Duże samochody elektryczne

0 wyników

Toyota Mirai

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9 s
  • Prędkość maksymalna: 175 km/h
05.11.2023
Pierwszy podstawowy problem - to brak możliwości umówienia jazdy próbnej, a przynajmniej w Lublinie nie ma takiej możliwości. Powód jest czysto prozaiczny - najbliższa stacja ładowania samochodu wodorowego znajduje się w Warszawie... Jednak jako fan motoryzacji EV nie skreślam tego samochodu, zapewne stacji będzie przybywać i to jest tylko kwestia czasu. Martwi mnie coś innego. Samochód ma praktycznie 5 metrów długości, a miejsca w nim jest mniej niż w Fordzie focusie pierwszej generacji... albo mniej niż a Yarisie. Wszystkiemu winna jest konstrukcja samochodu i konieczność zmieszczenia w podwoziu 3 butli na wodór, które skutecznie zajmują przestrzeń pasażerską. Traktujmy ten samochód jako prototyp i ciekawostkę. Natomiast kibicuję Toyocie i innym producentom, ponieważ wodór wcześniej czy później wejdzie pod strzechy ale zapewne najpierw w transporcie publicznym.
Ceny od 318 900 zł

Górski Pałacyk Noclegi

Maxus T90EV

26.07.2023
Na żywo wygląda monstrualnie. Wewnątrz całkiem OK. Paka też ogromna. Przebieg realnie 250 km
Ceny od 243 800 zł

Rivian R1T

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,5 s
  • Prędkość maksymalna: 201 km/h
19.07.2023
Widziałem na żywo, jest niesamowity. Jeśli miałbym jeździć pickupem to tylko takim

Mercedes EQE 350

  • Akumulator netto: 89.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.4s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
Zasięg: EQE oferuje dobry zasięg, który umożliwia długie podróże bez konieczności częstego ładowania. To ważna cecha dla osób, którym zależy na komfortowym i praktycznym użytkowaniu samochodu elektrycznego. Wydajność: Samochód ten oferuje potężne osiągi, zapewniające dynamiczną jazdę. Dzięki wysokiemu momentowi obrotowemu dostępnemu od zera, EQE zapewnia super przyspieszenie i elastyczność na drodze, a szczególnie przy wyprzedzaniu. Luksusowe wnętrze, wykonane z wysokiej jakości materiałów. Bogate w nowoczesne funkcje, takie jak zaawansowany system multimedialny czy intuicyjny interfejs, zapewniają przyjemne doświadczenia podczas podróży. Wśród wad, które mogą być wspomniane: Cena: Mercedes EQE to luksusowy samochód, co wiąże się z wysoką ceną. Może to być bariera dla wielu nabywców.
495 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 347 400 zł

NIO ET5 Touring 100 kWh

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.0 sec
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
474 km
realnego zasięgu Dane techniczne

NIO ET5 Touring 75 kWh

  • Akumulator netto: 70.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.0 sec
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
367 km
realnego zasięgu Dane techniczne

BYD HAN AWD Emerald

  • Akumulator netto: 85.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.9 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
459 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 320000 zł

Ford F-150 Lightning PRO

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5 s.

Mercedes EQE 350 4MATIC

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.3s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
464 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 362 800 zł

Mercedes EQE 350 Plus

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.4s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
505 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 361 700 zł

Mercedes EQE 500 4MATIC

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.7s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
464 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 402 700 zł

Mercedes EQE 300

  • Akumulator netto: 89.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
500 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 335 300 zł

Mercedes EQE AMG 53 4MATIC+

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.5s
  • Prędkość maksymalna: 220 km/h
426 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 518 300 zł

Mercedes EQE AMG 43 4MATIC

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.2s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
426 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 489 400 zł

Najnowsze opinie

Tesla Model 3

Data dodania: 01.07.2024
10/10
Samochód mam od miesiąca i myślałem że właściciele to eco-świry. KOnkurencja mocno w tyle. BMW z pod świateł ogląda zawsze tył tylko ten ban na autopilota za szaleństwa to przesada
opinia

Audi Q4 e-tron

Data dodania: 28.06.2024
5/10
awaria całkowita napędu przy 12 tys przebiegu, przy 6 tys ujawniły się stuki - źle spasowana karoseria samochód ma 8 miesięcy
opinia

Nissan Leaf

Data dodania: 13.05.2024
3/10
- słabe ładowanie AC - systemowe zużycie KWh/100km nie pokrywa się z faktycznym w samochodzie co przekłada się na rozbieżność w dystansie który można pokonać samochodem - uszkodzenie beteri nie powoduje skutków gwarancyjnych powyżej 100tyś naprawa jest odpplatna i po stronie klienta - sposób regeneracji baterii na gwarancji w celu podwyszenia SOH o 20% daje wiele do życzenia tj. zmniejszenie bufora dolnego granica 2,5V - tylko kilka serwisów gwaranta posiada pełną akredytację na kontrolę i ustawienia baterii trakcyjne
opinia

Nissan Leaf 40 kWh

Data dodania: 13.05.2024
10/10
Jestem posiadaczem tego modelu od roku, auto kupione jako nowe, nie kasowany średni pobór energii na głównym komputerze, w lecie unikam klimatyzacji, w zimie wsiadam do auta zagrzanego z sieci, grzeję go też przed odjazdem z pracy z timera i staram się nie dogrzewać wiele w czasie jazdy. Średnioroczny pobór energii równiutko 13,0 kWh/100km głównie z dróg podmiejskich (70%) autostrada to może (5%) miasto pozostałe (25%). Do czego zmierzam, mocno ciężkie buty testowały to zużycie energii, które podane jest na stronie. Moje średnioroczne 13,0 kWh/100km mógłbym rozdzielić na 9-10 kWh/100km w środku lata i 16-17 kWh/100km w środku zimy. Oczywiście staram się nie jeździć wiele szybciej niż ograniczenia prędkości, aczkolwiek na autostradzie zdarzyło się przetestować V-max w postaci licznikowego 155km/h, mocne przyspieszenia spod świateł też się zdarzyło potestować. Ze swojego doświadczenia bardzo polecam jeśli nie robi się tras i ładuje się w domu z cegły będzie służył latami :-)
opinia

Kia e-Niro 64 kWh

Data dodania: 08.05.2024
9/10
Jestem właścicielem KIA e-niro 64, już 3 rok. Przejechałem 41000 km. Jestem bardzo zadowolony, w ładną pogodę jadąc przepisowo przejechałem 507 km. Jarek z Gołdap
opinia

Tesla Model 3 Long Range Performance

Data dodania: 26.04.2024
8/10
+ ma kopa + trzyma się dobrze drogi + wygodna z przodu, dość wygodna z tyłu - niewygodny bagażnik tylny przy załadunku do linii foteli w porównaniu np. do eSki, Y - warstwa śniegu elegancko potrafi spaść do tylnego bagażnika szczególnie jak nie zdąży spłynąć przy odmrażaniu tylnej szyby - zawieszenie przednie - całe wymienione po 30kkm przebiegu a omijam dziury i zwaaaalniam na progach - układ HVAC - wymieniane elementy po kolei aż jest nowy (brak AC, rzęziła "pompa ciepła", wycieki czynnika, padła "nagrzewnica/wymiennik"
opinia