Najtańsze samochody elektryczne

0 wyników

Tesla Model X Plaid

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.6s
  • Prędkość maksymalna: 262 km/h
02.07.2023
Przejechałem Modelem X Long Range już 100 000 km i polecam przede wszystkim za przestrzeń, pojemność bagażników. Falcony są naprawdę praktyczne, nie ma się czego obawiać jeśli chodzi o parkowanie. Wersja Plaid to już naprawdę petarda.
428 km
realnego zasięgu
Ceny od 546 990 zł

Mercedes EQE SUV AMG 53 4MATIC+

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.5s
  • Prędkość maksymalna: 240 km/h
387 km
realnego zasięgu
Ceny od 557 200 zł

Porsche Taycan 4S Sport Turismo

  • Akumulator netto: 71.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.0s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
338 km
realnego zasięgu
Ceny od 563 000 zł

Mercedes EQS 450 4MATIC

  • Akumulator netto: 107.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.6s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
13.07.2023
Zdecydowanie jest to najlepiej wyciszony samochod elektryczny jakim jezdzilem. Zasięg jest naprawdę imponujacy, dzięki ogromnej baterii. Mi osobiście tylko przeszkadza ilosc kolorowych ekranów i ich stylistyka. Ale na pewno mozna sie do nich przyzwyczaic.
568 km
realnego zasięgu
Ceny od 564 000 zł

Mercedes EQS 500 4MATIC

  • Akumulator netto: 107.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.8s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
554 km
realnego zasięgu
Ceny od 567 200 zł

Mercedes EQS SUV 450 4MATIC

  • Akumulator netto: 108.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.0s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
454 km
realnego zasięgu
Ceny od 570 600 zł

Porsche Taycan 4S Cross Turismo

  • Akumulator netto: 83.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.1s
  • Prędkość maksymalna: 240 km/h
382 km
realnego zasięgu
Ceny od 583 000 zł

Mercedes EQS SUV 450plus

  • Akumulator netto: 108.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.7s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

30.08.2023
Może jeździłem nim zbyt krótko aby ocena była dokładna, ale ogólne wrażenie jakie odniosłem to to że jest to bardzo luksusowy EV. Z niezłym zasięgiem, dość dynamiczny. jak dla mnie lekko buja na rondach, jednak może można to zredukować za pomocą ustawień trybu jazdy. Ogólnie wielkie i wygodne auto za duże pieniądze. Bagażnik również bardzo duży. Generalnie to wielkie auto i naprawdę fajnie jeździ.
446 km
realnego zasięgu
Ceny od 591 300 zł

BMW iX M60

  • Akumulator netto: 105.2 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.8s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
436 km
realnego zasięgu
Ceny od 609 000 zł

Mercedes EQS SUV 500 4MATIC

  • Akumulator netto: 108.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.2s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
436 km
realnego zasięgu
Ceny od 611 100 zł

Audi e-tron GT RS

  • Akumulator netto: 85.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.3s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
383 km
realnego zasięgu
Ceny od 637 930 zł

BMW i7 xDrive60

  • Akumulator netto: 101.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.7s
  • Prędkość maksymalna: 240 km/h
27.01.2025
Komfortowa limuzyna klasy premium. Nie ma co porównywać do żadnej z Tesli. Z plusów: - wyciszenie (po zamknięciu drzwi praktycznie nic nie słychać z zewnątrz) - jakoś wykończenia, w każdym detalu wszystko jest spójne idealnie spasowane i wykonane z dobrych materiałów - komfort jazdy - limuzyna płynie, zbiera nierówności bardzo płynnie ale jednocześnie nie odcina całkiem od podłoża - mamy kontrolę nad tym co się dzieje - fotele, regulawane w dziesiątkach kombinacji, można ustawić praktycznie wszystko\ - nagłośnienie kosmos! (głośniki nawet w zagłówkach) - zagięg/zużycie na zaskakująco niskim poziomie - przy spokojnej jeździe 20-25 kWh / 100 km. Więcej testów w dziale z zasięgami https://otoev.pl/modele-ev/bmw/bmw_i7 Minusy: - przekombinowane menu i nawigacja. Interfejs użytkownika niby jest nowoczesny ale czasami człowiek się zastanawia co niemiecki inżynier miał na myśli - brak przedniego bagażnika (maska ma z 1,5metra długości i brak frunka!!) - klapka do ładowania zamykana ręcznie
470 km
realnego zasięgu
Ceny od 650 000 zł

Mercedes EQS 580 4MATIC

  • Akumulator netto: 107.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.3s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h

Mirek

08.11.2023
Samochód jest perfekcyjnie wyciszony, jadąc nim odcinasz się od wszystkiego dookoła. Polecam
554 km
realnego zasięgu
Ceny od 694 100 zł

Mercedes EQS SUV 580 4MATIC

  • Akumulator netto: 108.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.6
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
23.05.2023
Genialne, wielkie auto. Cenia niestety też ogromna
454 km
realnego zasięgu
Ceny od 699 000 zł

Mercedes EQS AMG 53 4MATIC+

  • Akumulator netto: 107.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.4s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
515 km
realnego zasięgu
Ceny od 735 200 zł

BYD YangWang U8

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3 s
  • Prędkość maksymalna: 200 km
14.08.2024
Ciekawy stylistycznie , nietuzinkowy ,dobre rozwiązania techniczne węzłów i agregatów ,pływa, jeździ bokiem i wokół własnej osi, elektryk z własną elektrownią ,wykończenie top-topów. Obawiam się że w EU potraktują go jako hybrydę którą nie jest , ale kilka spraw sądowych winno rozwiązać określenie że to 100%elektryk z własną elektrownią . Jest zjawiskowy i dla mnie jest przedmiotem porządania .
Ceny od 750 000 zł

Porsche Taycan Turbo

  • Akumulator netto: 83.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.2s
  • Prędkość maksymalna: 260 km/h
377 km
realnego zasięgu
Ceny od 809 000 zł

Porsche Taycan Turbo Sport Turismo

  • Akumulator netto: 83.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.2s
  • Prędkość maksymalna: 260 km/h
383 km
realnego zasięgu
Ceny od 814 000 zł

Porsche Taycan Turbo Cross Turismo

  • Akumulator netto: 83.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.3s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
372 km
realnego zasięgu
Ceny od 815 000 zł

BMW i7 M70 xDrive

  • Akumulator netto: 101.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.7s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
446 km
realnego zasięgu
Ceny od 820 000 zł