Najszybsze samochody elektryczne

0 wyników

Mitsubishi i-MiEV

  • Akumulator netto: 14.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 15.9s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
77 km
realnego zasięgu

Maxus e-Deliver 9 72

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 18,4 s
  • Prędkość maksymalna: 100 km/h
Ceny od 272 900 zł

Maxus e-Deliver 9 52

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 18,4 s
  • Prędkość maksymalna: 100 km/h
Ceny od 239 900 zł

Dacia Spring Electric

  • Akumulator netto: 25.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 19.1s
  • Prędkość maksymalna: 125 km/h
01.02.2024
Plusy: 1. Najlepsza relacja ceny do zasięgu wśród EV dostępnych na rynku. Zasięg przy 0°C to około 200km (sprawdzone na trasie Tychy - Częstochowa - Tychy), przy minus 10°C zasięg około 170km, latem nawet 250, a czasem więcej. 2. Niska stosunkowo cena i niskie koszty eksploatacji. 3. Jak na auto tej klasy komfort podróżowania jest przyzwoity, posiada wszystkie niezbędne rzeczy, radio multimedialne z Android Auto i nawigacją, 4. ładowarka CCS w opcji 5. Zużycie energii pomiędzy 10 a 13kwh/100km 6. Całkiem spory bagażnik jak na takie małe auto, można powiększyć składając siedzenia 7. Zauważyłem że dobrze zachowuje się na nawierzchniach śliskich, np. Nie zakopuje się w śniegu tylko spokojnie rusza Minusy: 1. Wykończenie wnętrza i jakość plastików 2. Brak paru przydatnych funkcji jak np ogrzewanie lusterek, podświetlenie schowków, tempomat. 3. Moc silnika mogłaby być choć trochę większa. 4. Przednia wycieraczka ma tendencję do korozji i najlepiej id razu wymienić pióro na typ flex.
148 km
realnego zasięgu
Ceny od 114 600 zł

Dacia Spring Electric 45

  • Akumulator netto: 25.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 19.1s
  • Prędkość maksymalna: 125 km/h
142 km
realnego zasięgu
Ceny od 101 490 zł

Peugeot Partner Tepee Electric

  • Akumulator netto: 20.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 19.5s
  • Prędkość maksymalna: 110 km/h
88 km
realnego zasięgu

Citroen E-Berlingo Multispace

  • Akumulator netto: 20.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 19.5s
  • Prędkość maksymalna: 110 km/h
88 km
realnego zasięgu

Renault Master E-Tech Electric

  • Akumulator netto: 52 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 20.6 s
  • Prędkość maksymalna: 100 km/h
Ceny od 238 200 zł

Renault Kangoo Maxi ZE 33

  • Akumulator netto: 31.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 22.4s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
142 km
realnego zasięgu

Lucid Air Pure

  • Akumulator netto: 88.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
546 km
realnego zasięgu

Volkswagen ID7 Pro S

  • Akumulator netto: 86.0 kWh
485 km
realnego zasięgu

Tesla Model 3 Performance (Highland)

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 262 km/h
474 km
realnego zasięgu
Ceny od 244990 zł

Peugeot e-3008 98 kWh Long Range

  • Akumulator netto: 98.0 kWh
469 km
realnego zasięgu

Peugeot e-5008 98 kWh Long Range

  • Akumulator netto: 98.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 170 km/h
459 km
realnego zasięgu

Tesla Model Y Performance Juniper

  • Akumulator netto: 79.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
439 km
realnego zasięgu
Ceny od 269990 zł

Tesla Model 2 (koncept)

  • Akumulator netto: 53 kWh

Kaja

13.12.2023
To będzie hit sprzedaży
400
realnego zasięgu

Hyundai Kona Electric 65 kWh

  • Akumulator netto: 64 kWh
358 km
realnego zasięgu
Ceny od 190900 zł

Peugeot e-3008 73 kWh Dual Motor

  • Akumulator netto: 73.0 kWh
333 km
realnego zasięgu

Peugeot e-5008 73 kWh Dual Motor

  • Akumulator netto: 73.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 170 km/h
328 km
realnego zasięgu

Renault 5 E-Tech 52kWh

  • Akumulator netto: 52.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
306 km
realnego zasięgu