Najszybsze samochody elektryczne

0 wyników

Peugeot e-208 50 kWh 2023

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
260 km
realnego zasięgu

Mercedes eVito Tourer Extra-Long 90 kWh

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
260 km
realnego zasięgu
Ceny od 348 295 zł

Mercedes eVito Tourer Long 90 kWh

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
260 km
realnego zasięgu
Ceny od 343 375 zł

Fiat Grande Panda

  • Akumulator netto: 44.0 kWh
240 km
realnego zasięgu

BYD Dolphin Boost

  • Akumulator netto: 44.9 kWh
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
235 km
realnego zasięgu
Ceny od 145200 zł

Renault 5 E-Tech 40kWh

  • Akumulator netto: 40.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 140 km/h
230 km
realnego zasięgu

Sono Sion

  • Akumulator netto: 47.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 140 km/h
230 km
realnego zasięgu

BYD Dolphin Active

  • Akumulator netto: 44.9 kWh
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
225 km
realnego zasięgu
Ceny od 136000 zł

Nissan Leaf 40 kWh

  • Akumulator netto: 39.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 144 km/h

PL

13.05.2024
Jestem posiadaczem tego modelu od roku, auto kupione jako nowe, nie kasowany średni pobór energii na głównym komputerze, w lecie unikam klimatyzacji, w zimie wsiadam do auta zagrzanego z sieci, grzeję go też przed odjazdem z pracy z timera i staram się nie dogrzewać wiele w czasie jazdy. Średnioroczny pobór energii równiutko 13,0 kWh/100km głównie z dróg podmiejskich (70%) autostrada to może (5%) miasto pozostałe (25%). Do czego zmierzam, mocno ciężkie buty testowały to zużycie energii, które podane jest na stronie. Moje średnioroczne 13,0 kWh/100km mógłbym rozdzielić na 9-10 kWh/100km w środku lata i 16-17 kWh/100km w środku zimy. Oczywiście staram się nie jeździć wiele szybciej niż ograniczenia prędkości, aczkolwiek na autostradzie zdarzyło się przetestować V-max w postaci licznikowego 155km/h, mocne przyspieszenia spod świateł też się zdarzyło potestować. Ze swojego doświadczenia bardzo polecam jeśli nie robi się tras i ładuje się w domu z cegły będzie służył latami :-)
211 km
realnego zasięgu
Ceny od 147 900 zł

Mercedes eVito Tourer Extra-Long 60 kWh

  • Akumulator netto: 60.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
184 km
realnego zasięgu
Ceny od 323 982 zł

Mercedes eVito Tourer Long 60 kWh

  • Akumulator netto: 60.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
184 km
realnego zasięgu
Ceny od 323 982 zł

Mercedes EQV 250 Long

  • Akumulator netto: 60.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Łukasz

27.06.2023
Sprawdziłem to auto. Idealny do przewożenia dużej ilości osób
176 km
realnego zasięgu
Ceny od 386 518 zł

Mercedes EQV 250 Extra-Long

  • Akumulator netto: 60.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Marcin

30.06.2023
Bus idealny na podroze - najdluzsza wersja ze wszystkich V klas. Jesli ktos szuka bardziej do miasta, to warto wziac wersje "long" a nie extra long, latwiej sie manewruje
176 km
realnego zasięgu
Ceny od 391 290 zł

Jeep Avenger Electric 1st Edition

  • Akumulator netto: 50.8 kWh
  • Prędkość maksymalna: 93 mph
165 mi
realnego zasięgu

Toyota PROACE Verso M 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
157 km
realnego zasięgu

Toyota PROACE Verso L 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
152 km
realnego zasięgu

Mercedes eVito Tourer Extra-Long 41 kWh

  • Akumulator netto: 35.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 120 km/h
107 km
realnego zasięgu

Mercedes eVito Tourer Long 41 kWh

  • Akumulator netto: 35.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 120 km/h
103 km
realnego zasięgu