Samochody elektryczne z największymi akumulatorami

0 wyników

Hummer EV 1

  • Akumulator netto: 213 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3 s
  • Prędkość maksymalna: 170 km/h

VinFast VF 9 Extended Range

  • Akumulator netto: 123.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.5s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
479 km
realnego zasięgu

Tesla Cybertruck AWD

  • Akumulator netto: 123
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,2
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
Ceny od 319 600 zł

Pininfarina Battista 120 kWh

  • Akumulator netto: 120 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 1,86
  • Prędkość maksymalna: 350 km/h

Lucid Air Dream Edition R

  • Akumulator netto: 118.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.9s
  • Prędkość maksymalna: 270 km/h
Czy to idealny elektryk? Tak wygląda, bo auto to ocieka luksusem i technologicznymi nowinkami. Bardzo zaawansowany napęd i ogromna wydajność robią swoje. Do tego duża bateria i mamy rekordzistę zasięgu na jednym ładowaniu. Tylny rząd siedzeń przypomina bardziej samolot niż samochód. Pasażerowie siedzą w luksusie a miejsca mają pod dostatkiem. Lucid to jedno z najbardziej zaawansowanych aut EV na rynku. Właściwie to auto ma tylko jeden minus. Cenę! Ale jeśli kogoś stać na wydanie kilkuset tysięcy złotych, o wiele chętniej wydałbym je na Lucida niż na przykład BMW i7. I to zdecydowanie chętniej.
668 km
realnego zasięgu

Lucid Air Dream Edition P

  • Akumulator netto: 118.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.7s
  • Prędkość maksymalna: 270 km/h
642 km
realnego zasięgu

Tesla Model S Plaid+ (koncept)

  • Akumulator netto: 115.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.1s
  • Prędkość maksymalna: 322 km/h
637 km
realnego zasięgu
Ceny od 489 990 zł

Lucid Air Grand Touring

  • Akumulator netto: 112.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.0s
  • Prędkość maksymalna: 270 km/h
658 km
realnego zasięgu

Lotus Eletre 111 kWh

  • Akumulator netto: 109.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.5 sec
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
441 km
realnego zasięgu

Mercedes EQS SUV 450 4MATIC

  • Akumulator netto: 108.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.0s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
454 km
realnego zasięgu
Ceny od 570 600 zł

Mercedes EQS SUV 580 4MATIC

  • Akumulator netto: 108.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.6
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
23.05.2023
Genialne, wielkie auto. Cenia niestety też ogromna
454 km
realnego zasięgu
Ceny od 699 000 zł

Mercedes EQS SUV 450plus

  • Akumulator netto: 108.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.7s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

30.08.2023
Może jeździłem nim zbyt krótko aby ocena była dokładna, ale ogólne wrażenie jakie odniosłem to to że jest to bardzo luksusowy EV. Z niezłym zasięgiem, dość dynamiczny. jak dla mnie lekko buja na rondach, jednak może można to zredukować za pomocą ustawień trybu jazdy. Ogólnie wielkie i wygodne auto za duże pieniądze. Bagażnik również bardzo duży. Generalnie to wielkie auto i naprawdę fajnie jeździ.
446 km
realnego zasięgu
Ceny od 591 300 zł

Mercedes EQS SUV 500 4MATIC

  • Akumulator netto: 108.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.2s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
436 km
realnego zasięgu
Ceny od 611 100 zł

Mercedes EQS 450+

  • Akumulator netto: 107.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.2s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
598 km
realnego zasięgu
Ceny od 546 000 zł

Mercedes EQS 450 4MATIC

  • Akumulator netto: 107.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.6s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
13.07.2023
Zdecydowanie jest to najlepiej wyciszony samochod elektryczny jakim jezdzilem. Zasięg jest naprawdę imponujacy, dzięki ogromnej baterii. Mi osobiście tylko przeszkadza ilosc kolorowych ekranów i ich stylistyka. Ale na pewno mozna sie do nich przyzwyczaic.
568 km
realnego zasięgu
Ceny od 564 000 zł

Mercedes EQS 580 4MATIC

  • Akumulator netto: 107.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.3s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h

Mirek

08.11.2023
Samochód jest perfekcyjnie wyciszony, jadąc nim odcinasz się od wszystkiego dookoła. Polecam
554 km
realnego zasięgu
Ceny od 694 100 zł

Mercedes EQS 500 4MATIC

  • Akumulator netto: 107.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.8s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
554 km
realnego zasięgu
Ceny od 567 200 zł

Mercedes EQS AMG 53 4MATIC+

  • Akumulator netto: 107.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.4s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
515 km
realnego zasięgu
Ceny od 735 200 zł

Polestar 3 Long Range Dual motor

  • Akumulator netto: 107.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.0s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
441 km
realnego zasięgu

Polestar 3 Long Range Performance

  • Akumulator netto: 107.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.7s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
434 km
realnego zasięgu

Najnowsze opinie

BYD Dolphin Honor Edition

Data dodania: 14.10.2024
10/10
Super samochód.
opinia

Opel Mokka Electric

Data dodania: 15.09.2024
7/10
Mam ją przez okres 6-ciu miesięcy. Przejechałem 4 500 km. Kupując miałem świadomość, że jest to samochód do jazdy po mieście i okolicach do 100 km. Na razie technicznie spisuje się bardzo dobrze. W mojej opinii użytkowo ma kilka elementów które mnie denerwują: Podstawowa sprawa - instrukcja obsługi.Brak wersji papierowej jest uciążliwy, ponadto jest to wspólna instrukcja dla wersji spalinowej i elektrycznej. Czytanie jej jest koszmarem. Dotychczas nie udało mi się rozszyfrować układów bezpieczeństwa i kontroli pasów ruchu. Nie zależnie od aktywowania układów przyciskami, układy działają w sposób bliżej nieokreślony. Instrukcja jest niepomocna. Parkowanie auta w garażu. Czy samochód stojący w odizolowanym miejscu automatycznie musi mieć zaciągnięty ręczny, zablokowaną skrzynię i drzwi. Nie przetoczysz auta, wyjmiesz zapomnianej rzeczy z kabiny. W wypadku jakiejś awarii lub z powodu niebezpieczeństwa nie wypchniesz auta z garażu. Otwieranie klapy bagażnika pod zderzakiem? Zła lokalizacja
opinia

Opel Mokka e

Data dodania: 27.08.2024
8/10
przejechałem nim ponad 65000km w 2 lata - ogólnie autko ok. Natomiast serwis beznadziejny. Nie umieją przez ten czas usunąć usterki która jest wkurzająca. Mam zamiar kupić drugiego elektryka tylko z większym zasięgiem
opinia

BYD YangWang U8

Data dodania: 14.08.2024
9/10
Ciekawy stylistycznie , nietuzinkowy ,dobre rozwiązania techniczne węzłów i agregatów ,pływa, jeździ bokiem i wokół własnej osi, elektryk z własną elektrownią ,wykończenie top-topów. Obawiam się że w EU potraktują go jako hybrydę którą nie jest , ale kilka spraw sądowych winno rozwiązać określenie że to 100%elektryk z własną elektrownią . Jest zjawiskowy i dla mnie jest przedmiotem porządania .
opinia

Tesla Model 3

Data dodania: 01.07.2024
10/10
Samochód mam od miesiąca i myślałem że właściciele to eco-świry. KOnkurencja mocno w tyle. BMW z pod świateł ogląda zawsze tył tylko ten ban na autopilota za szaleństwa to przesada
opinia

Audi Q4 e-tron

Data dodania: 28.06.2024
5/10
awaria całkowita napędu przy 12 tys przebiegu, przy 6 tys ujawniły się stuki - źle spasowana karoseria samochód ma 8 miesięcy
opinia