Najszybsze samochody elektryczne

0 wyników

Honda e Advance

  • Akumulator netto: 28.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.3s
  • Prędkość maksymalna: 145 km/h

Marcin

09.07.2023
Na żywo wygląda jeszcze lepiej - zwłaszcza ten żółty kolor
152 km
realnego zasięgu
Ceny od 234 900 zł

Volvo EM90 RWD

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,3 s

Volvo EX90 Single Motor (5os)

  • Akumulator netto: 101.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.4 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
407 km
realnego zasięgu
Ceny od 399 900 zł

Volvo EX90 Single Motor (7os)

  • Akumulator netto: 101.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.4 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
407 km
realnego zasięgu
Ceny od 409 900 zł

Volkswagen ID.5 Pro Performance

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.4 sec
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
403 km
realnego zasięgu
Ceny od 236 190 zł

MG ZS EV Long Range

  • Akumulator netto: 68.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.4s
  • Prędkość maksymalna: 175 km/h

Anton

06.12.2023
Taki SUV niskobudżetowy, wewnątrz klimat sprzed kilku lat ale bez dramatu. Wersja z wiekszą baterią ma całkiem dobry zasięg. I model elektryczny jeszcze jakoś się broni. Wersja spalinowa z silnikami od 1 listra do 1,5 litra? umówmy się - to nie jeździ dobrze. Przyspieszenie po 12 sekund do 100 km/h? bardzo słabe
337 km
realnego zasięgu
Ceny od 123 500 zł

Volkswagen ID.4 Pro Performance

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.5s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
383 km
realnego zasięgu
Ceny od 220 390 zł

Audi Q4 Sportback e-tron 40

  • Akumulator netto: 76.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.5s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
05.10.2023
Jako budżetowy model Audi - spełnia moje oczekiwania. Wykończenie i materiały znacznie przyjemniejsze niż w innych elektrykach tej klasy cenowej. Przestronne wnętrze. Klasyczny wygląd. Realny zasięg w cyklu mieszanym wychodzi mi około 450km. Na autostradzie przy 140km/h - około 300km. Przy 110km/h - 420km - wartości z realnej jazdy jesienią (+12C - radio+ klima+ ładowanie telefonu - na normalnym trybie). Mam wersję z PC i liczę na to że w zimę nie będzie tak drastycznej różnicy jak w tym zestawieniu. Nie wiem dlaczego modele skody i VW z tą samą baterią i silnikiem - a gorszą aerodynamiką są klasyfikowane wyżej.
382 km
realnego zasięgu
Ceny od 260 100 zł

Volkswagen ID.4 1st

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.5s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
368 km
realnego zasięgu

Audi Q4 e-tron 40

  • Akumulator netto: 76.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.5s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
363 km
realnego zasięgu
Ceny od 248 800 zł

Kia EV6 Standard Range 2WD

  • Akumulator netto: 54.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.5s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h

Max

12.12.2023
bardzo fajne auto. Wyróżnia się na drodze i zwraca uwagę. Zdecydowanie dobre na miasto bo ma niskie zużycie energii. W trasie już trochę gorzej ale przez to że ładuje się bardzo szybko dzięki baterii 800V, nie ma problemu z jeżdżeniem nawet w długie trasy. Samochód jest duży i wygodny, bagażnik też spoko, choć 4 osobowa rodzina z dziećmi może mieć problem żeby się pomieścić. Ale większość aut tak ma, więc trzeba się na coś zdecydować.
286 km
realnego zasięgu
Ceny od 209 900 zł

Hyundai IONIQ 5 Standard Range 2WD

  • Akumulator netto: 54.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.5s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
265 km
realnego zasięgu
Ceny od 219 900 zł

Peugeot e-2008 SUV

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.5s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
230 km
realnego zasięgu

Skoda Enyaq iV 80

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.6s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
408 km
realnego zasięgu
Ceny od 209 850 zł

Mercedes EQA 250plus

  • Akumulator netto: 70.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.6s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
393 km
realnego zasięgu
Ceny od 229 300 zł

Mercedes EQA 250

  • Akumulator netto: 66.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.6s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
358 km
realnego zasięgu
Ceny od 218 900 zł

Mini Countryman E

  • Akumulator netto: 64.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.6 sec
  • Prędkość maksymalna: 170 km/h
357 km
realnego zasięgu

MG ZS EV Standard Range

  • Akumulator netto: 49.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.6s
  • Prędkość maksymalna: 175 km/h
245 km
realnego zasięgu
Ceny od 123 500 zł

BMW iX1 eDrive20

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,6 s
  • Prędkość maksymalna: 170 km
Ceny od 220 000 zł

Skoda Enyaq Coupe iV 80

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.7s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
426 km
realnego zasięgu
Ceny od 247 550 zł