kWh . Z wymianą poduszka pod silnikiem 300pln Z wymianą łożysko mcperson 370pln Brak pompy ciepła daje zużycie średnioroczne 16,5 kWh /100km Standardowa prognoza w 20’C -180 km. Rekord 240km Drugi polift 2017 50 tyś km pojemność zeszła z 29,6 na 29 kWh . Brak awarii i wymian . Pompa ciepła daje zużycie średnioroczne 13,4 kWh /100km. Standardowa prognoza w 20’C -210km Rekord 314km. + mały ale duży(305 cm pomiędzy szybami) + zrywny + niezniszczalny + zwrotny + genialna krzywa ładowania do 84%ładuje się praktycznie pełną mocą 50 kW (średnia 46-47) czyli od 15 do 85 % ładuje się 24-28 min. - twarde zawieszenie. - wąskie 19’ opony to słaby pomysł (na 20’ i 195/55 jest idealnie)
opinia

Toyota bZ4X AWD

Data dodania: 13.04.2024
8/10
Miałem samochód na długi weekend i wybrałem się z Poznania do Wrocławia. Trasa 170 km, prędkość 110 i po dojechania około 80 km pozostało. Wiadomo że więcej bo zawsze trochę to oszukuje. Z powrotem 100 km. Temperatura 25 więc klima mocno. Plusy: bardzo dobre trzymanie na pasie praktycznie bez rąk na kierownicy i w tym adaptacyjny tempomat. Przyjemne resorowanie, układ kierowniczy ok choc jeśli ktoś lubi sportowy to wiadomo. Siedze is wygodne. Minusy - fatalny system nie można niczego sobie samodzielnie ustawić, jest tak jak ma być i koniec. Nawigacja to porażka prowadzi dziwnymi drogami bez szansy na pokazywanie miejsc ładowania nie mówiąc o liczeniu gdzie i kiedy. Przed kierowcą fatalny wyświetlacz. I co najgłupsze pokazuje ile jest energii jak w spalinowych. Malutkie w rogu kilometry zasięgu. Niespecjalnie pokazuje podczas ładowania czas i szybkość. Ogólnie słaby zasięg ale wygodny samochód. System multimedialny nie do przyjęcia.
opinia

Jaguar I Pace EV400

Data dodania: 06.04.2024
10/10
Wszystko zajebiście gdyby tylko nie ta cena...
opinia

Mazda MX 30

Data dodania: 04.04.2024
9/10
Mój przedmówca dość krytycznie podszedł do oceny Mazdy mx30. Pytanie czy teoretyzuje bo po prostu miał okazję przejechać się testowo autem ,czy jest naprawdę właścicielem samochodu .Mam samochód od kilku miesięcy i jestem bardzo zadowolony .Auto jest wyposażone jak niejeden luksusowy automobil. Przejeżdża ok. 170-180 km na jednym naładowaniu .Jest to w zupełności wystarczające do codziennej obsługi : przedszkole , szkoła , treningi , biuro ,sprawunki itp. Jest bardzo dynamiczne i zwinne . Świetnie trzyma się jezdni dzięki niskiemu środkowi ciężkości przez ciężar baterii . W zakrętach jak sortowe auto . Średnie gabaryty pozwalają na łatwe parkowanie i manewrowanie w mieście . Bagażnik jak na takie kompaktowe auto OK . Bardzo wygodne z przodu , z tyłu gorzej . Ale jest to kompakt . A jej wada w postaci niedużej baterii okazała się największą zaletą Mazdy .Ładujemy ją ze zwykłego gniazdka 230v .Pod domem ,u kolegi na działce itp. Nie potrzebna jest kosztowna stacja ładowania .
opinia

Renault Megane E Tech EV60 220hp

Data dodania: 28.03.2024
5/10
Niestety jest beznadziejny. Spartaczyli model megane doszczętnie pchając go oczywiście w stronę wyglądu suva. Dziwnie podniesiony z nieproporcjonalnie wielkimi kołami albo to kwestia nadkoli? Dziwnie to bardzo wygląda. Wielkie ekrany nie wiem po co. To auto czy jeżdzżący telewizor?. Pewnie jak padnie to wymiana 30% wartości auta. Po za tym taka kasa za megane. Świat motoryzacji zszedł na psy. Dla mnie nie warty oceny wyższej niż 3, w sumie to nawet nie wiem za co. Kolejna zabawka elektryczna dla nie mająca żadnego sensu. Szkoda bo kiedyś megane naprawdę było fajne. Teraz to już tylko kolejny model, o którym trzeba szybko zapomnieć
opinia