Najnowsze samochody elektryczne

0 wyników

Sono Sion

  • Akumulator netto: 47.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 140 km/h
230 km
realnego zasięgu

XPENG P7 Wing Edition

  • Akumulator netto: 82.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.1s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
426 km
realnego zasięgu

XPENG P7 RWD Long Range

  • Akumulator netto: 82.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.7s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
479 km
realnego zasięgu

XPENG P7 AWD Performance

  • Akumulator netto: 82.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.1s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
449 km
realnego zasięgu

Mini Cooper SE Convertible

  • Akumulator netto: 28.9 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.2s
147 km
realnego zasięgu

Tesla Model Y Long Range Dual Motor

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.0s
  • Prędkość maksymalna: 217 km/h

Damian

18.12.2024
Samochód na felgach 20 calowych jest ekstremalnie twardy, jeśli cenicie sobie komfort to trochę sytyację ratują felgi 19. Poza tym, z wad kazdej nowej Tesli to brak czujników parkowania tylko wizualizacja z kamer, dalej automatyczne wycieraczki to kurcze jest dramat do kwadratu... raz działaja dobrze, raz zle, nie ma reguly. Mega plusy to latwosc prowadzenia, nawigacja, cala obsluga jest naprawde intuicyjna, nie ma sie czego tutaj bac. Automatyczne ogrzewanie foteli w zimie tez sie super sprawdza, wsiadasz do cieplego samochodu.
413 km
realnego zasięgu
Ceny od 224 990 zł

Mercedes EQE SUV AMG 43 4MATIC

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.3s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
392 km
realnego zasięgu
Ceny od 494 800 zł

NIO ET5 Touring 100 kWh

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.0 sec
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
474 km
realnego zasięgu

HiPhi Z

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3 s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h

Tesla Model X Plaid

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.6s
  • Prędkość maksymalna: 262 km/h
02.07.2023
Przejechałem Modelem X Long Range już 100 000 km i polecam przede wszystkim za przestrzeń, pojemność bagażników. Falcony są naprawdę praktyczne, nie ma się czego obawiać jeśli chodzi o parkowanie. Wersja Plaid to już naprawdę petarda.
428 km
realnego zasięgu
Ceny od 546 990 zł

Skywell ET5

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.6
  • Prędkość maksymalna: 150
Ceny od 208 990 zł

BYD TANG AWD - RED

  • Akumulator netto: 86.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.6 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
321 km
realnego zasięgu
Ceny od 307900 zł

BYD ATTO 3 Comfort

  • Akumulator netto: 60.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
08.08.2023
Jeśli te zasięgi będą realne i cena w okolicy 150 000 zł, to może okazać się ciekawą alternatywą dla innych marek
284 km
realnego zasięgu
Ceny od 184800 zł

BYD ATTO 3 Design

  • Akumulator netto: 60.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3 sec
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
294 km
realnego zasięgu
Ceny od 206800 zł

MG MG4 Electric 51 kWh

  • Akumulator netto: 50.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.7s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
18.12.2023
Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne. Design może się podobać, mi osobiście najbardziej podoba się kolor biały i ten niebieski. Wewnątrz sporo miejsca, prosta obsługa. Stosunek jakości do ceny: 10
286 km
realnego zasięgu
Ceny od 130900 zł

MG MG4 Electric 64 kWh

  • Akumulator netto: 61.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Marcin

03.12.2024
Jeżdżę MG4 w wersji Luxury od prawie 2 miesięcy. Jak do tej pory jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z komfortu jazdy jak i zużycia, które w październiku wynosiło 14-16kWh, natomiast listopad to już 16-18kWh. Pomimo dość krótkiego nadwozia, na tylnej kanapie jest również sporo miejsca. Na dzień dzisiejszy mogę z czystym sumieniem polecić.
347 km
realnego zasięgu
Ceny od 147600 zł

MG MG5 Electric Long Range

  • Akumulator netto: 57.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.7s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
294 km
realnego zasięgu
Ceny od 191 066 zł

MG MG5 Electric Standard Range

  • Akumulator netto: 46.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.7s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
235 km
realnego zasięgu
Ceny od 191 066 zł

Fiat 500e 3+1 24 kWh

  • Akumulator netto: 21.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h

Ala

08.11.2023
Ten mały elektryk jest idealnym rozwiązaniem dla ruchu miejskiego. Jego kompaktowe wymiary pozwalają na łatwe parkowanie nawet w najciaśniejszych przestrzeniach.
123 km
realnego zasięgu
Ceny od 149 400 zł

Toyota bZ4X AWD

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
13.04.2024
Miałem samochód na długi weekend i wybrałem się z Poznania do Wrocławia. Trasa 170 km, prędkość 110 i po dojechania około 80 km pozostało. Wiadomo że więcej bo zawsze trochę to oszukuje. Z powrotem 100 km. Temperatura 25 więc klima mocno. Plusy: bardzo dobre trzymanie na pasie praktycznie bez rąk na kierownicy i w tym adaptacyjny tempomat. Przyjemne resorowanie, układ kierowniczy ok choc jeśli ktoś lubi sportowy to wiadomo. Siedze is wygodne. Minusy - fatalny system nie można niczego sobie samodzielnie ustawić, jest tak jak ma być i koniec. Nawigacja to porażka prowadzi dziwnymi drogami bez szansy na pokazywanie miejsc ładowania nie mówiąc o liczeniu gdzie i kiedy. Przed kierowcą fatalny wyświetlacz. I co najgłupsze pokazuje ile jest energii jak w spalinowych. Malutkie w rogu kilometry zasięgu. Niespecjalnie pokazuje podczas ładowania czas i szybkość. Ogólnie słaby zasięg ale wygodny samochód. System multimedialny nie do przyjęcia.
291 km
realnego zasięgu
Ceny od 221 900 zł