Duże samochody elektryczne

0 wyników

Toyota Mirai

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9 s
  • Prędkość maksymalna: 175 km/h
05.11.2023
Pierwszy podstawowy problem - to brak możliwości umówienia jazdy próbnej, a przynajmniej w Lublinie nie ma takiej możliwości. Powód jest czysto prozaiczny - najbliższa stacja ładowania samochodu wodorowego znajduje się w Warszawie... Jednak jako fan motoryzacji EV nie skreślam tego samochodu, zapewne stacji będzie przybywać i to jest tylko kwestia czasu. Martwi mnie coś innego. Samochód ma praktycznie 5 metrów długości, a miejsca w nim jest mniej niż w Fordzie focusie pierwszej generacji... albo mniej niż a Yarisie. Wszystkiemu winna jest konstrukcja samochodu i konieczność zmieszczenia w podwoziu 3 butli na wodór, które skutecznie zajmują przestrzeń pasażerską. Traktujmy ten samochód jako prototyp i ciekawostkę. Natomiast kibicuję Toyocie i innym producentom, ponieważ wodór wcześniej czy później wejdzie pod strzechy ale zapewne najpierw w transporcie publicznym.
Ceny od 318 900 zł

Maxus T90EV

26.07.2023
Na żywo wygląda monstrualnie. Wewnątrz całkiem OK. Paka też ogromna. Przebieg realnie 250 km
Ceny od 243 800 zł

Rivian R1T

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,5 s
  • Prędkość maksymalna: 201 km/h
19.07.2023
Widziałem na żywo, jest niesamowity. Jeśli miałbym jeździć pickupem to tylko takim

Mercedes EQE 350

  • Akumulator netto: 89.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.4s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
Zasięg: EQE oferuje dobry zasięg, który umożliwia długie podróże bez konieczności częstego ładowania. To ważna cecha dla osób, którym zależy na komfortowym i praktycznym użytkowaniu samochodu elektrycznego. Wydajność: Samochód ten oferuje potężne osiągi, zapewniające dynamiczną jazdę. Dzięki wysokiemu momentowi obrotowemu dostępnemu od zera, EQE zapewnia super przyspieszenie i elastyczność na drodze, a szczególnie przy wyprzedzaniu. Luksusowe wnętrze, wykonane z wysokiej jakości materiałów. Bogate w nowoczesne funkcje, takie jak zaawansowany system multimedialny czy intuicyjny interfejs, zapewniają przyjemne doświadczenia podczas podróży. Wśród wad, które mogą być wspomniane: Cena: Mercedes EQE to luksusowy samochód, co wiąże się z wysoką ceną. Może to być bariera dla wielu nabywców.
495 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 347 400 zł

Zeekr 001 Long Range RWD

  • Akumulator netto: 94.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.2 sec
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
474 km
realnego zasięgu Dane techniczne

Zeekr 001 Performance AWD

  • Akumulator netto: 94.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.8 sec
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
454 km
realnego zasięgu Dane techniczne

NIO ET5 Touring 100 kWh

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.0 sec
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
474 km
realnego zasięgu Dane techniczne

NIO ET5 Touring 75 kWh

  • Akumulator netto: 70.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.0 sec
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
367 km
realnego zasięgu Dane techniczne

BYD HAN AWD Emerald

  • Akumulator netto: 85.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.9 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
459 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 320000 zł

Ford F-150 Lightning PRO

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5 s.

Mercedes EQE 350 4MATIC

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.3s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
464 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 362 800 zł

Mercedes EQE 350 Plus

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.4s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
505 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 361 700 zł

Mercedes EQE 500 4MATIC

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.7s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
464 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 402 700 zł

Mercedes EQE 300

  • Akumulator netto: 89.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
500 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 335 300 zł

Mercedes EQE AMG 53 4MATIC+

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.5s
  • Prędkość maksymalna: 220 km/h
426 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 518 300 zł

Mercedes EQE AMG 43 4MATIC

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.2s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
426 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 489 400 zł

Najnowsze opinie

Mazda MX 30

Data dodania: 10.02.2025
9/10
Jeżdżę tym samochodem czwarty rok więc mogę coś na jego temat napisać. Jest to samochód typowo na miasto i trzeba mieć garażu gniazdko 230V Przejechałem nim 30000km ładuję co drugi,trzeci dzień w garażu od 19.00 do 24.00 i to wystarcza w zupełności na moje potrzeby.Auto doskonale wyposażone/najbogatsza wersja/ świetne przyspieszenie na miasto spalanie średnie po 30000km 19,3KW Do tej pory nie miałem żadnej usterki,a jeżdżę nim codziennie do pracy dzienny przebieg to 25-70km Wady-stukające szyby w drzwiach-kilka razy próbowano naprawić w serwisie bezskutecznie klamki które po opadach deszczu nie pozwalają zamknąć samochodu przez dotyk trzeba to zrobić schowanym w torbie pilotem serwis wyjaśnił że tak ma być??? Auto bardzo wygodne do codziennej jazdy ciche świetne audio wygląd też nietuzinkowy Podsumowując polecam do codziennej jazdy do pracy i na zakupy po mieście a na trasy tzeba mieć benzynę.
opinia

BMW i7 xDrive60

Data dodania: 27.01.2025
10/10
Komfortowa limuzyna klasy premium. Nie ma co porównywać do żadnej z Tesli. Z plusów: - wyciszenie (po zamknięciu drzwi praktycznie nic nie słychać z zewnątrz) - jakoś wykończenia, w każdym detalu wszystko jest spójne idealnie spasowane i wykonane z dobrych materiałów - komfort jazdy - limuzyna płynie, zbiera nierówności bardzo płynnie ale jednocześnie nie odcina całkiem od podłoża - mamy kontrolę nad tym co się dzieje - fotele, regulawane w dziesiątkach kombinacji, można ustawić praktycznie wszystko\ - nagłośnienie kosmos! (głośniki nawet w zagłówkach) - zagięg/zużycie na zaskakująco niskim poziomie - przy spokojnej jeździe 20-25 kWh / 100 km. Więcej testów w dziale z zasięgami https://otoev.pl/modele-ev/bmw/bmw_i7 Minusy: - przekombinowane menu i nawigacja. Interfejs użytkownika niby jest nowoczesny ale czasami człowiek się zastanawia co niemiecki inżynier miał na myśli - brak przedniego bagażnika (maska ma z 1,5metra długości i brak frunka!!) - klapka do ładowania zamykana ręcznie
opinia

Toyota PROACE

Data dodania: 06.01.2025
1/10
80 km z pustym bagażnikiem czas podróży Wrocław - Warszawa 10 godzin w jedną stronę koszt ładowań 1200 w 2 strony Ogólna ocena poniżej krytyki auto jest do niczego
opinia

Izera SUV

Data dodania: 28.12.2024
1/10
Samochód został oficjalnie "skasowany" więc aktualnie jest to fikcyjny pojazd.
opinia

Opel Ampera-e

Data dodania: 27.12.2024
10/10
Latem zasięg miejski ponad 500 km, zimą przy ok 0 stopni 350. Świetne wyposażenie, bezawaryjna
opinia

Tesla Model Y Long Range Dual Motor

Data dodania: 18.12.2024
7/10
Samochód na felgach 20 calowych jest ekstremalnie twardy, jeśli cenicie sobie komfort to trochę sytyację ratują felgi 19. Poza tym, z wad kazdej nowej Tesli to brak czujników parkowania tylko wizualizacja z kamer, dalej automatyczne wycieraczki to kurcze jest dramat do kwadratu... raz działaja dobrze, raz zle, nie ma reguly. Mega plusy to latwosc prowadzenia, nawigacja, cala obsluga jest naprawde intuicyjna, nie ma sie czego tutaj bac. Automatyczne ogrzewanie foteli w zimie tez sie super sprawdza, wsiadasz do cieplego samochodu.
opinia