Najtańsze samochody elektryczne

0 wyników

Tesla Cybertruck AWD

  • Akumulator netto: 123
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,2
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
Ceny od 319 600 zł

BYD HAN AWD Emerald

  • Akumulator netto: 85.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.9 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
459 km
realnego zasięgu
Ceny od 320000 zł

Mercedes eVito Tourer Extra-Long 60 kWh

  • Akumulator netto: 60.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
184 km
realnego zasięgu
Ceny od 323 982 zł

Mercedes eVito Tourer Long 60 kWh

  • Akumulator netto: 60.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
184 km
realnego zasięgu
Ceny od 323 982 zł

Voyah Free 106 kWh

  • Akumulator netto: 100.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.4 sec
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
444 km
realnego zasięgu
Ceny od 329 000 zł

Mercedes EQE 300

  • Akumulator netto: 89.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
500 km
realnego zasięgu
Ceny od 335 300 zł

NIO ET5 100 kWh

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.0s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
NIO ET5 to bardzo ciekawe auto. Dobrze wykończone i wykonane. Okazuje się że Chińczycy odrobili pracę domową a wzorowanie się na Tesli przyniosło wyśmienity skutek. Mamy pakiety baterii 75 i 100 kWh, a szczególnie ten większy zapewni super zasięg jak na tą klasę samochodu elektrycznego. Mamy oczywiście do dyspozycji również asystenta jazdy w postaci śmiesznej Nomi, bez której osobiście nie wyobrażam sobie zakupu tego auta. Nomi to opcja, ale dla mnie obowiązkowa. Jedyny minus ET5 to zbyt mała moc ładowania DC. Jednak w najnowszym modelu ET5, czyli wersji Touring-kombi, znacznie poprawiono tą opcję i teraz moc ładowania DC wynosi 180 kW.
456 km
realnego zasięgu
Ceny od 336 900 zł

Audi Q6 e-tron Performance

  • Akumulator netto: 94.9 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.6 sec
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
454 km
realnego zasięgu
Ceny od 337200 zł

Mercedes eVito Tourer Long 90 kWh

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
260 km
realnego zasięgu
Ceny od 343 375 zł

BMW i5 eDrive40

  • Akumulator netto: 81.2 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.0 sec
  • Prędkość maksymalna: 193 km/h
436 km
realnego zasięgu
Ceny od 345 000 zł

Mercedes EQE 350

  • Akumulator netto: 89.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.4s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
Zasięg: EQE oferuje dobry zasięg, który umożliwia długie podróże bez konieczności częstego ładowania. To ważna cecha dla osób, którym zależy na komfortowym i praktycznym użytkowaniu samochodu elektrycznego. Wydajność: Samochód ten oferuje potężne osiągi, zapewniające dynamiczną jazdę. Dzięki wysokiemu momentowi obrotowemu dostępnemu od zera, EQE zapewnia super przyspieszenie i elastyczność na drodze, a szczególnie przy wyprzedzaniu. Luksusowe wnętrze, wykonane z wysokiej jakości materiałów. Bogate w nowoczesne funkcje, takie jak zaawansowany system multimedialny czy intuicyjny interfejs, zapewniają przyjemne doświadczenia podczas podróży. Wśród wad, które mogą być wspomniane: Cena: Mercedes EQE to luksusowy samochód, co wiąże się z wysoką ceną. Może to być bariera dla wielu nabywców.
495 km
realnego zasięgu
Ceny od 347 400 zł

Mercedes eVito Tourer Extra-Long 90 kWh

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
260 km
realnego zasięgu
Ceny od 348 295 zł

Audi Q6 e-tron quattro

  • Akumulator netto: 94.9 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.9 sec
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
426 km
realnego zasięgu
Ceny od 355500 zł

Ford Mustang Mach E GT

  • Akumulator netto: 91.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.4s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h

Ewa

13.11.2023
Piękny, ekskluzywny, cichy,wydajny.
377 km
realnego zasięgu
Ceny od 358 000 zł

Seres 5

  • Akumulator netto: 80 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,9 s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
Ceny od 359000 zł

Audi Q8 e-tron 50 quattro

  • Akumulator netto: 89.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.0s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h

Michał

08.11.2023
Wersja 50 ma małą baterię, w tej wersji zrobicie max 300 km na ekspresowce. Dużo bardziej polecam modele 55, tam jest ponad 100 kWh akumulatora i to daje spokojnie 400 km zasięgu!
377 km
realnego zasięgu
Ceny od 360 030 zł

Audi Q8 e-tron 55 quattro

  • Akumulator netto: 106.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.6s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
464 km
realnego zasięgu
Ceny od 360 030 zł

Mercedes EQE 350 Plus

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.4s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
505 km
realnego zasięgu
Ceny od 361 700 zł

BMW i4 M50

  • Akumulator netto: 80.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.9s
  • Prędkość maksymalna: 225 km/h
BMW i4 M50 to elektryczna propozycja w segmencie sportowych sedanów, która z pewnością przyciąga wzrok swoim dynamicznym wyglądem oraz zachwyca imponującymi osiągami. Model ten jest nie tylko szybki, ale także zapewnia prawdziwe, sportowe doznania za kierownicą, co jest zasługą doskonale wyważonej konstrukcji oraz precyzyjnego układu kierowniczego. Wnętrze jest eleganckie i luksusowe, oferując najwyższej klasy materiały i zaawansowane technologie, z których słynie marka BMW. W kwestii przyspieszenia i dynamiki jazdy, i4 M50 jest godnym przeciwnikiem dla wielu sportowych aut z tradycyjnymi jednostkami napędowymi. Co więcej, BMW i4 M50 oferuje stosunkowo duży bagażnik oraz przestronne wnętrze, co czyni go praktycznym wyborem nawet dla rodziny. Jednakże, jedną z wad modelu może być jego cena - jako że sportowe, elektryczne sedany od producenta premium nie należą do najtańszych opcji na rynku.
428 km
realnego zasięgu
Ceny od 362 500 zł

Mercedes EQE 350 4MATIC

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.3s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
464 km
realnego zasięgu
Ceny od 362 800 zł