Najnowsze samochody elektryczne

0 wyników

Tesla Model Y 2025 (Juniper - Launch Series)

  • Akumulator netto: 75 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.3
Ceny od 264 900 zł

Audi Q6 e-tron standard

  • Akumulator netto: 75.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.0 sec
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
353 km
realnego zasięgu
Ceny od 306000 zł

NIO EL8 Standard Range

  • Akumulator netto: 73.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.1 sec
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
328 km
realnego zasięgu

NIO EL8 Long Range

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.1 sec
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
413 km
realnego zasięgu

Tesla Model 3 Long Range (RWD)

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.2 sec
  • Prędkość maksymalna: 201 km/h
515 km
realnego zasięgu
Ceny od 204900 zł

Tesla Model 3 Performance (Highland)

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 262 km/h
474 km
realnego zasięgu
Ceny od 244990 zł

Porsche Macan 4S

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.1 sec
  • Prędkość maksymalna: 240 km/h
441 km
realnego zasięgu
Ceny od 416 000 zł

Porsche Macan Turbo Electric

  • Akumulator netto: 96.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.3 sec
  • Prędkość maksymalna: 260 km/h
441 km
realnego zasięgu
Ceny od 526 000 zł

Porsche Macan Electric

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,7 s
  • Prędkość maksymalna: 220 km/h
Ceny od 370000 zł

Porsche Macan 4E

  • Akumulator netto: 96.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.2 sec
  • Prędkość maksymalna: 220 km/h
446 km
realnego zasięgu
Ceny od 386 000 zł

Lotus Emeya R

  • Akumulator netto: 100.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.8 sec
  • Prędkość maksymalna: 256 km/h
449 km
realnego zasięgu

Smart #3 Pro+

  • Akumulator netto: 62.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.8 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
332 km
realnego zasięgu

Smart 3 Premium

  • Akumulator netto: 62.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.8 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
326 km
realnego zasięgu

Smart 3 Brabus

  • Akumulator netto: 62.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.7 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
311 km
realnego zasięgu

Tesla Model Y Long Range RWD

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.9 sec
  • Prędkość maksymalna: 217 km/h
417 km
realnego zasięgu
Ceny od 214 990 zł

Xiaomi SU7

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,28 s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h

GMC Sierra EV Denali

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,6 s

Volvo EM90 RWD

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,3 s

Omoda E5

  • Akumulator netto: 61.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.6 sec
  • Prędkość maksymalna: 172 km/h
321 km
realnego zasięgu

Audi Q6 e-tron Performance

  • Akumulator netto: 94.9 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.6 sec
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
454 km
realnego zasięgu
Ceny od 337200 zł

Najnowsze opinie

Mazda MX 30

Data dodania: 10.02.2025
9/10
Jeżdżę tym samochodem czwarty rok więc mogę coś na jego temat napisać. Jest to samochód typowo na miasto i trzeba mieć garażu gniazdko 230V Przejechałem nim 30000km ładuję co drugi,trzeci dzień w garażu od 19.00 do 24.00 i to wystarcza w zupełności na moje potrzeby.Auto doskonale wyposażone/najbogatsza wersja/ świetne przyspieszenie na miasto spalanie średnie po 30000km 19,3KW Do tej pory nie miałem żadnej usterki,a jeżdżę nim codziennie do pracy dzienny przebieg to 25-70km Wady-stukające szyby w drzwiach-kilka razy próbowano naprawić w serwisie bezskutecznie klamki które po opadach deszczu nie pozwalają zamknąć samochodu przez dotyk trzeba to zrobić schowanym w torbie pilotem serwis wyjaśnił że tak ma być??? Auto bardzo wygodne do codziennej jazdy ciche świetne audio wygląd też nietuzinkowy Podsumowując polecam do codziennej jazdy do pracy i na zakupy po mieście a na trasy tzeba mieć benzynę.
opinia

BMW i7 xDrive60

Data dodania: 27.01.2025
10/10
Komfortowa limuzyna klasy premium. Nie ma co porównywać do żadnej z Tesli. Z plusów: - wyciszenie (po zamknięciu drzwi praktycznie nic nie słychać z zewnątrz) - jakoś wykończenia, w każdym detalu wszystko jest spójne idealnie spasowane i wykonane z dobrych materiałów - komfort jazdy - limuzyna płynie, zbiera nierówności bardzo płynnie ale jednocześnie nie odcina całkiem od podłoża - mamy kontrolę nad tym co się dzieje - fotele, regulawane w dziesiątkach kombinacji, można ustawić praktycznie wszystko\ - nagłośnienie kosmos! (głośniki nawet w zagłówkach) - zagięg/zużycie na zaskakująco niskim poziomie - przy spokojnej jeździe 20-25 kWh / 100 km. Więcej testów w dziale z zasięgami https://otoev.pl/modele-ev/bmw/bmw_i7 Minusy: - przekombinowane menu i nawigacja. Interfejs użytkownika niby jest nowoczesny ale czasami człowiek się zastanawia co niemiecki inżynier miał na myśli - brak przedniego bagażnika (maska ma z 1,5metra długości i brak frunka!!) - klapka do ładowania zamykana ręcznie
opinia

Toyota PROACE

Data dodania: 06.01.2025
1/10
80 km z pustym bagażnikiem czas podróży Wrocław - Warszawa 10 godzin w jedną stronę koszt ładowań 1200 w 2 strony Ogólna ocena poniżej krytyki auto jest do niczego
opinia

Izera SUV

Data dodania: 28.12.2024
1/10
Samochód został oficjalnie "skasowany" więc aktualnie jest to fikcyjny pojazd.
opinia

Opel Ampera-e

Data dodania: 27.12.2024
10/10
Latem zasięg miejski ponad 500 km, zimą przy ok 0 stopni 350. Świetne wyposażenie, bezawaryjna
opinia

Tesla Model Y Long Range Dual Motor

Data dodania: 18.12.2024
7/10
Samochód na felgach 20 calowych jest ekstremalnie twardy, jeśli cenicie sobie komfort to trochę sytyację ratują felgi 19. Poza tym, z wad kazdej nowej Tesli to brak czujników parkowania tylko wizualizacja z kamer, dalej automatyczne wycieraczki to kurcze jest dramat do kwadratu... raz działaja dobrze, raz zle, nie ma reguly. Mega plusy to latwosc prowadzenia, nawigacja, cala obsluga jest naprawde intuicyjna, nie ma sie czego tutaj bac. Automatyczne ogrzewanie foteli w zimie tez sie super sprawdza, wsiadasz do cieplego samochodu.
opinia