Najnowsze samochody elektryczne

0 wyników

Volvo EX90 Twin Motor Performance

  • Akumulator netto: 107.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.9s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
397 km
realnego zasięgu
Ceny od 489 900 zł

Volvo EX90 Twin Motor

  • Akumulator netto: 107.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.9s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
417 km
realnego zasięgu
Ceny od 439 900 zł

Mercedes EQE SUV 350 4MATIC

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.6s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
18.09.2023
To po pierwsze porządny Mercedes, a w drugiej kolejności poprawny elektryk. Użytkownicy Mercedesów docenią komfort, wyciszenie, będą też z łatwością poruszać się po ustawieniach menu, nawigacji itd. Realny zasięg to 300-400 km. Więcej osiągną tylko pasjonaci ekojazdy po mieście. Ładowanie w garażu na tzw "sile" to nawet 22 kW, co oznacza, że w 4-5 godzin naładujemy całą baterię. Ładowanie DC to teoretycznie 160 kW ale mi nie udało się wejść ponad 120, pomimo rozgrzanej baterii.
412 km
realnego zasięgu
Ceny od 402 000 zł

Skoda Enyaq Coupe iV RS

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.5s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
392 km
realnego zasięgu
Ceny od 302 250 zł

SsangYong Korando e-Motion

  • Akumulator netto: 56.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 156 km/h
270 km
realnego zasięgu
Ceny od 199 990 zł

Aiways U6

  • Akumulator netto: 60.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.0s
314 km
realnego zasięgu

Aiways U5

  • Akumulator netto: 60.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.5s
291 km
realnego zasięgu

ORA Funky Cat 48 kWh

  • Akumulator netto: 45.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.3s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
240 km
realnego zasięgu

Genesis GV70 Electrified Sport

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.2s
  • Prędkość maksymalna: 235 km/h
309 km
realnego zasięgu

Genesis GV60 Sport Plus

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.0s
  • Prędkość maksymalna: 235 km/h
342 km
realnego zasięgu

Genesis GV60 Sport

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.5s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
338 km
realnego zasięgu

Genesis GV60 Premium

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.8s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
362 km
realnego zasięgu

Genesis G80 Electrified Luxury

  • Akumulator netto: 82.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.9s
  • Prędkość maksymalna: 225 km/h
402 km
realnego zasięgu

Fiat 500e Cabrio 24 kWh

  • Akumulator netto: 21.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h
118 km
realnego zasięgu
Ceny od 155 400 zł

DS 3 E Tense

  • Akumulator netto: 50.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
281 km
realnego zasięgu
Ceny od 129 900 zł

Volkswagen ID.5 Pro Performance

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.4 sec
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
403 km
realnego zasięgu
Ceny od 236 190 zł

Polestar 3 Long Range Dual motor

  • Akumulator netto: 107.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.0s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
441 km
realnego zasięgu

NIO ET5 75 kWh

  • Akumulator netto: 70.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.0s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
363 km
realnego zasięgu
Ceny od 294 900 zł

NIO ET5 100 kWh

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.0s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
NIO ET5 to bardzo ciekawe auto. Dobrze wykończone i wykonane. Okazuje się że Chińczycy odrobili pracę domową a wzorowanie się na Tesli przyniosło wyśmienity skutek. Mamy pakiety baterii 75 i 100 kWh, a szczególnie ten większy zapewni super zasięg jak na tą klasę samochodu elektrycznego. Mamy oczywiście do dyspozycji również asystenta jazdy w postaci śmiesznej Nomi, bez której osobiście nie wyobrażam sobie zakupu tego auta. Nomi to opcja, ale dla mnie obowiązkowa. Jedyny minus ET5 to zbyt mała moc ładowania DC. Jednak w najnowszym modelu ET5, czyli wersji Touring-kombi, znacznie poprawiono tą opcję i teraz moc ładowania DC wynosi 180 kW.
456 km
realnego zasięgu
Ceny od 336 900 zł

NIO EL7 75 kWh

  • Akumulator netto: 70.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.9s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
304 km
realnego zasięgu
Ceny od 426 900 zł