Samochody elektryczne z największymi akumulatorami

0 wyników

VinFast VF 8 Plus Extended Range

  • Akumulator netto: 87.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.5s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
388 km
realnego zasięgu

VinFast VF 8 Eco Extended Range

  • Akumulator netto: 87.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.9s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
377 km
realnego zasięgu

Nissan Ariya 87kWh

  • Akumulator netto: 87.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.6s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
402 km
realnego zasięgu
Ceny od 214 900 zł

Nissan Ariya e-4ORCE 87kWh - 225 kW

  • Akumulator netto: 87.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.7s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
372 km
realnego zasięgu
Ceny od 229 900 zł

BYD SEAL U 87 kWh Design

  • Akumulator netto: 87.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.6 sec
  • Prędkość maksymalna: 175 km/h
367 km
realnego zasięgu

Nissan Ariya e-4ORCE 87kWh - 290 kW

  • Akumulator netto: 87.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.1s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
358 km
realnego zasięgu
Ceny od 269 900 zł

Audi e-tron Sportback 55 quattro

  • Akumulator netto: 86.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.7s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h

Mario

02.07.2023
Przyjemne EV, bardzo komfortowe z dość dużą ilością miejsca. Bardzo dobrze wyciszone. Zawieszenie bardzo dobrze tłumi nierówności drogi. Dobra krzywa ładowania, dzięki dużym buforów zastosowanym przez Audi w baterii trakcyjnej. Co do zasięgu to mimo dużej baterii nie jest za różowo. Przy wielkości prawie 100 kWh powinno być bez problemu osiągnięte 400 km, tym czasem jest o 100 mniej. Jest to spowodowane po pierwsze dużą masą auta, po drugie aerodynamiką, która nie jest tu powalająca, po trzecie niedoświadczeniem Audi w produkcji EV. Zapewne każdy kolejny model będzie bardziej dopracowany pod względem wydajności zespołu napędowego.
338 km
realnego zasięgu

Audi e-tron 55 quattro

  • Akumulator netto: 86.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.7s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
323 km
realnego zasięgu

Audi e-tron S Sportback

  • Akumulator netto: 86.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.5s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
299 km
realnego zasięgu

Audi e-tron S

  • Akumulator netto: 86.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.5s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
284 km
realnego zasięgu

BYD TANG AWD - RED

  • Akumulator netto: 86.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.6 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
321 km
realnego zasięgu
Ceny od 307900 zł

Volkswagen ID7 Pro S

  • Akumulator netto: 86.0 kWh
485 km
realnego zasięgu

Volkswagen ID.7 Tourer

  • Akumulator netto: 86 kWh

Tesla Model X 90D

  • Akumulator netto: 85.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.0s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
02.07.2023
Przejechałem tym samochodem ok 80 000 km w 3 lata więc mam troche doświadczenia. Plusy to - przestrzeń wewnątrz, w wersji 7 miejscowej naprawdę jest to 7 pełnych miejsc! - pojemność bagażników - jest full miejsca. - super widoczność dla kierowcy i pozycja za kierownicą dużo lepsza niż w Modelu S - bajeranckie falcony, które nie sprawiały problemów Minusów było kilka. Po kilkunastu tys. km wymieniałem łącznik stabilizatora, przy 40 tys km wahacz. Do tego standardowo dla tych modeli wymieniane były półośki. Przez trzy lata może dołożyłem do tego samochodu 2 tyś zł, ponieważ większość usterek była zrobiona na gwarancji. Jeśli ktoś kupuje używane Modele X, to po pierwsze niech zwróci uwagę czy przy przyspieszaniu nie są odczuwalne wibracje i hałas. Jeśli tak, to niezbędna jest wymiana półosi. To prosty temat, koszt ok 2 tys zł.
310
realnego zasięgu
Ceny od 439 990 zł

Tesla Model S P90DL

  • Akumulator netto: 85.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.0s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
Ceny od 419 990 zł

Tesla Model S P90D

  • Akumulator netto: 85.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.3s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
Ceny od 419 990 zł

Tesla Model S 90D

  • Akumulator netto: 85.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.4s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h

Mario

02.07.2023
Model S ma wiele zalet i niewiele wad. Zrobiłem tą wersją ponad 6500 km jadąc do Prowansji we Francji i z powrotem. Auto mega wygodne. 5 metrow długości. Komfortowa jazda szczególnie po autostradzie. Wersja 90D zapewnia dobry zasięg i dość szybkie ładowanie. Starsze modele ładują się mocą do 150 kW a późniejsze 180 kW. Auto mega pojemne. Ogromne bagażniki zarówno z przodu jak i tu szczególnie duże z tyłu. Ogrom miejsca i dobra aerodynamika czynią z tego modelu idealne auto w dalekie trasy. Wersja którą jechałem miała adapter CCS, więc można było ładować Tesle na każdej stacji wyposażonej w to złącze. Dla mnie super auto!
Ceny od 419 990 zł

Tesla Model X P90DL

  • Akumulator netto: 85.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.4s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
02.07.2023
Niestety tutaj bateria nie jest za duża. Zwłaszcza w wersji Performance będzie to odczuwalne niskim zasięgiem. Trudno jest zrobić 300 km tym modelem.
Ceny od 439 990 zł

Tesla Model X P90D

  • Akumulator netto: 85.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.0s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
Ceny od 439 990 zł

BYD HAN AWD Emerald

  • Akumulator netto: 85.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.9 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
459 km
realnego zasięgu
Ceny od 320000 zł