Samochody elektryczne z największymi akumulatorami

0 wyników

Maserati GranTurismo Folgore

  • Akumulator netto: 83.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.7s
  • Prędkość maksymalna: 320 km/h
387 km
realnego zasięgu
Ceny od 896 867 zł

Maserati GranCabrio Folgore

  • Akumulator netto: 83.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.8 sec
  • Prędkość maksymalna: 290 km/h
358 km
realnego zasięgu

XPENG P7 RWD Long Range

  • Akumulator netto: 82.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.7s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
479 km
realnego zasięgu

XPENG P7 AWD Performance

  • Akumulator netto: 82.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.1s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
449 km
realnego zasięgu

XPENG P7 Wing Edition

  • Akumulator netto: 82.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.1s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
426 km
realnego zasięgu

BYD SEAL RWD

  • Akumulator netto: 82.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.9 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
485 km
realnego zasięgu
Ceny od 198000 zł

BYD SEAL AWD

  • Akumulator netto: 82.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.8 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
456 km
realnego zasięgu
Ceny od 224400 zł

Genesis G80 Electrified Luxury

  • Akumulator netto: 82.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.9s
  • Prędkość maksymalna: 225 km/h
402 km
realnego zasięgu

VinFast VF 8 Eco Standard Range

  • Akumulator netto: 82.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.9s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
358 km
realnego zasięgu

VinFast VF 8 Plus Standard Range

  • Akumulator netto: 82.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.5s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
353 km
realnego zasięgu

BMW i5 eDrive40

  • Akumulator netto: 81.2 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.0 sec
  • Prędkość maksymalna: 193 km/h
436 km
realnego zasięgu
Ceny od 345 000 zł

BMW i5 M60 xDrive

  • Akumulator netto: 81.2 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.8 sec
  • Prędkość maksymalna: 230 km/h
392 km
realnego zasięgu
Ceny od 500 000 zł

Tesla Model S P85D

  • Akumulator netto: 80.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.3s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h

Kamil

28.05.2023
Stara ale jara
260
realnego zasięgu
Ceny od 419 990 zł

Tesla Model S 85D

  • Akumulator netto: 80.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.4s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
14.07.2023
Jeździłem takim autem koło roku. Niesamowite przyspieszenie, ogromna moc ponad 700 koni. Jak to w Sce dużo miejsca czy to z przodu, czy z tyłu. No i bagażniki zarówno przedni jak i tylny pomieszczą niezliczoną ilość bagaży. Auto może nie jest mistrzem oszczędności ale przy tej mocy nie można mieć pretensji. W trasie spokojnie robiło koło 300 km, co mi wystarczało w zupełności. Ładowanie na Superchargerach ze względu na wiek auta i konstrukcji pakietu 85 kWh nie jest tak szybkie jak w Modelach 3 czy Y. Jednak często można znaleźć egzemplarze z roczników 2015-2016 z darmowym ładowanie a tu super duży plus.
Ceny od 419 990 zł

Tesla Model S 85

  • Akumulator netto: 80.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.6s
  • Prędkość maksymalna: 225 km/h
Ceny od 419 990 zł

BMW i4 eDrive40

  • Akumulator netto: 80.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.7s
  • Prędkość maksymalna: 190 km/h
08.11.2023
Daje radę.
475 km
realnego zasięgu
Ceny od 292 500 zł

BMW i4 M50

  • Akumulator netto: 80.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.9s
  • Prędkość maksymalna: 225 km/h
BMW i4 M50 to elektryczna propozycja w segmencie sportowych sedanów, która z pewnością przyciąga wzrok swoim dynamicznym wyglądem oraz zachwyca imponującymi osiągami. Model ten jest nie tylko szybki, ale także zapewnia prawdziwe, sportowe doznania za kierownicą, co jest zasługą doskonale wyważonej konstrukcji oraz precyzyjnego układu kierowniczego. Wnętrze jest eleganckie i luksusowe, oferując najwyższej klasy materiały i zaawansowane technologie, z których słynie marka BMW. W kwestii przyspieszenia i dynamiki jazdy, i4 M50 jest godnym przeciwnikiem dla wielu sportowych aut z tradycyjnymi jednostkami napędowymi. Co więcej, BMW i4 M50 oferuje stosunkowo duży bagażnik oraz przestronne wnętrze, co czyni go praktycznym wyborem nawet dla rodziny. Jednakże, jedną z wad modelu może być jego cena - jako że sportowe, elektryczne sedany od producenta premium nie należą do najtańszych opcji na rynku.
428 km
realnego zasięgu
Ceny od 362 500 zł

Mercedes EQC 400 4MATIC

  • Akumulator netto: 80.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.1s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
24.07.2023
Poza tym, że to przeróbka z GLC to całkiem poprawny elektryk. Dobry na start jak ktoś go jest w stanie tanio kupić z rynku wtórnego.
333 km
realnego zasięgu
Ceny od 315 900 zł

Seres 5

  • Akumulator netto: 80 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,9 s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
Ceny od 359000 zł

Volvo C40 Recharge Single Motor ER

  • Akumulator netto: 79.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
388 km
realnego zasięgu
Ceny od 226 900 zł