Najnowsze samochody elektryczne

0 wyników

Polestar 2 Long Range Single Motor

  • Akumulator netto: 78.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.2s
  • Prędkość maksymalna: 205 km/h
397 km
realnego zasięgu

Polestar 2 Long Range Dual Motor

  • Akumulator netto: 78.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.5s
  • Prędkość maksymalna: 205 km/h
393 km
realnego zasięgu

Fisker Ocean Ultra

  • Akumulator netto: 105.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.2s
490 km
realnego zasięgu

Fisker Ocean Sport

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.4s
343 km
realnego zasięgu

Fisker Ocean One

  • Akumulator netto: 105.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.9s
  • Prędkość maksymalna: 205 km/h
490 km
realnego zasięgu

Fisker Ocean Extreme

  • Akumulator netto: 105.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.9s
  • Prędkość maksymalna: 205 km/h
470 km
realnego zasięgu

BYD HAN AWD Executive

  • Akumulator netto: 85,4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.9s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
444 km
realnego zasięgu
Ceny od 303700 zł

Lucid Air Touring

  • Akumulator netto: 88.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.2s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
519 km
realnego zasięgu

Lucid Air Pure

  • Akumulator netto: 88.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
546 km
realnego zasięgu

Lucid Air Grand Touring

  • Akumulator netto: 112.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.0s
  • Prędkość maksymalna: 270 km/h
658 km
realnego zasięgu

Polestar 2 Standard Range Single Motor

  • Akumulator netto: 67.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.4s
  • Prędkość maksymalna: 205 km/h
348 km
realnego zasięgu

Polestar 2 Long Range Performance

  • Akumulator netto: 78.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.2s
  • Prędkość maksymalna: 205 km/h
383 km
realnego zasięgu

Audi SQ8 e-tron Sportback

  • Akumulator netto: 106.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.5s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
454 km
realnego zasięgu
Ceny od 457 400 zł

Audi SQ8 e-tron

  • Akumulator netto: 106.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.5s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
423 km
realnego zasięgu
Ceny od 446 100 zł

Abarth 500e Scorpionissima

  • Akumulator netto: 37.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.0s
  • Prędkość maksymalna: 155 km/h
209 km
realnego zasięgu

Jeep Avenger Electric 1st Edition

  • Akumulator netto: 50.8 kWh
  • Prędkość maksymalna: 93 mph
165 mi
realnego zasięgu

Maxus MIFA 9

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.2s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
294 km
realnego zasięgu
Ceny od 289 900 zł

Tesla Model S Dual Motor

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.2s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h

Piotr

29.08.2023
Zawsze byłem fanem "prawdziwych" samochodów, takich co dają wibracje i brzmienie silnika. Elektryki? Eee, dla mnie to zawsze były jakieś zabawki, nie samochody. Ale z ciekawości wsiadłem do Tesli Model S i... co ja mogę powiedzieć... jestem totalnie zafascynowany. Po pierwsze, przyspieszenie. To jest coś niewiarygodnego. Naciskasz pedał i buuum, znika ci w głowie każdy stereotyp o elektrykach. Nie ma opóźnienia, nie ma czekania, jest moc. Po drugie, komfort. Wszystko tu jest zautomatyzowane i wydaje się przemyślane. Ekran w środku wygląda jak jakiś tablet z przyszłości, sterowanie jest intuicyjne, a foteliki jak z pierwszej klasy w samolocie. No i Autopilot. To nie jest jakiś tam zwykły asystent parkowania, to jest krok do jazdy autonomicznej. Pierwszy raz, jak to uruchomiłem to się wystraszyłem 😅, ale teraz? To jest to! Cóż, wygląda na to, że czas się przesiąść na prąd.
539 km
realnego zasięgu
Ceny od 449 990 zł

Tesla Model X Dual Motor

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.9s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
444 km
realnego zasięgu
Ceny od 484 990 zł

Hyundai IONIQ 6 Standard Range 2WD

  • Akumulator netto: 54.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.8s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
352 km
realnego zasięgu