Najnowsze samochody elektryczne

0 wyników

Peugeot e-308 54 kWh

  • Akumulator netto: 50.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.8s
  • Prędkość maksymalna: 170 km/h
281 km
realnego zasięgu
Ceny od 205 800 zł

Sono Sion

  • Akumulator netto: 47.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 140 km/h
230 km
realnego zasięgu

XPENG P7 Wing Edition

  • Akumulator netto: 82.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.1s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
426 km
realnego zasięgu

XPENG P7 RWD Long Range

  • Akumulator netto: 82.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.7s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
479 km
realnego zasięgu

XPENG P7 AWD Performance

  • Akumulator netto: 82.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.1s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
449 km
realnego zasięgu

Mini Cooper SE Convertible

  • Akumulator netto: 28.9 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.2s
147 km
realnego zasięgu

Mercedes EQE SUV AMG 43 4MATIC

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.3s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
392 km
realnego zasięgu
Ceny od 494 800 zł

NIO ET5 Touring 100 kWh

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.0 sec
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
474 km
realnego zasięgu

HiPhi Z

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3 s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h

Tesla Model X Plaid

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.6s
  • Prędkość maksymalna: 262 km/h
02.07.2023
Przejechałem Modelem X Long Range już 100 000 km i polecam przede wszystkim za przestrzeń, pojemność bagażników. Falcony są naprawdę praktyczne, nie ma się czego obawiać jeśli chodzi o parkowanie. Wersja Plaid to już naprawdę petarda.
428 km
realnego zasięgu
Ceny od 546 990 zł

Skywell ET5

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.6
  • Prędkość maksymalna: 150
Ceny od 208 990 zł

BYD TANG AWD - RED

  • Akumulator netto: 86.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.6 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
321 km
realnego zasięgu
Ceny od 307900 zł

BYD ATTO 3 Comfort

  • Akumulator netto: 60.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
08.08.2023
Jeśli te zasięgi będą realne i cena w okolicy 150 000 zł, to może okazać się ciekawą alternatywą dla innych marek
284 km
realnego zasięgu
Ceny od 184800 zł

BYD ATTO 3 Design

  • Akumulator netto: 60.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3 sec
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
294 km
realnego zasięgu
Ceny od 206800 zł

MG MG4 Electric 51 kWh

  • Akumulator netto: 50.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.7s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
18.12.2023
Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne. Design może się podobać, mi osobiście najbardziej podoba się kolor biały i ten niebieski. Wewnątrz sporo miejsca, prosta obsługa. Stosunek jakości do ceny: 10
286 km
realnego zasięgu
Ceny od 130900 zł

MG MG4 Electric 64 kWh

  • Akumulator netto: 61.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Marcin

03.12.2024
Jeżdżę MG4 w wersji Luxury od prawie 2 miesięcy. Jak do tej pory jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z komfortu jazdy jak i zużycia, które w październiku wynosiło 14-16kWh, natomiast listopad to już 16-18kWh. Pomimo dość krótkiego nadwozia, na tylnej kanapie jest również sporo miejsca. Na dzień dzisiejszy mogę z czystym sumieniem polecić.
347 km
realnego zasięgu
Ceny od 147600 zł

MG MG5 Electric Long Range

  • Akumulator netto: 57.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.7s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
294 km
realnego zasięgu
Ceny od 191 066 zł

MG MG5 Electric Standard Range

  • Akumulator netto: 46.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.7s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
235 km
realnego zasięgu
Ceny od 191 066 zł

Fiat 500e 3+1 24 kWh

  • Akumulator netto: 21.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h

Ala

08.11.2023
Ten mały elektryk jest idealnym rozwiązaniem dla ruchu miejskiego. Jego kompaktowe wymiary pozwalają na łatwe parkowanie nawet w najciaśniejszych przestrzeniach.
123 km
realnego zasięgu
Ceny od 149 400 zł

Toyota bZ4X AWD

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
13.04.2024
Miałem samochód na długi weekend i wybrałem się z Poznania do Wrocławia. Trasa 170 km, prędkość 110 i po dojechania około 80 km pozostało. Wiadomo że więcej bo zawsze trochę to oszukuje. Z powrotem 100 km. Temperatura 25 więc klima mocno. Plusy: bardzo dobre trzymanie na pasie praktycznie bez rąk na kierownicy i w tym adaptacyjny tempomat. Przyjemne resorowanie, układ kierowniczy ok choc jeśli ktoś lubi sportowy to wiadomo. Siedze is wygodne. Minusy - fatalny system nie można niczego sobie samodzielnie ustawić, jest tak jak ma być i koniec. Nawigacja to porażka prowadzi dziwnymi drogami bez szansy na pokazywanie miejsc ładowania nie mówiąc o liczeniu gdzie i kiedy. Przed kierowcą fatalny wyświetlacz. I co najgłupsze pokazuje ile jest energii jak w spalinowych. Malutkie w rogu kilometry zasięgu. Niespecjalnie pokazuje podczas ładowania czas i szybkość. Ogólnie słaby zasięg ale wygodny samochód. System multimedialny nie do przyjęcia.
291 km
realnego zasięgu
Ceny od 221 900 zł