Najtańsze samochody elektryczne

0 wyników

Porsche Taycan Turbo S

  • Akumulator netto: 83.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.8s
  • Prędkość maksymalna: 260 km/h

Krzych

30.06.2023
Parametry sportowe pierwsza klasa, prowadzenie super. Slabiej z praktycznoscia poniewaz z tylu jest malo miejsca. No i ta cena!
363 km
realnego zasięgu
Ceny od 969 000 zł

Porsche Taycan GTS

  • Akumulator netto: 83.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.7s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
22.07.2023
Miałem przyjemność jazdy testowej tym samochodem. W kilka chwil na liczniku pojawiło się 200km/h i się wystraszyłem jak to się stało :-)) Nie czuć prędkości, świetnie trzyma się drogi. Tylko troche mało miejsca z tyłu
421 km
realnego zasięgu
Ceny od 969 000 zł

Porsche Taycan Turbo S Sport Turismo

  • Akumulator netto: 83.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.8s
  • Prędkość maksymalna: 260 km/h
358 km
realnego zasięgu
Ceny od 974 000 zł

Porsche Taycan GTS Sport Turismo

  • Akumulator netto: 83.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.7s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
408 km
realnego zasięgu
Ceny od 974 000 zł

Lucid Air Sapphire

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2
  • Prędkość maksymalna: 320 km/h
Ceny od 1 178 236 zł

Rolls-Royce Spectre

  • Akumulator netto: 100.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.5s
417 km
realnego zasięgu
Ceny od 1 661 684 zł

Hispano Suiza Carmen Boulogne

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2,7 s
Ceny od 8 046 898 zł

Rimac Nevera 120 kWh

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 1,97 s
  • Prędkość maksymalna: 412 km/h
Ceny od 8 741 600 zł

NIO EL8 Standard Range

  • Akumulator netto: 73.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.1 sec
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
328 km
realnego zasięgu

NIO EL8 Long Range

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.1 sec
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
413 km
realnego zasięgu

Mini Cooper SE 2024

  • Akumulator netto: 49.2 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.7 sec
  • Prędkość maksymalna: 170 km/h
316 km
realnego zasięgu

Peugeot e-5008 98 kWh Long Range

  • Akumulator netto: 98.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 170 km/h
459 km
realnego zasięgu

Peugeot e-5008 73 kWh Dual Motor

  • Akumulator netto: 73.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 170 km/h
328 km
realnego zasięgu

Zeekr X Privilege AWD

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.8 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
321 km
realnego zasięgu

Zeekr X Long Range RWD

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.6 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
326 km
realnego zasięgu

Zeekr 001 Long Range RWD

  • Akumulator netto: 94.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.2 sec
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
474 km
realnego zasięgu

Zeekr 001 Performance AWD

  • Akumulator netto: 94.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.8 sec
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
454 km
realnego zasięgu

BMW i3 94 Ah

  • Akumulator netto: 27.2 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h

Dominik

17.04.2024
Użytkuje dwa jeden 2016 przed lift 150 tyś km pojemność netto zeszła z 29,5 na 27,4 kWh . Z wymianą poduszka pod silnikiem 300pln Z wymianą łożysko mcperson 370pln Brak pompy ciepła daje zużycie średnioroczne 16,5 kWh /100km Standardowa prognoza w 20’C -180 km. Rekord 240km Drugi polift 2017 50 tyś km pojemność zeszła z 29,6 na 29 kWh . Brak awarii i wymian . Pompa ciepła daje zużycie średnioroczne 13,4 kWh /100km. Standardowa prognoza w 20’C -210km Rekord 314km. + mały ale duży(305 cm pomiędzy szybami) + zrywny + niezniszczalny + zwrotny + genialna krzywa ładowania do 84%ładuje się praktycznie pełną mocą 50 kW (średnia 46-47) czyli od 15 do 85 % ładuje się 24-28 min. - twarde zawieszenie. - wąskie 19’ opony to słaby pomysł (na 20’ i 195/55 jest idealnie)
147 km
realnego zasięgu

Fiat Grande Panda

  • Akumulator netto: 44.0 kWh
240 km
realnego zasięgu

Lotus Emeya R

  • Akumulator netto: 100.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.8 sec
  • Prędkość maksymalna: 256 km/h
449 km
realnego zasięgu