Najnowsze samochody elektryczne

0 wyników

Fiat 600e

  • Akumulator netto: 50.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0 sec
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
274 km
realnego zasięgu
Ceny od 165 000 zł

Lotus Eletre R

  • Akumulator netto: 107.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.9s
  • Prędkość maksymalna: 260 km/h
397 km
realnego zasięgu

Smart 1 Brabus

  • Akumulator netto: 62.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.9s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
284 km
realnego zasięgu

Smart 1 Pro

  • Akumulator netto: 62.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.7s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
294 km
realnego zasięgu

BMW i5 eDrive40

  • Akumulator netto: 81.2 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.0 sec
  • Prędkość maksymalna: 193 km/h
436 km
realnego zasięgu
Ceny od 345 000 zł

BMW i5 M60 xDrive

  • Akumulator netto: 81.2 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.8 sec
  • Prędkość maksymalna: 230 km/h
392 km
realnego zasięgu
Ceny od 500 000 zł

Nowa Kona Electric

  • Akumulator netto: 65.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.8 sec
  • Prędkość maksymalna: 170 km/h

Andrzej

05.11.2023
Hybryda. Na razie przejechane 4000km. Powyrzej oczekiwań choć wiele rzeczy można by zaprojektować lepiej.
367 km
realnego zasięgu
Ceny od 191 900 zł

Volvo EX90 Single Motor (5os)

  • Akumulator netto: 101.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.4 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
407 km
realnego zasięgu
Ceny od 399 900 zł

Volvo EX90 Single Motor (7os)

  • Akumulator netto: 101.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.4 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
407 km
realnego zasięgu
Ceny od 409 900 zł

Volkswagen ID7 Pro

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,5 s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
454 km
realnego zasięgu
Ceny od 284 290 zł

Mercedes EQT 200

  • Akumulator netto: 45.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.6 sec
  • Prędkość maksymalna: 132 km/h
204 km
realnego zasięgu
Ceny od 234 059 zł

Tesla Model 3 Long Range (Highland)

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.4 sec
  • Prędkość maksymalna: 201 km/h
21.01.2024
Nowa wersja względem poprzednika ma sporo różnic. Wnętrze sprawia wrażenie lepiej wykończonego, z zewnątrz na pewno samochód prezentuje się dynamiczniej niż poprzedni Model 3. To co mi kompletnie nie pasuje, to kierunkowskazy jak przyciski w kierownicy. Nie wiem jak ktoś mniej technicznie doświadczony sobie z tym będzie radził?
470 km
realnego zasięgu
Ceny od 224990 zł

Tesla Model 3 (Highland)

  • Akumulator netto: 57.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.1 sec
  • Prędkość maksymalna: 201 km/h

Max

21.12.2023
Dużo zmian, to auto pod każdym względem lepsze od poprzedniczki. Choć stara trójka była dla mnie super, Highland jest o niebo lepszy. Szczególnie jeśli chodzi o wyciszenie i zawieszenie. To się od razu rzuca w uszy i... pupę, której jest dużo wygodniej niż w starej wersji:). Jak miałbym wybierać to zdecydowanie i bez wahania kupiłbym Model 3 Highland.
392 km
realnego zasięgu
Ceny od 194990 zł

Lotus Eletre 111 kWh

  • Akumulator netto: 109.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.5 sec
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
441 km
realnego zasięgu

XPENG G9 RWD Standard Range

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.4s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
347 km
realnego zasięgu

XPENG G9 RWD Long Range

  • Akumulator netto: 94.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.4s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
421 km
realnego zasięgu

XPENG G9 AWD Long Range

  • Akumulator netto: 94.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.9s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
392 km
realnego zasięgu

ORA Funky Cat GT

  • Akumulator netto: 59.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.2s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
289 km
realnego zasięgu

ORA Funky Cat 63 kWh

  • Akumulator netto: 59.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.2s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
311 km
realnego zasięgu

Lexus RZ 450e

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.6s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
279 km
realnego zasięgu