Najtańsze samochody elektryczne

0 wyników

Porsche Macan Electric

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,7 s
  • Prędkość maksymalna: 220 km/h
Ceny od 370000 zł

Audi Q8 e-tron Sportback 50 quattro

  • Akumulator netto: 89.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.0s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h

Paulina

27.06.2023
Jego kolor i wnętrze jest idealne :)
407 km
realnego zasięgu
Ceny od 371 330 zł

Audi Q8 e-tron Sportback 55 quattro

  • Akumulator netto: 106.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.6s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h

Michał

08.11.2023
Mega komfortowy samochód, moim zdaniem nie doceniany. Zwłaszcza w wersji 55 naprawdę duża bateria daje gwarancję zasięgu - 400 km jest bez problemu do zrobienia. Jeśli teraz będą jesienne wyprzedaże, to warto polować na ten model. Pamiętajcie tylko, żeby brać baterię największą jaka jest!
500 km
realnego zasięgu
Ceny od 371 330 zł

BMW iX xDrive40

  • Akumulator netto: 71.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.1s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
337 km
realnego zasięgu
Ceny od 378 300 zł

Mercedes EQV 300 Long

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.1 s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Marcin

30.06.2023
Mercedes V klasa to rewelacyjny samochód rodzinny, polecam wszystkim rodzinom 4+ Komfort może nie jest jak w tradycyjnej limuzynie ale naprawdę niewiele brakuje. Wersja elektryczna ma przyzwoity zasięg, pod warunkiem, ze pilnujemy się z prędkościami
275 km
realnego zasięgu
Ceny od 383 268 zł

Porsche Macan 4E

  • Akumulator netto: 96.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.2 sec
  • Prędkość maksymalna: 220 km/h
446 km
realnego zasięgu
Ceny od 386 000 zł

Mercedes EQV 250 Long

  • Akumulator netto: 60.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Łukasz

27.06.2023
Sprawdziłem to auto. Idealny do przewożenia dużej ilości osób
176 km
realnego zasięgu
Ceny od 386 518 zł

Mercedes EQV 300 Extra-Long

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
275 km
realnego zasięgu
Ceny od 387 942 zł

Mercedes EQV 250 Extra-Long

  • Akumulator netto: 60.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Marcin

30.06.2023
Bus idealny na podroze - najdluzsza wersja ze wszystkich V klas. Jesli ktos szuka bardziej do miasta, to warto wziac wersje "long" a nie extra long, latwiej sie manewruje
176 km
realnego zasięgu
Ceny od 391 290 zł

Volvo EX90 Single Motor (5os)

  • Akumulator netto: 101.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.4 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
407 km
realnego zasięgu
Ceny od 399 900 zł

Kia EV6 GT

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.5s
  • Prędkość maksymalna: 260 km/h
328 km
realnego zasięgu
Ceny od 399 900 zł

Tesla Cybertruck CyberBestia

16.10.2023
Pojazd pod każdym względem wybiegający w przyszłość…to coś więcej niż samochód.
Ceny od 400000 zł

Mercedes EQE SUV 350 4MATIC

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.6s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
18.09.2023
To po pierwsze porządny Mercedes, a w drugiej kolejności poprawny elektryk. Użytkownicy Mercedesów docenią komfort, wyciszenie, będą też z łatwością poruszać się po ustawieniach menu, nawigacji itd. Realny zasięg to 300-400 km. Więcej osiągną tylko pasjonaci ekojazdy po mieście. Ładowanie w garażu na tzw "sile" to nawet 22 kW, co oznacza, że w 4-5 godzin naładujemy całą baterię. Ładowanie DC to teoretycznie 160 kW ale mi nie udało się wejść ponad 120, pomimo rozgrzanej baterii.
412 km
realnego zasięgu
Ceny od 402 000 zł

Mercedes EQE 500 4MATIC

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.7s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
464 km
realnego zasięgu
Ceny od 402 700 zł

Volvo EX90 Single Motor (7os)

  • Akumulator netto: 101.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.4 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
407 km
realnego zasięgu
Ceny od 409 900 zł

NIO ET7 75 kWh

  • Akumulator netto: 70.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.8s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
372 km
realnego zasięgu
Ceny od 409900 zł

Porsche Macan 4S

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.1 sec
  • Prędkość maksymalna: 240 km/h
441 km
realnego zasięgu
Ceny od 416 000 zł

Tesla Model S Performance

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.5s
  • Prędkość maksymalna: 261 km/h
490 km
realnego zasięgu
Ceny od 419 990 zł

Tesla Model S Long Range

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.8s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

29.08.2023
Mam spory sentyment do Modelu S. Mimo produkcji od 2013 roku, a właściwie nawet od 2012 w USA, zarówno wygląd jak i funkcjonalność są na bardzo dobrym poziomie. Baterie wytrzymują nawet kilkaset tysięcy przebiegu, a wygoda podróżowania jest na dobrym poziomie. Bezcenne według mnie jest darmowe ładowanie, które można spotkać w wielu Modelach S i X z okresu produkcji 2012-2017(31 marzec). Można takim autem jeździć praktycznie po całej Europie i to bez żadnych kosztów. Płacimy tylko za winiety i autostrady.
505 km
realnego zasięgu
Ceny od 419 990 zł

Tesla Model S Standard Range

  • Akumulator netto: 72.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.2s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
387 km
realnego zasięgu
Ceny od 419 990 zł