Najszybsze samochody elektryczne

0 wyników

Fiat 500e 3+1 42 kWh

  • Akumulator netto: 37.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h

Max

12.12.2023
Typowy mieszczuch. malutki i zwinny. Dużo takich widziałem na przykład w Rzymie. Również w wersji spalinowej. Włosi kochają tego malucha. Wszędzie wjedzie i zmieści się nawet w wąskie uliczki, czy małe miejsca parkingowe, gdzie większe auta niestety sobie nie poradzą. Zasięg i zużycie jest tu mniej ważne, bo raczej nikt nie będzie jechał nim w trasę 1000 km, choć to oczywiście możliwe. Szczególnie Panie lubią ten mały model Fiata. Jest fajny i dizajnerski, szczególnie kiedy wnętrze jest na przykład dwukolorowe. Może się naprawdę podobać.
214 km
realnego zasięgu
Ceny od 169 400 zł

Fiat 500e Hatchback 42 kWh

  • Akumulator netto: 37.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
211 km
realnego zasięgu
Ceny od 162 400 zł

Fiat 500e Cabrio 42 kWh

  • Akumulator netto: 37.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
201 km
realnego zasięgu
Ceny od 175 400 zł

Honda e

  • Akumulator netto: 28.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0s
  • Prędkość maksymalna: 145 km/h

Marcin

09.07.2023
Na żywo wygląda kosmicznie!
152 km
realnego zasięgu

Fiat 500e Hatchback 24 kWh

  • Akumulator netto: 21.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h
128 km
realnego zasięgu
Ceny od 142 400 zł

Fiat 500e 3+1 24 kWh

  • Akumulator netto: 21.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h

Ala

08.11.2023
Ten mały elektryk jest idealnym rozwiązaniem dla ruchu miejskiego. Jego kompaktowe wymiary pozwalają na łatwe parkowanie nawet w najciaśniejszych przestrzeniach.
123 km
realnego zasięgu
Ceny od 149 400 zł

Fiat 500e Cabrio 24 kWh

  • Akumulator netto: 21.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h
118 km
realnego zasięgu
Ceny od 155 400 zł

Toyota Mirai

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9 s
  • Prędkość maksymalna: 175 km/h
05.11.2023
Pierwszy podstawowy problem - to brak możliwości umówienia jazdy próbnej, a przynajmniej w Lublinie nie ma takiej możliwości. Powód jest czysto prozaiczny - najbliższa stacja ładowania samochodu wodorowego znajduje się w Warszawie... Jednak jako fan motoryzacji EV nie skreślam tego samochodu, zapewne stacji będzie przybywać i to jest tylko kwestia czasu. Martwi mnie coś innego. Samochód ma praktycznie 5 metrów długości, a miejsca w nim jest mniej niż w Fordzie focusie pierwszej generacji... albo mniej niż a Yarisie. Wszystkiemu winna jest konstrukcja samochodu i konieczność zmieszczenia w podwoziu 3 butli na wodór, które skutecznie zajmują przestrzeń pasażerską. Traktujmy ten samochód jako prototyp i ciekawostkę. Natomiast kibicuję Toyocie i innym producentom, ponieważ wodór wcześniej czy później wejdzie pod strzechy ale zapewne najpierw w transporcie publicznym.
Ceny od 318 900 zł

Volkswagen ID.6 X 82 kWh

  • Akumulator netto: 77 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,1 s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Volkswagen ID.6 CROZZ 82 kWh

  • Akumulator netto: 77 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,1 s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Maxus MIFA 9

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.2s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
294 km
realnego zasięgu
Ceny od 289 900 zł

Opel Mokka e

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.2s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h

Krzysztof

27.08.2024
przejechałem nim ponad 65000km w 2 lata - ogólnie autko ok. Natomiast serwis beznadziejny. Nie umieją przez ten czas usunąć usterki która jest wkurzająca. Mam zamiar kupić drugiego elektryka tylko z większym zasięgiem
230 km
realnego zasięgu
Ceny od 169 000 zł

BYD SEAL U Comfort

  • Akumulator netto: 71.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.3 sec
  • Prędkość maksymalna: 175 km/h
311 km
realnego zasięgu

Kia EV9 99,8 kWh RWD

  • Akumulator netto: 99.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.4s

Max

12.12.2023
To wielki elektryk od Kii. Moim zdaniem tylko wersja z większą baterią ma sens. 100 kWh pozwoli pojeździć bez stresu, choć i tak zużycie nie będzie tutaj małe. Przy tym pakiecie auto powinno w ziemie przejechać około 300 km w trasie przy prędkościach 120-130 km/h, w lecie może bliżej 400 km. Wnętrze jest przestronne i można w nim spokojnie spać. jednak do takiego kolosa chyba bym się pokusił o pakiet w granicach 120 kWh. Byłoby znacznie lepiej jeśli idzie o zasięg realny. Tu również mamy 800V baterie, więc ładowanko będzie naprawdę szybkie.
407 km
realnego zasięgu

Renault Zoe ZE50 R135

  • Akumulator netto: 52.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.5s
  • Prędkość maksymalna: 140 km/h
286 km
realnego zasięgu
Ceny od 180 500 zł

BYD SEAL U 87 kWh Design

  • Akumulator netto: 87.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.6 sec
  • Prędkość maksymalna: 175 km/h
367 km
realnego zasięgu

Volkswagen ID.3 Pro

  • Akumulator netto: 58.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.6s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
319 km
realnego zasięgu

Kia e-Soul 39 kWh

  • Akumulator netto: 39.2 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.6s
  • Prędkość maksymalna: 156 km/h
206 km
realnego zasięgu

Volkswagen e-Golf II

  • Akumulator netto: 32.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.6 sec
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
167 km
realnego zasięgu

Skywell ET5

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.6
  • Prędkość maksymalna: 150
Ceny od 208 990 zł