Najszybsze samochody elektryczne

0 wyników

NIO ET7 75 kWh

  • Akumulator netto: 70.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.8s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
372 km
realnego zasięgu
Ceny od 409900 zł

MG MG4 XPOWER

  • Akumulator netto: 61.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.8 sec
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
296 km
realnego zasięgu
Ceny od 169 900 zł

Fisker Ocean One

  • Akumulator netto: 105.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.9s
  • Prędkość maksymalna: 205 km/h
490 km
realnego zasięgu

Fisker Ocean Extreme

  • Akumulator netto: 105.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.9s
  • Prędkość maksymalna: 205 km/h
470 km
realnego zasięgu

BYD HAN AWD Emerald

  • Akumulator netto: 85.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.9 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
459 km
realnego zasięgu
Ceny od 320000 zł

BYD HAN AWD Executive

  • Akumulator netto: 85,4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.9s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
444 km
realnego zasięgu
Ceny od 303700 zł

Tesla Model X Dual Motor

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.9s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
444 km
realnego zasięgu
Ceny od 484 990 zł

BMW i4 M50

  • Akumulator netto: 80.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.9s
  • Prędkość maksymalna: 225 km/h
BMW i4 M50 to elektryczna propozycja w segmencie sportowych sedanów, która z pewnością przyciąga wzrok swoim dynamicznym wyglądem oraz zachwyca imponującymi osiągami. Model ten jest nie tylko szybki, ale także zapewnia prawdziwe, sportowe doznania za kierownicą, co jest zasługą doskonale wyważonej konstrukcji oraz precyzyjnego układu kierowniczego. Wnętrze jest eleganckie i luksusowe, oferując najwyższej klasy materiały i zaawansowane technologie, z których słynie marka BMW. W kwestii przyspieszenia i dynamiki jazdy, i4 M50 jest godnym przeciwnikiem dla wielu sportowych aut z tradycyjnymi jednostkami napędowymi. Co więcej, BMW i4 M50 oferuje stosunkowo duży bagażnik oraz przestronne wnętrze, co czyni go praktycznym wyborem nawet dla rodziny. Jednakże, jedną z wad modelu może być jego cena - jako że sportowe, elektryczne sedany od producenta premium nie należą do najtańszych opcji na rynku.
428 km
realnego zasięgu
Ceny od 362 500 zł

XPENG G9 AWD Long Range

  • Akumulator netto: 94.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.9s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
392 km
realnego zasięgu

NIO EL7 100 kWh

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.9s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
382 km
realnego zasięgu
Ceny od 468 900 zł

NIO EL7 75 kWh

  • Akumulator netto: 70.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.9s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
304 km
realnego zasięgu
Ceny od 426 900 zł

Smart 1 Brabus

  • Akumulator netto: 62.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.9s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
284 km
realnego zasięgu

HiPhi X

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,9 s

Tesla Roadster I

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,9 s
  • Prędkość maksymalna: 201 km/h

Seres 5

  • Akumulator netto: 80 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,9 s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
Ceny od 359000 zł

NIO ET5 Touring 100 kWh

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.0 sec
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
474 km
realnego zasięgu

NIO ET5 100 kWh

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.0s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
NIO ET5 to bardzo ciekawe auto. Dobrze wykończone i wykonane. Okazuje się że Chińczycy odrobili pracę domową a wzorowanie się na Tesli przyniosło wyśmienity skutek. Mamy pakiety baterii 75 i 100 kWh, a szczególnie ten większy zapewni super zasięg jak na tą klasę samochodu elektrycznego. Mamy oczywiście do dyspozycji również asystenta jazdy w postaci śmiesznej Nomi, bez której osobiście nie wyobrażam sobie zakupu tego auta. Nomi to opcja, ale dla mnie obowiązkowa. Jedyny minus ET5 to zbyt mała moc ładowania DC. Jednak w najnowszym modelu ET5, czyli wersji Touring-kombi, znacznie poprawiono tą opcję i teraz moc ładowania DC wynosi 180 kW.
456 km
realnego zasięgu
Ceny od 336 900 zł

Porsche Taycan 4S Plus

  • Akumulator netto: 83.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.0s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
444 km
realnego zasięgu
Ceny od 499 000 zł

Porsche Taycan 4S Plus Sport Turismo

  • Akumulator netto: 83.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.0s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
392 km
realnego zasięgu
Ceny od 503 000 zł

Porsche Taycan 4S (limuzyna)

  • Akumulator netto: 71.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.0s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
368 km
realnego zasięgu
Ceny od 499 000 zł