Najszybsze samochody elektryczne

0 wyników

ORA Funky Cat GT

  • Akumulator netto: 59.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.2s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
289 km
realnego zasięgu

MG ZS EV

  • Akumulator netto: 42.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.2s
  • Prędkość maksymalna: 140 km/h
18.07.2023
Jeździłem bliźniaczą wersją spalinową. Napęd w spalinowym to dramat, przyspieszenie chyba z 15s do 100 km/h. Tutaj widać, że w parametrach jest dużo lepiej. Natomiast martwi mała bateria. Realny zasięg pewnie ze 150km. Natomiast plus to jakość wewnątrz. Taki typowy SUV konstrukcyjnie sprzed 10 lat.
199 km
realnego zasięgu

Mini Cooper SE Convertible

  • Akumulator netto: 28.9 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.2s
147 km
realnego zasięgu

XPENG G3

  • Akumulator netto: 47,1 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.2 s

ORA Funky Cat 48 kWh

  • Akumulator netto: 45.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.3s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
240 km
realnego zasięgu

Honda e Advance

  • Akumulator netto: 28.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.3s
  • Prędkość maksymalna: 145 km/h

Marcin

09.07.2023
Na żywo wygląda jeszcze lepiej - zwłaszcza ten żółty kolor
152 km
realnego zasięgu
Ceny od 234 900 zł

Volvo EM90 RWD

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,3 s

Volvo EX90 Single Motor (5os)

  • Akumulator netto: 101.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.4 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
407 km
realnego zasięgu
Ceny od 399 900 zł

Volvo EX90 Single Motor (7os)

  • Akumulator netto: 101.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.4 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
407 km
realnego zasięgu
Ceny od 409 900 zł

Volkswagen ID.5 Pro Performance

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.4 sec
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
403 km
realnego zasięgu
Ceny od 236 190 zł

MG ZS EV Long Range

  • Akumulator netto: 68.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.4s
  • Prędkość maksymalna: 175 km/h

Anton

06.12.2023
Taki SUV niskobudżetowy, wewnątrz klimat sprzed kilku lat ale bez dramatu. Wersja z wiekszą baterią ma całkiem dobry zasięg. I model elektryczny jeszcze jakoś się broni. Wersja spalinowa z silnikami od 1 listra do 1,5 litra? umówmy się - to nie jeździ dobrze. Przyspieszenie po 12 sekund do 100 km/h? bardzo słabe
337 km
realnego zasięgu
Ceny od 123 500 zł

Volkswagen ID.4 Pro Performance

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.5s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
383 km
realnego zasięgu
Ceny od 220 390 zł

Audi Q4 Sportback e-tron 40

  • Akumulator netto: 76.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.5s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
05.10.2023
Jako budżetowy model Audi - spełnia moje oczekiwania. Wykończenie i materiały znacznie przyjemniejsze niż w innych elektrykach tej klasy cenowej. Przestronne wnętrze. Klasyczny wygląd. Realny zasięg w cyklu mieszanym wychodzi mi około 450km. Na autostradzie przy 140km/h - około 300km. Przy 110km/h - 420km - wartości z realnej jazdy jesienią (+12C - radio+ klima+ ładowanie telefonu - na normalnym trybie). Mam wersję z PC i liczę na to że w zimę nie będzie tak drastycznej różnicy jak w tym zestawieniu. Nie wiem dlaczego modele skody i VW z tą samą baterią i silnikiem - a gorszą aerodynamiką są klasyfikowane wyżej.
382 km
realnego zasięgu
Ceny od 260 100 zł

Volkswagen ID.4 1st

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.5s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
368 km
realnego zasięgu

Audi Q4 e-tron 40

  • Akumulator netto: 76.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.5s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
363 km
realnego zasięgu
Ceny od 248 800 zł

Kia EV6 Standard Range 2WD

  • Akumulator netto: 54.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.5s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h

Max

12.12.2023
bardzo fajne auto. Wyróżnia się na drodze i zwraca uwagę. Zdecydowanie dobre na miasto bo ma niskie zużycie energii. W trasie już trochę gorzej ale przez to że ładuje się bardzo szybko dzięki baterii 800V, nie ma problemu z jeżdżeniem nawet w długie trasy. Samochód jest duży i wygodny, bagażnik też spoko, choć 4 osobowa rodzina z dziećmi może mieć problem żeby się pomieścić. Ale większość aut tak ma, więc trzeba się na coś zdecydować.
286 km
realnego zasięgu
Ceny od 209 900 zł

Hyundai IONIQ 5 Standard Range 2WD

  • Akumulator netto: 54.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.5s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
265 km
realnego zasięgu
Ceny od 219 900 zł

Peugeot e-2008 SUV

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.5s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
230 km
realnego zasięgu

Skoda Enyaq iV 80

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.6s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
408 km
realnego zasięgu
Ceny od 209 850 zł

Mercedes EQA 250plus

  • Akumulator netto: 70.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.6s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
393 km
realnego zasięgu
Ceny od 229 300 zł