Najszybsze samochody elektryczne

0 wyników

Renault Zoe Q90

  • Akumulator netto: 41.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.5s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h
221 km
realnego zasięgu

Renault Zoe R240

  • Akumulator netto: 23.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.5s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h

Renault Zoe Q210

  • Akumulator netto: 23.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.5s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h

Dacia Spring Electric 65 Extreme

  • Akumulator netto: 25.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.7s
  • Prędkość maksymalna: 125 km/h

Kinga

27.06.2023
Super się nim jeździ :) Jestem bardzo zadowolona
137 km
realnego zasięgu
Ceny od 106 900 zł

Nissan e-NV200 Evalia

  • Akumulator netto: 22.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 14.0s
  • Prędkość maksymalna: 123 km/h
28.02.2024
Ten prototyp jest w zasadzie nie do zdarcia, ale tylne zawieszenie jest niekomfortowe i łatwo pęka. Bateria 24 kWh brutto nadaje się do raczej do giercowego laptopa 17'3 niż do ciężkiego samochodu o dużej powierzchni czołowej i wysokim Cx. Gniazdo ładowania jest niekompatybilne z superchargerami. Publiczne ładowarki w UK zwykle albo nie istniały, albo były popsute, albo zastawione naładowanym do pełna elektrykiem lub parkującą spalinówką. Realna prędkość maksymalna to 133 km/h, maleńki silniczek generuje moment obrotowy pozwalający na zaskakująco sprawną jazdę po mieście. Środkowa kanapa jest niewygodna, za wąska, mimo dużej kabiny. Samochód prowadzi się łatwo, bardzo łatwo go zaparkować, także tyłem dzięki wyśmienitej kamerze: kreski na monitorze pokazują dokładnie gdzie pojazd znajdzie się za chwilę. Maksymalna moc ładowania wynosi 6.6 kW a nie 3.6. Istnieje też wersja 3.3 kW. Ogólnie bardzo polecam do jazdy w dużej hali albo po lotnisku, bo realny zasięg wynosi grubo poniżej 100 km.
88 km
realnego zasięgu

Nissan e-NV200 40 kWh

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 14 s
  • Prędkość maksymalna: 123 km/h

Peugeot e-Expert Combi Standard 75 kWh

  • Akumulator netto: 68.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 14.3s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
235 km
realnego zasięgu
Ceny od 276 627 zł

Peugeot e Traveller Standard 75 kWh

  • Akumulator netto: 68.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 14.3s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
235 km
realnego zasięgu
Ceny od 303 000 zł

Peugeot e-Expert Combi Long 75 kWh

  • Akumulator netto: 68.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 14.3s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
221 km
realnego zasięgu
Ceny od 282 408 zł

Peugeot e Traveller Long 75 kWh

  • Akumulator netto: 68.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 14.3s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
221 km
realnego zasięgu
Ceny od 307 000 zł

Citroen C-Zero

  • Akumulator netto: 14.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 15.9s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
82 km
realnego zasięgu

Peugeot iOn

  • Akumulator netto: 14.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 15.9s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
82 km
realnego zasięgu

Mitsubishi i-MiEV

  • Akumulator netto: 14.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 15.9s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
77 km
realnego zasięgu

Maxus e-Deliver 9 72

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 18,4 s
  • Prędkość maksymalna: 100 km/h
Ceny od 272 900 zł

Maxus e-Deliver 9 52

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 18,4 s
  • Prędkość maksymalna: 100 km/h
Ceny od 239 900 zł

Dacia Spring Electric

  • Akumulator netto: 25.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 19.1s
  • Prędkość maksymalna: 125 km/h
01.02.2024
Plusy: 1. Najlepsza relacja ceny do zasięgu wśród EV dostępnych na rynku. Zasięg przy 0°C to około 200km (sprawdzone na trasie Tychy - Częstochowa - Tychy), przy minus 10°C zasięg około 170km, latem nawet 250, a czasem więcej. 2. Niska stosunkowo cena i niskie koszty eksploatacji. 3. Jak na auto tej klasy komfort podróżowania jest przyzwoity, posiada wszystkie niezbędne rzeczy, radio multimedialne z Android Auto i nawigacją, 4. ładowarka CCS w opcji 5. Zużycie energii pomiędzy 10 a 13kwh/100km 6. Całkiem spory bagażnik jak na takie małe auto, można powiększyć składając siedzenia 7. Zauważyłem że dobrze zachowuje się na nawierzchniach śliskich, np. Nie zakopuje się w śniegu tylko spokojnie rusza Minusy: 1. Wykończenie wnętrza i jakość plastików 2. Brak paru przydatnych funkcji jak np ogrzewanie lusterek, podświetlenie schowków, tempomat. 3. Moc silnika mogłaby być choć trochę większa. 4. Przednia wycieraczka ma tendencję do korozji i najlepiej id razu wymienić pióro na typ flex.
148 km
realnego zasięgu
Ceny od 114 600 zł

Dacia Spring Electric 45

  • Akumulator netto: 25.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 19.1s
  • Prędkość maksymalna: 125 km/h
142 km
realnego zasięgu
Ceny od 101 490 zł

Peugeot Partner Tepee Electric

  • Akumulator netto: 20.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 19.5s
  • Prędkość maksymalna: 110 km/h
88 km
realnego zasięgu

Citroen E-Berlingo Multispace

  • Akumulator netto: 20.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 19.5s
  • Prędkość maksymalna: 110 km/h
88 km
realnego zasięgu

Renault Master E-Tech Electric

  • Akumulator netto: 52 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 20.6 s
  • Prędkość maksymalna: 100 km/h
Ceny od 238 200 zł