Najnowsze samochody elektryczne

0 wyników

Hongqi E HS9 84 kWh

  • Akumulator netto: 76.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.5s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
279 km
realnego zasięgu

Mercedes EQS SUV 580 4MATIC

  • Akumulator netto: 108.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.6
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
23.05.2023
Genialne, wielkie auto. Cenia niestety też ogromna
454 km
realnego zasięgu
Ceny od 699 000 zł

Tesla Model S Plaid

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.1s
  • Prędkość maksymalna: 322 km/h

Opinia dodana przez AI

21.08.2023
Osiągi: To, co najbardziej wyróżnia Model S Plaid na tle konkurencji, to jego zdolność przyspieszania od 0 do 100 km/h w mniej niż 2 sekundy. To czyni go jednym z najszybszych seryjnych aut na świecie. Dodatkowo, jego prędkość maksymalna to około 322 km/h. Zasięg: Z jednym ładowaniem Model S Plaid może pokonać około 627 km, co jest naprawdę imponującym wynikiem w świecie samochodów elektrycznych. Technologia: Wnętrze auta charakteryzuje się olbrzymim ekranem dotykowym o przekątnej 17 cali, który służy do kontroli większości funkcji pojazdu. System Infotainment został całkowicie odświeżony, oferując bardziej intuicyjny interfejs i szybszą odpowiedź. Wygląd i wnętrze: Model S Plaid posiada nowoczesny, aerodynamiczny kształt z charakterystycznymi dla Tesli liniami. Wnętrze jest luksusowe z wykończeniami z wysokiej jakości materiałów, choć, jak wcześniej wspomniano, jego minimalistyczny design może nie przypaść do gustu każdemu
546 km
realnego zasięgu
Ceny od 511 990 zł

Tesla Model Y RWD

  • Akumulator netto: 57.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 217 km/h

Qba

26.05.2023
Fajna jest
314 km
realnego zasięgu
Ceny od 204990 zł

Tesla Model Y Performance

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.7s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

30.08.2023
Tesla Model Y to dla mnie obecnie praktycznie idealny elektryk. Odpowiedni rozmiar, mnóstwo miejsca, zarówno dla pasażerów pojazdu jak i bagaży. Ogromny przedni bagażnik idealnie sprawdza się podczas długich podróży. Tylny również jest bardzo duży. Może nieco płytki, ale obszerny, no i mamy jeszcze dodatkową przestrzeń pod podłogą tylnego bagażnika. Auto ma mnóstwo mocy i mimo niepozornego wyglądu SUV-a, potrafi zostawić za sobą nawet super sportowe auta spalinowe. Zresztą wszystkie wersje Performance Tesli są super szybkie i zachowują się jak nie przymierzając jakieś hypercary.
377 km
realnego zasięgu
Ceny od 257 990 zł

Mercedes EQE AMG 43 4MATIC

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.2s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
426 km
realnego zasięgu
Ceny od 489 400 zł

Hyundai IONIQ 5 Long Range 2WD

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h

Max

12.12.2023
To dość popularny elektryk ze stajni Hyundaia. Samochód roku z tego co pamiętam. Wygląd iście kosmiczny i nietypowy, ale dzięki temu zwraca uwagę. Ma dość spore zużycie energii, ale rekompensuje to super szybkim ładowaniem. Ma baterię w technologii 800V, więc ładuje się jak mistrz. Napęd jest siostrzany z firmą Kia, więc w EV6 znajdziemy to samo co tu. Ogólnie bardzo fajny elektryk, jeden z moich faworytów EV.
362 km
realnego zasięgu
Ceny od 247 900 zł

Citroen e-C4 X

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.7s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
245 km
realnego zasięgu
Ceny od 185 900 zł

Renault Megane E Tech EV60 130hp

  • Akumulator netto: 60.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 10.5s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
357 km
realnego zasięgu
Ceny od 179 900 zł

Mazda MX 30

  • Akumulator netto: 30.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.7s
  • Prędkość maksymalna: 140 km/h
04.04.2024
Mój przedmówca dość krytycznie podszedł do oceny Mazdy mx30. Pytanie czy teoretyzuje bo po prostu miał okazję przejechać się testowo autem ,czy jest naprawdę właścicielem samochodu .Mam samochód od kilku miesięcy i jestem bardzo zadowolony .Auto jest wyposażone jak niejeden luksusowy automobil. Przejeżdża ok. 170-180 km na jednym naładowaniu .Jest to w zupełności wystarczające do codziennej obsługi : przedszkole , szkoła , treningi , biuro ,sprawunki itp. Jest bardzo dynamiczne i zwinne . Świetnie trzyma się jezdni dzięki niskiemu środkowi ciężkości przez ciężar baterii . W zakrętach jak sortowe auto . Średnie gabaryty pozwalają na łatwe parkowanie i manewrowanie w mieście . Bagażnik jak na takie kompaktowe auto OK . Bardzo wygodne z przodu , z tyłu gorzej . Ale jest to kompakt . A jej wada w postaci niedużej baterii okazała się największą zaletą Mazdy .Ładujemy ją ze zwykłego gniazdka 230v .Pod domem ,u kolegi na działce itp. Nie potrzebna jest kosztowna stacja ładowania .
147 km
realnego zasięgu
Ceny od 161 100 zł

Volvo C40 Recharge Twin Motor

  • Akumulator netto: 79.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.7s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
358 km
realnego zasięgu
Ceny od 226 900 zł

Volvo XC40 Recharge Twin Motor

  • Akumulator netto: 79.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.8s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
357 km
realnego zasięgu
Ceny od 245 900 zł

Volkswagen ID5 Pro

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 10.4s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
403 km
realnego zasięgu
Ceny od 240 790 zł

Volkswagen ID5 GTX

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.3s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
368 km
realnego zasięgu
Ceny od 279 790 zł

Volkswagen ID Buzz Pro

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 10.2 s
  • Prędkość maksymalna: 145 km/h
13.03.2024
Mam od 3 miesięcy i jestem bardzo zadowolony - przerósł moje oczekiwania :) Zrobiło się cieplej i spalania w graniach 20 - 24 kWh
299 km
realnego zasięgu
Ceny od 229 760 zł

Porsche Taycan GTS

  • Akumulator netto: 83.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.7s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
22.07.2023
Miałem przyjemność jazdy testowej tym samochodem. W kilka chwil na liczniku pojawiło się 200km/h i się wystraszyłem jak to się stało :-)) Nie czuć prędkości, świetnie trzyma się drogi. Tylko troche mało miejsca z tyłu
421 km
realnego zasięgu
Ceny od 969 000 zł

Porsche Taycan GTS Sport Turismo

  • Akumulator netto: 83.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.7s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
408 km
realnego zasięgu
Ceny od 974 000 zł

Audi Q8 e-tron Sportback 55 quattro

  • Akumulator netto: 106.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.6s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h

Michał

08.11.2023
Mega komfortowy samochód, moim zdaniem nie doceniany. Zwłaszcza w wersji 55 naprawdę duża bateria daje gwarancję zasięgu - 400 km jest bez problemu do zrobienia. Jeśli teraz będą jesienne wyprzedaże, to warto polować na ten model. Pamiętajcie tylko, żeby brać baterię największą jaka jest!
500 km
realnego zasięgu
Ceny od 371 330 zł

Volkswagen ID.5 Pro

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 10.4 sec
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
403 km
realnego zasięgu
Ceny od 243 890 zł

Fiat E-Ulysse L3 75 kWh

  • Akumulator netto: 68.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.3s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
221 km
realnego zasięgu
Ceny od 165 000 zł