Najszybsze samochody elektryczne

0 wyników

Tesla Model 3 Long Range Performance

  • Akumulator netto: 73.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.4s
  • Prędkość maksymalna: 261 km/h

Jogur

26.04.2024
+ ma kopa + trzyma się dobrze drogi + wygodna z przodu, dość wygodna z tyłu - niewygodny bagażnik tylny przy załadunku do linii foteli w porównaniu np. do eSki, Y - warstwa śniegu elegancko potrafi spaść do tylnego bagażnika szczególnie jak nie zdąży spłynąć przy odmrażaniu tylnej szyby - zawieszenie przednie - całe wymienione po 30kkm przebiegu a omijam dziury i zwaaaalniam na progach - układ HVAC - wymieniane elementy po kolei aż jest nowy (brak AC, rzęziła "pompa ciepła", wycieki czynnika, padła "nagrzewnica/wymiennik"
407 km
realnego zasięgu
Ceny od 256 990 zł

Tesla Model X P90DL

  • Akumulator netto: 85.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.4s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
02.07.2023
Niestety tutaj bateria nie jest za duża. Zwłaszcza w wersji Performance będzie to odczuwalne niskim zasięgiem. Trudno jest zrobić 300 km tym modelem.
Ceny od 439 990 zł

Mercedes EQE AMG 53 4MATIC+

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.5s
  • Prędkość maksymalna: 220 km/h
426 km
realnego zasięgu
Ceny od 518 300 zł

Mercedes EQE SUV AMG 53 4MATIC+

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.5s
  • Prędkość maksymalna: 240 km/h
387 km
realnego zasięgu
Ceny od 557 200 zł

Kia EV6 GT

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.5s
  • Prędkość maksymalna: 260 km/h
328 km
realnego zasięgu
Ceny od 399 900 zł

Rivian R1T

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,5 s
  • Prędkość maksymalna: 201 km/h
19.07.2023
Widziałem na żywo, jest niesamowity. Jeśli miałbym jeździć pickupem to tylko takim

Volvo EX30 Twin Motor Performance

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.6 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
04.03.2024
Testowałem go osobiście. Mam trochę doświadczenia w jeździe na prąd. Bardzo dobra trakcja, zarówno z napedem na 2 kola jak i na 4. Oczywiście zasięg wltp to bajka. Ale jest nieźle. Im gwałtowniej ciśniemy padał gazu tym większe zużycie prądu. Tak po prostu jest, ale jadąc spokojnie, można zbliżyć sie do 400 km zasięgu. Testowałem w lutym, więc temperatura ok. 2-3 stopnie. Największym mankamentem jest jeden ekran, na którym kontrolujemy wszystkie parametry. Brakuje bardziej przemyślanego oprogramowania. Kilka funkcji powinno być dostępne "pod ręką" (np. chwilowe zużycie prądu). Ale ogólnie bardzo pozytywnie.
323 km
realnego zasięgu
Ceny od 229 900 zł

BMW i7 M70 xDrive

  • Akumulator netto: 101.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.7s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
446 km
realnego zasięgu
Ceny od 820 000 zł

Porsche Taycan GTS

  • Akumulator netto: 83.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.7s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
22.07.2023
Miałem przyjemność jazdy testowej tym samochodem. W kilka chwil na liczniku pojawiło się 200km/h i się wystraszyłem jak to się stało :-)) Nie czuć prędkości, świetnie trzyma się drogi. Tylko troche mało miejsca z tyłu
421 km
realnego zasięgu
Ceny od 969 000 zł

Porsche Taycan GTS Sport Turismo

  • Akumulator netto: 83.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.7s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
408 km
realnego zasięgu
Ceny od 974 000 zł

Tesla Model X Performance

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.7s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h

Piotr

27.06.2023
Mój pierwszy elektryk. Polecam ten model!
388 km
realnego zasięgu
Ceny od 439 990 zł

Tesla Model Y Performance

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.7s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

30.08.2023
Tesla Model Y to dla mnie obecnie praktycznie idealny elektryk. Odpowiedni rozmiar, mnóstwo miejsca, zarówno dla pasażerów pojazdu jak i bagaży. Ogromny przedni bagażnik idealnie sprawdza się podczas długich podróży. Tylny również jest bardzo duży. Może nieco płytki, ale obszerny, no i mamy jeszcze dodatkową przestrzeń pod podłogą tylnego bagażnika. Auto ma mnóstwo mocy i mimo niepozornego wyglądu SUV-a, potrafi zostawić za sobą nawet super sportowe auta spalinowe. Zresztą wszystkie wersje Performance Tesli są super szybkie i zachowują się jak nie przymierzając jakieś hypercary.
377 km
realnego zasięgu
Ceny od 257 990 zł

Smart 3 Brabus

  • Akumulator netto: 62.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.7 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
311 km
realnego zasięgu

Tesla Model S Long Range Plus

  • Akumulator netto: 98.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.8s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h

Mario

27.06.2023
Na urlop po Europie - w sam raz! :)
536 km
realnego zasięgu
Ceny od 419 990 zł

Tesla Model S Long Range

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.8s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

29.08.2023
Mam spory sentyment do Modelu S. Mimo produkcji od 2013 roku, a właściwie nawet od 2012 w USA, zarówno wygląd jak i funkcjonalność są na bardzo dobrym poziomie. Baterie wytrzymują nawet kilkaset tysięcy przebiegu, a wygoda podróżowania jest na dobrym poziomie. Bezcenne według mnie jest darmowe ładowanie, które można spotkać w wielu Modelach S i X z okresu produkcji 2012-2017(31 marzec). Można takim autem jeździć praktycznie po całej Europie i to bez żadnych kosztów. Płacimy tylko za winiety i autostrady.
505 km
realnego zasięgu
Ceny od 419 990 zł

NIO ET7 100 kWh

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.8s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

29.08.2023
NIO to nowy gracz na europejskim rynku. Auto zrobione wręcz wzorowo, jeśli chodzi o jakość i wykonanie. Bateria 100 kWh robi robotę, mogłaby tylko nieco szybciej się ładować choć i to co jest do normalnej jazdy nawet w trasie wystarczy. Auto ma dużo miejsca i zaawansowany Soft, a najlepszą robotę robi NOMI, czyli taki śmieszny asystent jazdy. Generalnie będę śledził z uwagą tego producenta bo robi naprawdę dobrą elektromobilną robotę.
470 km
realnego zasięgu
Ceny od 449900 zł

BYD SEAL AWD

  • Akumulator netto: 82.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.8 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
456 km
realnego zasięgu
Ceny od 224400 zł

BMW iX M60

  • Akumulator netto: 105.2 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.8s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
436 km
realnego zasięgu
Ceny od 609 000 zł

Polestar 4 Long Range Dual Motor

  • Akumulator netto: 94.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.8s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
431 km
realnego zasięgu

BMW i5 M60 xDrive

  • Akumulator netto: 81.2 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.8 sec
  • Prędkość maksymalna: 230 km/h
392 km
realnego zasięgu
Ceny od 500 000 zł