Najnowsze samochody elektryczne

0 wyników

Mercedes EQS 450 4MATIC

  • Akumulator netto: 107.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.6s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
13.07.2023
Zdecydowanie jest to najlepiej wyciszony samochod elektryczny jakim jezdzilem. Zasięg jest naprawdę imponujacy, dzięki ogromnej baterii. Mi osobiście tylko przeszkadza ilosc kolorowych ekranów i ich stylistyka. Ale na pewno mozna sie do nich przyzwyczaic.
568 km
realnego zasięgu
Ceny od 564 000 zł

Hyundai IONIQ 6 Long Range AWD

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.1s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
423 km
realnego zasięgu
Ceny od 304 900 zł

Audi Q8 e-tron Sportback 50 quattro

  • Akumulator netto: 89.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.0s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h

Paulina

27.06.2023
Jego kolor i wnętrze jest idealne :)
407 km
realnego zasięgu
Ceny od 371 330 zł

Renault Kangoo VAN E Tech Electric

  • Akumulator netto: 45.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.6 s
  • Prędkość maksymalna: 132 km/h
199 km
realnego zasięgu
Ceny od 146 700 zł

Nissan Ariya e-4ORCE 87kWh - 225 kW

  • Akumulator netto: 87.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.7s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
372 km
realnego zasięgu
Ceny od 229 900 zł

Nissan Ariya 87kWh

  • Akumulator netto: 87.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.6s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
402 km
realnego zasięgu
Ceny od 214 900 zł

Nissan Ariya 63kWh

  • Akumulator netto: 63.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.5s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
306 km
realnego zasięgu
Ceny od 199 900 zł

Mercedes EQE AMG 53 4MATIC+

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.5s
  • Prędkość maksymalna: 220 km/h
426 km
realnego zasięgu
Ceny od 518 300 zł

Mercedes EQB 350 4MATIC

  • Akumulator netto: 66.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.2s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Marcin

09.07.2023
W 4 Maticu z taką baterią zasięg jest wyraźnie mniejszy niż w wersji 250
304 km
realnego zasięgu
Ceny od 267 800 zł

Mercedes EQB 250 PLUS

  • Akumulator netto: 70.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Marcin

09.07.2023
Pomijając wygląd zewnętrzny (to takie napuchnięte kombi) całkiem dobry samochód. Spory zasięg, dużo miejsca w środku
383 km
realnego zasięgu
Ceny od 243 700 zł

Mercedes EQB 250

  • Akumulator netto: 66.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Max

12.12.2023
Jak to Mercedes. Jest wygoda i miłe wnętrze. Siedzi się dość wysoko, dobra widoczność. Bagażnik całkiem spoko. Jeśli chodzi o zasięg to pewnie, że przydałby się większy, ale na codzienne użytkowanie to bardzo fajny elektryk. Mercedes od 2-3 lat cały czas poprawia swój soft i to jest widoczne. jest dużo lepiej, bardzie czytelnie i mamy rozszerzoną rzeczywistość, która fajnie działa w navigacji.
362 km
realnego zasięgu
Ceny od 224 900 zł

Dacia Spring Electric 45

  • Akumulator netto: 25.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 19.1s
  • Prędkość maksymalna: 125 km/h
142 km
realnego zasięgu
Ceny od 101 490 zł

Mercedes EQB 300 4MATIC

  • Akumulator netto: 66.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.0s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
21.09.2023
Rewelacja, zwinny, szybki, komfortowy. Bardzo dobre zawieszenie, spory i ustawmy bagażnik z możliwością przesuwania kanapy co jeszcze powiększa przestrzeń. Niskie średnie zużycie 17-18kw pozwala na przejechanie ok 400km. Polecam!
316 km
realnego zasięgu
Ceny od 254 500 zł

Mercedes eVito Tourer Long 60 kWh

  • Akumulator netto: 60.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
184 km
realnego zasięgu
Ceny od 323 982 zł

Kia Niro EV 65 kWh

  • Akumulator netto: 64.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.8s
  • Prędkość maksymalna: 167 km/h
12.07.2023
Auto bardzo przyjemne w prowadzeniu. Dość przestronne z całkiem sporym bagażnikiem. Dobrze wyciszone. W mieście auto ma dobry zasięg. Myślę że reklamowane 460 km można osiągnąć, natomiast w trasie niestety nie jest już tak różowo. Bateria powinna być ciut większa niż ta zastosowana przez Kia. Jadąc w trasie nie udało mi się na szybkich stacjach osiągnąć mocy większej niż 68 kW. To zdecydowanie słaby wynik. Kia powinna dać możliwość szybkiego ładowania o mocy co najmniej 150 kW. Wtedy ten model nadawałby się również na dłuższe trasy a nie tylko do miasta, gdzie notabene sprawuje się bardzo dobrze.
362 km
realnego zasięgu
Ceny od 198 900 zł

Hyundai IONIQ 6 Long Range 2WD

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.4s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
479 km
realnego zasięgu
Ceny od 284 900 zł

Ford Mustang Mach E ER AWD

  • Akumulator netto: 91.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.8s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
Miał być w zamyśle elektryczny Mustang. Powstał i jest naprawdę niezły. Wygodny, szybki, nieźle się prezentuje. Jednak mam pewien niedosyt. Chyba zużywa zbyt dużo energii, szczególnie w jeździe po autostradzie. Drugi minus to ładowanie na stacjach DC, szczególnie w nieco zimniejszej aurze. W lecie w miarę ok, ale gdy temperatura spadnie Mach-E jakby lekko niedomagał. To tylko takie odczucie obserwując zużycie i moc ładowania. Może ford poprawi to, na przykład za pomocą aktualizacji softu?
392 km
realnego zasięgu
Ceny od 219 500 zł

CUPRA Born 170 kW 77 kWh

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.0s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
423 km
realnego zasięgu
Ceny od 232 000 zł

CUPRA Born 170 kW 58 kWh

  • Akumulator netto: 58.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.6s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
326 km
realnego zasięgu
Ceny od 204 800 zł

BMW i7 xDrive60

  • Akumulator netto: 101.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.7s
  • Prędkość maksymalna: 240 km/h
18.07.2023
Limuzyna w każdym calu! Cichy i komfortowy. Trochę kontrowersyjny wygląd ale BMW już nas przyzwyczaiło do swoich fanaberii z grillami. Poza tym kosmos.
470 km
realnego zasięgu
Ceny od 650 000 zł