Najnowsze samochody elektryczne

0 wyników

Audi Q4 Sportback e-tron 45 quattro

  • Akumulator netto: 76.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
377 km
realnego zasięgu
Ceny od 260 100 zł

Mercedes EQS SUV 450 4MATIC

  • Akumulator netto: 108.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.0s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
454 km
realnego zasięgu
Ceny od 570 600 zł

Mercedes EQS AMG 53 4MATIC+

  • Akumulator netto: 107.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.4s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
515 km
realnego zasięgu
Ceny od 735 200 zł

Mercedes EQS 500 4MATIC

  • Akumulator netto: 107.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.8s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
554 km
realnego zasięgu
Ceny od 567 200 zł

Mercedes EQE 350 4MATIC

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.3s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
464 km
realnego zasięgu
Ceny od 362 800 zł

Mercedes EQE 350

  • Akumulator netto: 89.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.4s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
Zasięg: EQE oferuje dobry zasięg, który umożliwia długie podróże bez konieczności częstego ładowania. To ważna cecha dla osób, którym zależy na komfortowym i praktycznym użytkowaniu samochodu elektrycznego. Wydajność: Samochód ten oferuje potężne osiągi, zapewniające dynamiczną jazdę. Dzięki wysokiemu momentowi obrotowemu dostępnemu od zera, EQE zapewnia super przyspieszenie i elastyczność na drodze, a szczególnie przy wyprzedzaniu. Luksusowe wnętrze, wykonane z wysokiej jakości materiałów. Bogate w nowoczesne funkcje, takie jak zaawansowany system multimedialny czy intuicyjny interfejs, zapewniają przyjemne doświadczenia podczas podróży. Wśród wad, które mogą być wspomniane: Cena: Mercedes EQE to luksusowy samochód, co wiąże się z wysoką ceną. Może to być bariera dla wielu nabywców.
495 km
realnego zasięgu
Ceny od 347 400 zł

Mercedes EQE 350 Plus

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.4s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
505 km
realnego zasięgu
Ceny od 361 700 zł

Mercedes EQE 500 4MATIC

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.7s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
464 km
realnego zasięgu
Ceny od 402 700 zł

Mercedes EQE 300

  • Akumulator netto: 89.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
500 km
realnego zasięgu
Ceny od 335 300 zł

Hyundai IONIQ 5 Long Range AWD

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.1s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
20.07.2023
Hyundai Ioniq 5 wyposażony w innowacyjny system ładowania 800V, Ioniq 5 może uzyskać znacznie krótszy czas ładowania niż wiele konkurencyjnych samochodów elektrycznych, co zdecydowanie ułatwia podróżowanie na dłuższe trasy. Zasięg Ioniq 5 w zależności od wariantu baterii wynosi od 360 do 480 km, co czyni go atrakcyjnym wyborem dla osób, które szukają auta elektrycznego o wystarczająco długim zasięgu na codzienne potrzeby, a nawet naprawdę długie trasy. Wrażenia z jazdy są pozytywne, dzięki dobremu przyspieszeniu, płynnej i cichej jeździe oraz zaawansowanym funkcjom pomagania jazdy, które dodają jeszcze komfortu. System 800V pozwala na szybkie ładowanie nawet do 350 kW mocy, co oznacza, że można uzyskać do 100 km zasięgu w zaledwie 5 czy 6 minut ładowania.(kluczowa jest oczywiście stacja ładowania. Samochód niektórym może się wydawać nieco za sztywny, ale to osobiste odczucie, niektórzy lubią tak zestrojone zawieszenie.
343 km
realnego zasięgu
Ceny od 293 900 zł

BMW i4 eDrive35

  • Akumulator netto: 67.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.0s
  • Prędkość maksymalna: 190 km/h
05.03.2024
Samochód genialny, przepiękne linie. Zasięg w trybie jazdy autostradowej nieco słabszy, ale na trasie międzymiastowej i podczas jazdy po mieście całkiem - całkiem. Sprawdziłem możliwości BMW charging - super aplikacja i autko się samo kieruje do odpowiedniej ładowarki ( jak jest zajęta to zmienia ładowarkę) i w odpowiednim czasie włącza przygotowanie do ładowania. Rekuperacja działa bardzo skutecznie. Ładowanie na szybkich ładowarkach od 15-20% do 80 w max 40 minut (zależne od ładowarki i jej obciążenia). Wstawiam o jedna gwiazdkę mniej za brak 5 gwiazdek w testach zderzeniowych.
402 km
realnego zasięgu
Ceny od 259 000 zł

Nissan Leaf 40 kWh

  • Akumulator netto: 39.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 144 km/h

PL

13.05.2024
Jestem posiadaczem tego modelu od roku, auto kupione jako nowe, nie kasowany średni pobór energii na głównym komputerze, w lecie unikam klimatyzacji, w zimie wsiadam do auta zagrzanego z sieci, grzeję go też przed odjazdem z pracy z timera i staram się nie dogrzewać wiele w czasie jazdy. Średnioroczny pobór energii równiutko 13,0 kWh/100km głównie z dróg podmiejskich (70%) autostrada to może (5%) miasto pozostałe (25%). Do czego zmierzam, mocno ciężkie buty testowały to zużycie energii, które podane jest na stronie. Moje średnioroczne 13,0 kWh/100km mógłbym rozdzielić na 9-10 kWh/100km w środku lata i 16-17 kWh/100km w środku zimy. Oczywiście staram się nie jeździć wiele szybciej niż ograniczenia prędkości, aczkolwiek na autostradzie zdarzyło się przetestować V-max w postaci licznikowego 155km/h, mocne przyspieszenia spod świateł też się zdarzyło potestować. Ze swojego doświadczenia bardzo polecam jeśli nie robi się tras i ładuje się w domu z cegły będzie służył latami :-)
211 km
realnego zasięgu
Ceny od 147 900 zł

Nissan Leaf eplus

  • Akumulator netto: 59.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 157 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

29.08.2023
Lubię ten model i choć nie jest już pierwszej młodości jest to bardzo solidny elektryk. Sporo miejsca , nawet w bagażniku. Niezłe nagłośnienie i dobre wyciszenie wnętrza. Auto dość pakowne jeśli chodzi o bagaże. System e-pedal działa bardzo dobrze i mozna praktycznie nie używać hamulca. Zasięg w miarę dobry, choć przy dynamicznej jeździe niestety jest trochę biednie. Mogłoby być lepiej. Sytuacji nie poprawia słabe szybkie ładowanie, a właściwie brak aktywnego chłodzenia baterii. Po mieście idealne auto w trasie, szczególnie latem, ze względu na brak chłodzenia baterii spędzimy długie minuty na szybkich stacjach ładowania. Bateria się przegrzewa i ogranicza moc ładowania, co przekłada się na długi jego czas. W mieście nie ma tego problemu, bo bateria nie łapie aż tak wysokich temperatur no i odległości są znacznie mniejsze.
304 km
realnego zasięgu
Ceny od 152 900 zł

Renault Megane E Tech EV60 220hp

  • Akumulator netto: 60.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.4s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
28.03.2024
Niestety jest beznadziejny. Spartaczyli model megane doszczętnie pchając go oczywiście w stronę wyglądu suva. Dziwnie podniesiony z nieproporcjonalnie wielkimi kołami albo to kwestia nadkoli? Dziwnie to bardzo wygląda. Wielkie ekrany nie wiem po co. To auto czy jeżdzżący telewizor?. Pewnie jak padnie to wymiana 30% wartości auta. Po za tym taka kasa za megane. Świat motoryzacji zszedł na psy. Dla mnie nie warty oceny wyższej niż 3, w sumie to nawet nie wiem za co. Kolejna zabawka elektryczna dla nie mająca żadnego sensu. Szkoda bo kiedyś megane naprawdę było fajne. Teraz to już tylko kolejny model, o którym trzeba szybko zapomnieć
357 km
realnego zasięgu
Ceny od 179 900 zł

Renault Megane E Tech EV40 130hp

  • Akumulator netto: 40.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 10.0s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
245 km
realnego zasięgu
Ceny od 179 900 zł

Subaru Solterra AWD

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
296 km
realnego zasięgu
Ceny od 216 357 zł

Tesla Model 3 Performance

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.3s
  • Prędkość maksymalna: 261 km/h
12.07.2023
Auto dla sportowców. Niesamowita moc i napęd 4x4, to zdecydowane zalety Performance'a. Siedzimy tu bardzo nisko jak w typowym aucie sportowym. Trójka w tej wersji jest super szybka, nieco ponad 3 sekundy do setki. Jest też bardzo stabilna, można powiedzieć że trzyma się drogi jak przyklejona. Nawet w ciasnych zakrętach. Świetna na zabawę na torze. Jedyny minus dla mnie to trochę za sztywno zestrojone zawieszenie, na dziurach można pogubić plomby w zębach. Poza tym to świetne auto o świetnych parametrach, i osiągach nie do kupienia za te pieniądze u konkurencji. Tak szybkie Audi czy BMW kosztują przynajmniej 100k złotych więcej.
421 km
realnego zasięgu
Ceny od 256 990 zł

Ford Mustang Mach E SR AWD

  • Akumulator netto: 70.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.3s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
309 km
realnego zasięgu
Ceny od 279 000 zł

NIO ET7 75 kWh

  • Akumulator netto: 70.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.8s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
372 km
realnego zasięgu
Ceny od 409900 zł

NIO ET7 100 kWh

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.8s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

29.08.2023
NIO to nowy gracz na europejskim rynku. Auto zrobione wręcz wzorowo, jeśli chodzi o jakość i wykonanie. Bateria 100 kWh robi robotę, mogłaby tylko nieco szybciej się ładować choć i to co jest do normalnej jazdy nawet w trasie wystarczy. Auto ma dużo miejsca i zaawansowany Soft, a najlepszą robotę robi NOMI, czyli taki śmieszny asystent jazdy. Generalnie będę śledził z uwagą tego producenta bo robi naprawdę dobrą elektromobilną robotę.
470 km
realnego zasięgu
Ceny od 449900 zł